Hop til indhold

Recommended Posts

Arne Diller skrev, for 1 time siden:

Ja, det er hende der tidligere var hos Wei i Taastrup

Har faktisk selv tænkt om det var den samme person, for prøvede også en pizza for længe siden der ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye dreng i klassen skrev, 1 time siden:

Herligt. Tak for hjælpen svende. Jeg må en tur til Rønnede og prøve hende igen. Det var dog lidt nemmere da hun var her i Taastrup. Men herligt at have fundet godten igen. Hun er jo frisk på det hele;-)

Hun truede også med et blæs da jeg besøgte dem, men synes nu at ende på 1000,- for massagen samt blæs er lige i overkanten (med mindre det er øko med evt slug, så kunne jeg godt fristes) :p

Go tur og meld tilbage med gensynet ;) 

Redigeret af Prostate massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejede at give 1500kr for FP med økoblæs til første skud og samleje inkl anal i 2. skud. Hun sluger ikke og vil heller ikke have det i munden. Hun plejer ikke at være kedelig og er også ok til massage. Snakker en del men det generer ikke mig. Jeg aflægger rapport i næste uge når jeg har været forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye dreng i klassen skrev, den 20/2/2019 at 08:25:

Hej.

Er der nogen som ved hvor Pizza, som var hos Wei wellness i Taastrup, er blevet af efter de er lukket ned?

Hvad med ejeren, jasmine eller hvad hun hed... Er hun et sted, eller nogen der ved hvorfor hun lukkede biksen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye dreng i klassen skrev, den 28/2/2019 at 17:14:

Jeg plejede at give 1500kr for FP med økoblæs til første skud og samleje inkl anal i 2. skud. Hun sluger ikke og vil heller ikke have det i munden. Hun plejer ikke at være kedelig og er også ok til massage. Snakker en del men det generer ikke mig. Jeg aflægger rapport i næste uge når jeg har været forbi.

Hva så, har du ude og få en slice af pizza endnu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen.

Ja jeg nåede ned forbi Pizza i torsdags. :-)

Hyggeligt gensyn med alle de sædvanlige ydelser. 

Det er et gammelt slidt hus hun nu holder til i. Så der var ikke varmt vand da jeg skulle i bad bagefter. Uha det var koldt. Håber det er lavet inden I andre kigger forbi. 

Jasmine blev jeg ikke klog på hvor var blevet af. Enten i København eller stoppet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...