Hop til indhold
nordjyde_34

Alessia - Aalborg - dejlig oplevelse

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Alessia https://annoncelight.dk/showad/227406 

Jeg bestilte 45 min med megafransk. Efter et hurtig bad, mødtes vi i sengen, hvor den dejlige unge pige allerede sad helt nøgen. Jeg viste på forhånd, at jeg egentlig bare havde brug for en GFE oplevelse, og havde skrevet det til Alessia på forhånd. 

Jeg fik fuld valuta for pengene:) Masser af dybe tungekys, nusse og kæleri. Stille og roligt kom der bevægelse syd for navlen og jeg fik et dejligt BJ. Der fortsatte over i en 69 så kunne smage den unge dame. Vi prøvede, at Alessia red mig, men jeg kan ikke rigtig holde den stiv når der først kommer kondom på. Det blev derfor hurtig droppet og hun fortsatte BJ til jeg sprøjtede hende i munden. 

Efter hun havde været en tur på badeværelset og spytte ud, fortsatte den gode snak og de dybe kys.

De herrer, Alessia er en sand perle i Aalborg, pas godt på hende... Om jeg kommer tilbage? Ja, jeg kan vist slet ikke holde mig væk:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give dig ret. Hun er en sand perle i det nordjyske, og der er ved og være langt i mellem dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har osse besøgt hende 

Rigtig dejlig pige ok diskret sted pænt nyt og rent

Billeder er måske ikke de nyeste 

Hun skal hjem på ferie i april

Vil helt sikkertbesøge hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...