Hop til indhold
Guest Liderligfyr

vicky harrislerstrasse 19

Recommended Posts

Gæst

http://www.fair-girls.de/Flensburg/407

Lille Polsk pige på 21 skriver hun.... tja nok nærmere 25 år, taler meget lidt engelsk og tysk :-) Der skal altså noget til, før det er mig der er tyskeksperten under akterne hehe

Hun er noget kønnere end på billederne, uden at være en model.

50 euro 30 min og det tror jeg dækker alt.... tungekys, gensidig fransk, luksusdansk, kæleri, ikke husmor afmålt tid og lige ved at tro også superfransk (prøvede jeg ikke)

Meget berøringsvenlig, måtte både stikke fingre op i hende og det hele.

Skal siges hun er et rodehoved, har et vanvittig cigaretforbrug og vi bollede i hendes dyner. Derudover har hun en hund, der vover hele tiden.

Alt i alt en meget spøjs oplevelse, med en pige jeg ikke kunne kommunikere med. Tror nok hun skal prøves igen. Hvis i kommer derned, og ikke kan få et bad, pga bruseamaturet ikke virker, da en klovn har ødelagt det. Ja så kender jeg ikke noget til det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

øv øv øv

Vicky er i Flensborg igen, og det skulle udnyttes!! så kørte lige et smut derned. Har tænkt meget på hende siden mit sidste besøg hos hende i november ;)

men piv snøft øv en oplevelse!

hun har taget 5-10 kg på, meget godt gået på så kort tid... sidder lige på mavsen. Hun var slet ikke ordentlig barberet.... hun havde drukket, kunne ikke ride, og hendes indlevelse ha ha

godt nok røv, når man har sat sig op til det helt store

Harrislerstrasse 19, er hermed et afsluttet kapitel for mig!! der er bare noget galt med det sted, har haft nogle fusere der, på det sidste, tror det har med den måde stedet bliver kørt på eller noget :? ja hvis Stella kommer der igen, så kommer jeg nok igen ;)

Fik så besøgt Denisa bagefter, det var en helt anden oplevelse :P hvis jeg får tid og lyst, kommer der en anmeldelse på hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...