Hop til indhold
Guest vardeboy

Tingvejen 215 ved Korskroen

Recommended Posts

Guest vardeboy

https://annoncelight.dk/showad/262938

Jeg fik lyst til noget sex,og da udbuddet af danske piger i området var dårligt så faldt valget på hende her. Jeg har tidligere haft god erfaring med pigerne på adressen så jeg ringede og fik en aftale. 20 min til 800 kr var vel ok,dog uden SF. Pigen kunne være hende på billedet,meo er ikke sikker, men lækker var hun. Fortalte hun var fra Riga,og hendes engelsk var fremragende.Så brugte hun ellers lang tid på at finde musik på hendes iPad. Så tag fanden ved hende,nu begyndte hun at hive i pikken og på med kondom uden den var stiv. Jeg bad hende tage det lidt med ro,men jeg kunne godt mærke at nu skulle det bare overstås. Derfor kunne jeg ikke blive hård,pga stress og det resulterede i en halvfed der blev suttet indtil udløsningen.Kommer ikke igen og besøger hende. Dårlig service simpelthen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde nøjagtig samme kedelige oplevelse i fredags. Riga-pigen havde nærmest regler for alt der skulle foregå  og det ødelagde rytmen. Hun startede med en ok omgang massage.

Men så fik hun simpelthen så travlt at der ikke var tid til at blive tændt og komme inden rette stemning. Og så ville hun sætte gummi på en halvstiv og da jeg ville hjælpe blev hun pissesur over jeg rørte ved kondomet.

Så tog hun et nyt kondom frem og bad mig holde fingrene væk. Kemien forsvandt fuldstændig. Det eneste der duede var den 69’er jeg havde bestilt. Men ingen tunge i fissen. Kun på klitten! Hun havde dog teknikken til at sætte sig så jeg kun kunne nå klitten. Og så sluttede hun af med prostata massage som var ret fedt. Jeg kunne ikke blive stiv nok til kondomet så det var det bedst opnåelige resultat. 

Men ikke en oplevelse jeg ønsker at gentage eller anbefale til andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Jeg kan genkende det hele du beskriver. Som at være der selv. Jeg kan heller ikke anbefale hende desværre, for hun er faktisk ret lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...