Hop til indhold
Rejsenetværk

Egen tråd til eget svar mm

Recommended Posts

Dette indlæg skulle egentlig have været postet som et svar til Knajten i tråden under hans eget indlæg:

Hvorfor er priserne i tyskland steget så meget

viewtopic.php?f=11&t=2627

Men da jeg ikke kun kommer ind på hans emne, men også følger op herpå i en dansk kontekts, frygter jeg at jeg ville blive beskyldt for at hijacke tråden, og ride egne kæpheste i egen tråd.

Herom har administrationen klart overfor mig tilkendegivet deres holdning til, og faktisk været meget fair, men også bestemt i deres budskab til mig. Samtidig er det accepteret at jeg opretter egne tråde hvori egne kæpheste indgår, bare jeg holder dem her.

Kan muligvis forvente standard anti kommentaren - fortæl ikke andre hvad de bør gøre, gør det selv, eller klap kajen.

Hertil er kun at sige, at jeg er forbruger af købesex, ikke udbyder af samme. Jeg har ret til at kommunikere, hvad jeg ønsker af andre tilbud i det hjemlige marked, prøve på at samle piger og mænd, der måtte ønske at forsøge herpå, om at lægge en stor del af det forbrug hos dem, vi ellers enten lægger i Tyskland, eller hos deres konkurrenter i det hjemelige marked.

Og får jeg så en rungende kurv, hvad jeg nok gør, ja så kan jeg og vi ikke gøre så meget andet end at blive ved med at rejse til Tyskland, i stedet for at bruge vores penge hjemme.

Penge der samlet set ikke syner af meget i den samlede hjemlige branche, men som godt kunne syne på bundlinjen hos en eller to hjemlige klinikker, der ville satse supplerende lidt alternativt.

Hej knægt

Interessant oplæg, som jeg nok må forberede mig på reaktioner på min tilgang til.

30 euro pr solo session på FKK klubber i Tyskland er idag simpelthen for lidt. Også når vi tager det lavere indkomst, skatte og omkostningsniveau i Tyskland i betragtning sammenlignet med Danmark.

Som jeg har læst mig til har priserne ligget nogenlunde stabilt i Tyskland over ca 10 år, og det er derfor kun naturligt, hvis de nu stiger en anelse, særligt hvis det er muligt i konkurrence med de allerbilligste discount koncepter.

I min optik har det aldrig drejet sig om at købesex for kunden bare så skal være så billigt som overhovedet muligt, men at prisen helst skal balancere på et niveau, hvor flest mulige piger kan tjene mest muligt på et grundlag af at så mange mænd som muligt, med almindelige indtægter kan købe så meget sex som muligt.

Købesex bør optimalt udgøre en win win situation for begge parter, ikke kun for den ene eller den anden part i handlen.

I Tyskland bruger jeg derfor gerne 1200 - 2000 kr på en FKK klub, under et besøg af 8 - 12 timers varighed, hvor prisen på entreen kan svinge mellem 50 og 80 euro +, 50 - 60 euro + pr solo session.

Jeg besøger også gerne det rette, for pigerne troværdige gangbang/party koncept for 90 - 100 euro +, såsom Erlebniswohnung i Berlin, hvor der kommer max antal mænd, som kan give x antal piger max omsætning, fordi det er åben gruppesex, med kø til, det kan også være ok med et flatrate all inclusive koncept som hos Pauschal Club til 150 euro, hvor du får solo sessioner med pigerne af max 15 - 20 minutters varighed, men det er betænkeligt med samme koncept til ekstremt lave discount priser på 80 +/- euro, hvor der samtidig er for mange rumænske/bulgarske piger til for få mænd.

Derfor

1. Hav den bedste forretningsmodel, der genererer det højeste flow af gæster, der lægger den største omsætning et sted, til pigerne på stedet, på et grundlag af det mest konkurrencedygtige omkostningsniveau for piger og sted, samt heraf følgende optimale priser på købesex, hvilket ikke pr definition er ensbetydende med den lavest mulige pris.

2. Sørg eksempelvis som FKK klub for at der ikke er overdrevent mange piger, til relativt betragtet for få gæster, sådan at det ikke kun drejer sig om for klubben at få sin entre fra gæster og piger i hus, men også at den omsætning gæsterne lægger, kan fordeles sådan at flest mulige piger tjener mest muligt, og ikke kun den tredje til femtedel mest efterspurgte andel af pigerne i klubben.

Det bedste eksempel jeg har set herpå er Golden Time i NRW, hvor der udmærket kunne være 40 + smukke unge modeller, hvor der måske på Samya i Köln ville være 60 + piger til det samme antal gæster, hvilket gav fuldt hus af gæster, piger nok, der ikke var for mange om at deles om den samme omsætning.

Jævnfør Nille i tidligere indlæg skulle pigerne betale 45 euro for at komme på Goldentime, gæsterne 50, de fik alle den samme service og fortæring for pengene, hvilket velsagtens ofte ville svare til at pigerne har en udgift til deres vagt på 15 - 20 % af danske pigers samlede udgift til egen vagt på et dansk bordel?

3. Samtidig med at legalisere prostitution i alle led, bør der ske en konsekvent politisk styring af rammebetingelserne for drift og konkurrencebetingelserne i branchen.

Sådan at EU's åbne grænser og arbejdskraftens frie bevægelighed ikke fører til en uhæmmet neuliberalistisk tilgang af rumænske og bulgarske piger, der alene i kraft af deres antal fører til et så massivt udbud af købesex, at priserne presses ned i et sådant omfang, at udbudspriserne kommer ud af trit med et nødvendigt højere pris niveau, hvis markedsudbuddet skal være i social og kommerciel balance, på et grundlag af leveomkostningerne ved at bo i og leve i Tyskland som arbejdstager.

4. Relativt betragtet er der ca 4 gange så mange sexarbejdere i Tyskland som der er i Danmark, optimalt reducerede man politisk dette udbud til det halve, så ville der stadig være ca dobbelt så mange sexarbejdere i udbud i Tyskland som i Danmark, samtidig med at en langt fornuftigere lovgivning på området end i Danmark, stadig vil muliggøre at de stærkeste forretningsmodeller kan giver pigerne mulighed for at arbejde til en udgift af ca 15 - 20% af den samlede udgift, der tilsyneladende ofte er tale om for pigerne i Danmark, når de går på arbejde.

Det igen giver stadig flest mulige mænd med almindelige indtægter mulighed for at købe mest mulig sex hos halvt så mange piger, som hidtil der nu potentielt deler den samme omsætning som hidtil.

Omkostningerne til at rejse til Tyskland, alternativt blive hjemme?

Sidst Nille og jeg var i Berlin, havde jeg næsten de samme udgifter til fly og hotel, som jeg havde til købesex på turen, og gid jeg kunne bruge en del af de penge over året i Danmark på bare et enkelt niche tilbud af de rette piger hos det rette sted, til en i en dansk kontekts selvfølgelig højere pris end i Tyskland, men samtidig for langt flere mænd, mere attraktiv pris, der gør hyppigere besøg i den hjemlige branche mulig.

Det irriterer mig, som nu da jeg søndag den 4 november besøgte Malou Magic på SexyClub, at der i 10 timer på en sådan stor lokalitet, kun kunne være en glædespige og en teledame på vagt, samtidig med at der over hele byen sad andre få piger hvert sted på vagt, bare fordi det altid hårdnakket hævdes at ingen danske piger og ingen danske mænd vil ses af andre på et bordel.

Det er jeg udmærket klar over at flertallet af piger og mænd ikke vil, men der er 80 + massageklinikker i hovedstadsområdet, mon ikke bare 1 sted, et det rette sted, med de rette piger, der vil kunne samle op på os, det mindretal der gerne ses af andre på et bordel, og som vil kunne fylde et bordel til lejlighedsvise mere prisattraktive lukkede lounge arrangementer, vil kunne profitere heraf?

Til inspiration

Denne ide er ikke et spørgsmål om priserne er for høje eller ikke, men blot en ide til hvordan man, måske kan fremme med nogen større sandsynlighed end ellers, en ønsket minimumsomsætning, selvfølgelig gerne mere end det.

Faktum er jo at der er finanskrise, og at mange piger jævnligt har for sløje vagter, der gerne skulle have givet mere omsætning end tilfældet viste sig at gøre.

Et eksempel fra restaurationsbranchen:

Kong Hans

http://konghans.dk/index.php?r=site/subpage&id=75

Denne restaurant har jeg i mange år ønsket at opleve bare en gang i livet, men jeg kender ingen der vil bruge så mange penge på det, som det koster. Defor har jeg endnu ikke spist på Kong Hans.

Jeg har truffet en via vores fælles interesse for købesex, der har både råd og lyst til at vi spiser dyrt sammen en gang imellem. Han har spist på Kong Hans, siger at det er godt, men han foreslog et andet koncept, som han også har prøvet, som han anser for mindst ligeså godt som Kong Hans, men til den halve udgift af hvad det koster hos Kong Hans - det er 1.th

1.th

http://1th.dk/

Grunden til at 1.th kan gøre det så godt til en så meget lavere pris, beror på forskellen i forretningsmodellen mellem de 2 stjerne restauranter.

Kong Hans har et åbent a la carte kort, åbne menuer og en given kapacitet i form af borde og stole.Det vil sige at de skal kunne tilbyde alt det som de har på kortet, uden på forhånd hverken at vide hvor mange gæster der kommer, hvad dem der kommer køber, hvor mange penge de bruger.

Det vil sige at hvis foreksempel den gennemsnitlige belægning er på 70 % i restauranten, og svindet på menu kortet er eksempelvis på 20 %, ja så er dette indkalkuleret i den pris som de gæster der kommer, nødvendigvis må betale.

På 1.th derimod, er der kun 1 menu som gæsterne ikke en gang kender på forhånd, du kan kun forudreservere plads og betale forud. De har fået stjerne på stjerne anmeldelse over de sidste 10 år, og lever udelukkende på deres unikke renomme, publikums fulde tillid til at betale på forhånd for en menu som de ikke ved hvad består af før den aften de ankommer.

Det betyder at 1.th har pengene i hus før de selv skal af med dem til indkøb, husleje og løn, mens mange andre restauranter må betale over en kassekredit. Fordi de i reglen har udsolgt hver eneste aften flere uger frem, har de slet ikke det svind og dermed det tab som mange andre restauranter helt normalt kalkulerer med.

Det gør at prisen for højeste kvalitet kan holdes væsentligt lavere end på eksempelvis Kong Hans.

Min ven og jeg kunne ikke få et bord før 6 uger frem, og jeg forudbetalte 2700 kr forud for os begge i fuld tillid til 1.th gode ry.

Prøv som glædespige at tænke egen vagt lidt ind i samme kontektst

Vagterner er ofte på 6 timer, lad os antage at der er plads til at I er aktivt sammen med kunderne i gennemsnit 40 minutter ud af hver 60 minutter.

Det giver i gennemsnit 9 kunder på en vagt af 6 timer.

Lad os antage at I ønsker en omsætning på minimum 6000 kr på en 6 timers vagt, men at det også forekommer at I tjener både mere end det, og langt mindre end 6000 kr.

Mulig fordeling?

1 kunde af 60 minutter = 2000 kr

2 kunder af 30 minutter = 2000 kr

1 kunde af 800 kr for gensidig fransk/dansk

2 kunder af 600 kr for fransk dansk

I alt 6 gæster = 6000 kr

Tidsforbrug aktivt sammen med gæsterne, velsagtens max 3 timer ?

Nu ved jeg godt at en del top piger i de gode tider efter sigende kunne omsætte for 10000 kr på en vagt, snarere end 6000 kr, men mon ikke det forholder sig omvendt i dag for flertallet i branchen?

Samtidig med tidernes ugunst møder I på jeres vagter, venter på gæsterne i konkurrence med snesevis af kolleger, der på samme tid sidder og venter på de klinikker hvor de arbejder. I har alle sammen jeres annoncer her og der i dyre domme, og I er alle i konkurrence om alle de tusinder af mænd der læser de selvsamme annoncer.

Anoncerne koster, teledamen koster, og vagtafgiften koster, uden at I har nogen som helst sikkerhed for jeres indtægt.

Hvorfor ikke prøve at etablere et loyalitets program der får flere og flere mænd til at fravælge konkurrenterne, til fordel for at de samme mænd samles om at lægge deres forbrug hos jer.

Jeg er helt på det rene med at flertallet af både mænd og piger ikke ønsker at blive set af andre på et bordel, derfor skal mit forslag heller ikke annonceres i samtidig konkurrence med de vagter pigerne har på samme tid hos konkurrenterne.

Men mit forslag indebærer en lounge klub lignende setup, hvor de mænd der kommer og de piger der er på vagt, omgås op til 6 timer for åbne døre, men som et lukket arrangement.

Forum og chat på Eroguide er særligt egnet til at lufte en sådan ide, for her vil en del mænd være trygge ved at udvikle ideen sammen med jer, så langt at mange nok mænd vil møde op på den måde at man omgås hinanden piger og mænd på dagen.

Jeg forestiller mig et arrangement hvor 2 piger er på vagt sammen med teledamen i 6 timer. Tid og enkeltydelser er afskaffet, bliver erstattet af den standard cocktail der kendertegner 30 og 60 minutter, fransk, gensidig fransk og dansk.

Selvfølgelig stadig sådan at ingen mand modtager fransk uden/med eller uden slug :!:

Der er ikke noget der hedder minut tyranni og banken på døren, men begge parter er indforstået med at en omgang hverken er 35 eller 55 minutter, men sådan noget som typisk 20 - 30 minutter +/-

Man kan møde når man vil, og gå når man vil indenfor de 6 timer, sådan at man kan tage sig god tid både før og efter akten til kaffen, bad og hygge med de øvrige fremmødte.

Hvis vi lægger en gennemsnitlig omsætning på 6000 kr for hver af 2 piger til grund, betyder det at der skal forudbetales 12000 kr.

Lad os sige at 2 x 9 mænd = 18 mænd skal lægge hver 700 kr = 12600 kr.

Hvis pigerne er sammen med hver af 9 mænd i gennemsnitligt max 30 minutter giver det et tidsforbrug for hver pige på 4,5 timer ud af 6 timer. Så er der 1, 5 time mindst til personlig hygiejne og socialt samvær med gæster og kolleger på vagten.

I snit vil der opholde sig 3 mænd, 2 piger og en teledame af gangen hver time ud af 6 timer, mon ikke huset kan rumme dobbelt så mange mænd, hvis der er rykind et par timer, når alle kan bevæge sig rundt for åbne døre, bruge alle rum samtidig, på nær bollerummene når de er optaget.

Men forudsætningen er at 18 mænd vil bakke op, de er villige til at betale 700 kr forud, som de ikke får igen, hvis de ikke dukker op, medmindre at arrangementet bliver aflyst.

I kunne så overveje at inkludere forskellige surprice oplevelser, som en merværdi for mændene? Eksempelvis alt efter hvor blufærdig den enkelte pige er, eller måske ikke er? Det kunne være et solo dildo closeup show mens både piger og mænd venter sammen, måske et frækt lesbisk show.

Men det må ingen kollega føle sig nødet til, de skal ville det hvis de gør det, og vil de ikke ja så undværer vi mænd bare den bonus underholdning.

En udfordring

Det nemmeste ville jo være at pigerne deler dagens omsætning lige over, men vil piger det hvis en af pigerne er blevet foretrukket af 5 - 6 mænd ud af 9, den anden pige er blevet foretrukket af 3 - 4 mænd på dagen, de har jo vitterligt ikke ydet det samme for pengene.

Måske teledamen kan holde regnskab med hvor mange mænd pigerne hver især har været sammen med, og de så deler dagens omsætning herefter.

Meromsætning på dagen

Hele fordelen i mit forslag for pigerne, er jo at I opnår en garanteret forudbetalt omsætning på vagten. For mændene har det udover den gode pris på 700 kr, den fordel at vi ikke behøver at forlade klinikken straks vi har haft sex og været i bad efterfølgende, men vi kan tværtimod sætte os ind til de øvrige gæster og piger til en kop kaffe og en småkage inden vi forlader huset igen.

En del mænd vil under en lille slapper kunne samle kræfter på ny, til en tur mere på lagnet sammen med en af pigerne. Hvad med at tilbyde en bonus quickie incl fransk, varighed max 10 - 15 minutter for 300 kr, forudsat gæsten har været sammen med en pige for de første 700 kr, forudsat der er tid til det for pigerne mens manden endnu ikke er gået?

Tænk hvis halvdelen, 8 mænd køber en bonus quickie så har I omsat for 8 - 300 kr ekstra = 2400 kr = 1200 kr i snit til hver af 2 piger = en endelig omsætning på dagen på i snit 6300 + 1200 kr = 7500 kr.

Hvis en pige eller begge piger modtager, og eller yder græsk, kan I foreksempel sælge denne ydelse i tillæg på dagen for 350 kr, hvilket koster 500 kr ellers.

Men ??

Branchen er jo kendt for at være de hurtige penges klub, pigerne går op i dagens vagt, at møde op, tjene pengene og tage hjem igen. Det er mit indtryk at der er en meget ringe forståelse for at en ide som denne ikke bare kan lanceres ud i det blå, nu prøver vi det her drenge, kom den eller den dato.

Nå der kom ingen - dur ikke, det gider vi ikke igen. Sådan tror jeg desværre at flertallet af piger og mutre tænker helt kortsigtet.

En ide som min er så uvant for piger og mænd, at der skal varmes op i forum og chat til den første gang I afprøver ideen. Konceptet skal først præcenteres som ide af jer i forum og på chat, ikke som det første lanceres som et fikst og færdigt tilbud, for det er mændene ikke klar til som den store overaskelse fra jeres side.

Giv bolden op, føl efter på reaktionen over 2 - 4 uger, om I og mændene tror på det kan lade sig gøre. Hvis det så viser sig at interessen er stor nok, ja så fastsæt en dato for det første arrangement i en tæt dialog med mændene i forum og på chatten.

Men desværre er der mange useriøse mænd, der giver udtryk for at de gerne vil, men når det kommer til stykket kan I slet ikke regne med mange af dem. For at vi skal kunne få det tilbud, bør vi være 18 mænd der er villige til at møde op hos jer for at betale 700 kr senest 8 dage før arrangementet bliver afholdt.

Er der 18 mænd der gør det, ja så kan I forsøge jer med det første temaarrangement.

Når vi så langt er det virkelig stort, men langt fra tilstrækkeligt, hvis det første arrangement skal kunne udvikle sig som et interessant alternativ for flere og flere mænd, til de normale vagter.

Som jeg ser det, er det ikke interessant for jer piger bare at afholde et enkelt arrangement. I jeres optik må værdien bestå i at flere og flere mænd begynder at fokusere primært på jeres alternative vagter, modsat fravælger konkurrenternes traditionelle vagter, hvilket optimalt vil kunne føre til at flere og flere piger, forudsat de det måtte ønske, vil kunne omlægge deres vagter til lukkede arrangementer, med forudtilmelding og forudbetaling, med en mere stabil langt sikrere omsætning end tidligere tilfølge.

Derfor

Jeg vil derfor anbefale at I mindre har en kortsigtet profit fokus, mere holder jer en langsigtet fokus for øje, på at udvikle ideen til at vokse i tilslutning, både af flere og flere piger og flere og flere mænd.

I ved at I er topklasse piger, og at I har ry for at yde top service, gør I bare det helt som I plejer, er jeg sikker på at vi mænd kun vil have grund til at skrive positive anmeldelser efterfølgende i forum, af vores oplevelser til jeres lounge arrangementer.

Ok, er det en engangs forestilling tæller det at I tjener kassen, men er det ikke hovedformålet anser jeg omsætningen den første gang, som det mindst vigtige i en flerfaset proces, hvor det første arrangement mest af alt tjener som afsæt for alle de anmeldelser og dialog om samme, vi sammen efterfølgende vil kunne generere i forum og chatten på Eroguide.dk

Vi ved at det aller sværeste er at få de aller første piger og mænd med på ideen, få dem til som de første aktivt at realisere ideen, mens flertallet altid vil lurepasse i kulissen for at se om ideen falder til jorden med et brag, eller den modsat viser sig at udvikle sig til en succes.

Først når I med stigende succes har afholdt arrangement nr 2 eller 3, kan vi forvente at flertallet følger trop, men sker det kan vi imidlertid godt håbe på at udviklingen kommer til at forløbe hurtigere end vi ellers havde turdet regne med.

Men vær tålmodig, der vil meget vel skulle afvikles 3 arrangementer over 3 - 6 måneder, skrives i forum herom mellem hvert arrangement til vi bliver helt blå i hovedet :)

Ja iværksætteri er ikke at springe over hvor gærdet er lavest, men det kræver en systematisk indsats hvor vi løfter i flok. Belønningen kan vise sig, hvis vi lykkes, at betyde at I kan afvikle jeres vagter på en helt nye måde, der giver flere loyale stamkunder, og en mere stabil omsætning

For os mænd betyder det at vi får et mere prisattraktivt tilbud, uden at I taber på det, der samtidig gør at vi får en bedre helhedsoplevelse ud af besøget hos jer, plus at flere og flere mænd får råd til, mulighed for at besøge jer oftere end de før har haft råd til.

Kan det mon tænkes at, når nu alle kan gå frit rundt under besøget, at der vil være plads over 6 - 8 timer til at 3 - 4 piger er på vagt, det rette hus kan rumme 2 - 3 x så mange mænd over 6 - 8 timer, for så kommer der da først økonomi i husets drift, hvis der er mænd nok til at bidrage med omsætningen til en fordobling af vagtholdet?

Det rette hus har vel 1 - 2 venterum til gæsterne, er der plads til en sovesofa der kan slås ud ved spidsbelastninger, så kan det måske give en fordobling af bollerummene til et lukket lounge arrangement med dobbelt så mange piger på vagt? Mænd og piger er jo fælles om den normale opholdsstue sådan en dag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hejsa RN

Ja du har mange ideer, men jeg kender faktisk ingen der vil smide pengene på forhånd

man kan blive forhindret, man kan blive syg, stedet kan lukke, pigerne blive syge og

så står du der og har betalt og pengene er spildte, næ man møder op og betaler, sådan

er det også i tyskland, du får aldrig danskere til at forudbetale..

F eks det store gb i november, de kræver du forudbetaler 1300,-

men jeg er sikker på at ringer jeg på dagen og der er ledige pladser

så kan jeg møde op og betale.. og skulle jeg så måske alligevel blive

forhindret, og der kan jo ske så meget, jamen så bliver jeg bare væk

og der er ingen skade sket..

Nå men jeg går nu ikke så meget op i det, jeg deltager hvor jeg kan

og hvor jeg har råd, og misser jeg nogle arrangementer tja så kommer der bare andre til..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at du ikke svare knajten på hans spørgsmål om høje priser i Tyskland i forummet for anmeldelser. Knajtens spørgsmål er jo mere generel debat, end det er en anmeldelse. På den anden side, så kan jeg godt forstå at man ligger indlægget i det forum, idet det er der folk med interesse for Tyskland læser (og måske derved ikke ser det under generel debat).

Mht. dine spekulationer over at overføre principperne for sexkøb fra Tyskland til Danmark, optimere, alternative forretningsmodeller osv. osv., så er det et væsentligt problem der skal løses først:

Salg af sex skal anerkendes som lovligt erhverv.

Med den nuværende lovgivning, så kan steder hvorfra der sælges sex, ikke være sikker på, at myndighederne kommer og lukker dem ned fra den ene dag til den anden. Derfor er der ingen interesse for at investere hverken tid eller penge i et større sted, hvilket jo er forudsætningen for dine ønsker.

Derfor: Løs problemet med at salg af sex skal anerkendes som lovligt erhverv. Når dette problem er løst, så kan vi diskutere alt det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt

Det handler om tillid til den klinik, der sig tør forsøge.

Der er indtil flere klinikker i hovedstadsområdet, som jeg uden at blinke til hver en tid, vil betale det fulde beløb til forud.

Også på den betingelse, at bliver arrangementet afholdt, og jeg ikke kan komme, da har jeg tabt pengene, men aflyser stedet, er jeg 1000 % tryg ved at jeg nok skal få pengene igen.

Den risiko er jeg faktisk ret overbevist om at flere end jeg vil løbe, særligt hvis det kun drejer sig om 700 kr, med mulighed for tilkøb på dagen, også til en god pris.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Filosof

Derfor er der ingen interesse for at investere hverken tid eller penge i et større sted, hvilket jo er forudsætningen for dine ønsker.

Investering i et større sted udgør ikke forudsætningen for at mit ønske, som her formuleret kan realiseres.

Det kræver såmænd bare et eksisterende rette sted, 2 af deres rette piger, og 18 villige interesserede mænd, så kan det lade sig gøre akkurat som det kan lade sig gøre for Seduction Girls, den 29 november at afholde deres juleparty hos Madonna Delux, hvis der tilmelder sig nok mænd.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Investering i et større sted udgør ikke forudsætningen for at mit ønske, som her formuleret kan realiseres.

Ok, jeg formulerede mig dårligt. Det er ikke kun mht. et større sted, men alt ressourceforbrug i det hele taget. Der er ikke den store motivation til at bruge arbejdstid/penge/andre ressourcer på at stable sådanne arrangementer på benene, sålænge risikoen for at diverse myndighederne(politi/skat/kommune osv.) kommer og blander sig, er så høj som den pt. er.

I øvrigt gælder det jo også for de mænd der påtænkes at deltage. Som det er i dag, er der jo en iboende risiko ifbm. sexkøb for, at blive involveret i en sag med myndighederne. Og jo mere "offentligt" sådan et sex-købs-arrangement er, jo større er sandsynligheden at for at myndigheder også tropper op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajten,

Jeg vil gerne kommentere på dit spørgsmål om priser i Tyskland.

Det må være længe siden at du har besøgt Atmos eller andre FKK-klubber, hvis du husker prisniveauet var på 30€ per ½time.

Jeg synes at 50€ er helt fair, faktisk billigt i FKK sammenhæng. Prisniveauet på 50€ har faktisk holdt sig stabilt i mange år og har slet ikke fulgt med inflationen, så jeg synes det er meget fair priser !

Hvis du vil have økofransk på Atmos kan du godt påregne 20€ oveni :D

Flatrate/PT er et billigere koncept, her skal du ikke forvente sammen kvalitet på service og udseende som på FKK.

I Tyskland er der mange købesex koncepter så der er noget for enhver pengepung og det synes jeg er virkelig godt, så alle kan være med.

Fx. jeg fortalte om mit besøg hos FKK Artemis til nogle tyskere på ERW og de synes det var for dyrt og det var for luksus, mens jeg synes at det var billigt ifh. til danske priser, så alt er relativt.

Ang. betaling.

Pigerne kan godt give igen eller du kan veksle i receptionen.

Det er dog nemmest at have lige penge+ evt. tips.

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Filosof

Som situationen nu en gang er i den hjemlige branche, beror det under alle omstændigheder på en kalkuleret risiko, at afholde og deltage i arrangementer, for såvel piger som mænd.

Ikke desto mindre afholdes der hos udvalgte klinikker med udvalgte piger offentlige arrangementer, undtagelsesvist, eller relativt regelmæssigt, såsom gangbang eller sexparty i 1 - 4 timer med op til 5 piger, 20 mænd +/-.

Den latente risiko var altså 17 mænd, 1 mutter og 4 piger villige til at løbe sidst jeg deltog dette år i sexparty hos Seduction Girls, og jeg håber sandelig at mindst lige så mange mænd +, agter at deltage i deres juleparty torsdag den 29/11 fra kl 17 - 21 - og ikke at forglemme, også for flæskestegen, mormors frikadeller, ris ala mande og mandelgaven :P

Valhalla i Jylland har sit trofaste stampublikum til egne månedlige gangbang events.

Hvis det bare er et sted med så meget styr på stumperne som en stupid dansk lovgivning, nu gør det muligt, er det nok til at overse de potentielle følger af chikane besøg af offentlig myndighed, for eget vedkommende skal de være velkomne til at udspørge undertegnede under sådant et besøg, men jeg kan ikke rigtig være behjælpelig med noget af mulig interesse.

Et sted som Seduction Girls, har et cvrnr, er moms registreret, har en konto i jyske bank, som gæsterne kan betale ind på, og har i det hele taget eksisteret i nu 12 år, såvel i daglig drift, som førende party bordel, når endelig de igen rykker med et tilbud til drengene.

Ufordringen består i at tænke bæredygtige fremadrettede alternativer, såvel til den daglige drift, som events over den skabelon de vanlige sexparties og gangbangs afholdes efter hos SG, som andre etablerede klinikker, og her er der næppe den store lydhørhed hos samme, men er der hos andre piger/klinikker, så kast jer gerne ud i en dialog om samme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hej Knajten,

Jeg vil gerne kommentere på dit spørgsmål om priser i Tyskland.

Det må være længe siden at du har besøgt Atmos eller andre FKK-klubber, hvis du husker prisniveauet var på 30€ per ½time.

Jeg synes at 50€ er helt fair, faktisk billigt i FKK sammenhæng. Prisniveauet på 50€ har faktisk holdt sig stabilt i mange år og har slet ikke fulgt med inflationen, så jeg synes det er meget fair priser !

Nille

ka da godt ske Nille, men det er ikke længere siden at jeg kan huske min løn er ikke steget siden

så 20 euro mere pr gang betyder at man istedet for at prøve 5 piger må nøjes med 3 stk..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et sted som Seduction Girls, har et cvrnr, er moms registreret, har en konto i jyske bank, som gæsterne kan betale ind på, og har i det hele taget eksisteret i nu 12 år, såvel i daglig drift, som førende party bordel, når endelig de igen rykker med et tilbud til drengene.

Men dette freder dem ikke. F.eks. har SG's telefondamer sikkert lige så stor en risiko for at komme i fedtefadet, som så mange telefondamer er kommet det i denne branche.

Ufordringen består i at tænke bæredygtige fremadrettede alternativer, såvel til den daglige drift, som events over den skabelon de vanlige sexparties og gangbangs afholdes efter hos SG, som andre etablerede klinikker, og her er der næppe den store lydhør hos samme, men er der hos andre piger/klinikker, så kast jer gerne ud i en dialog om samme.

Jeg må indrømme, at jeg stadig ser risikoen som et væsentligt problem. Du skal huske på, at de koncepter der eksisterer i dag, f.eks. partyet hos SG, tidligere er afprøvet og derfor er der en formodning om en lavere risiko, end ved et ikke afprøvet koncept.

I en branche, hvor der er en stor iboende risiko, og hvor de lovmæssige grænser er svære at definerer, er motivationen til forandring og udvikling - desværre - meget lav.

Det største problem for branchen mht. udviklingen af nye koncepter, bliver derfor - efter min mening - de nuværende lovmæssige rammer.

Jeg vil gerne bakke op om alle mulige anderledes koncepter mht. sexkøb, men som lovgivningen er i dag, så vil min reelle deltagelse i anderledes koncepter være forbundet en sund portion forsigtighed og tilbageholdenhed.

Men dette hindrer selvfølgelig ikke, at man diskuterer mulige koncepter. Og hvis man kan samle opbakning til dem, skal det det selvfølgelig stå en hver frit til at afprøve dem, med den risiko det vil indebærer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Filosoffen skrev

Jeg må indrømme, at jeg stadig ser risikoen som et væsentligt problem. Du skal huske på, at de koncepter der eksisterer i dag, f.eks. partyet hos SG, tidligere er afprøvet og derfor er der en formodning om en lavere risiko, end ved et ikke afprøvet koncept.

Nu tror jeg ikke at det på nogen måde beror på at et party tidligere er afprøvet, der derfor består en formodning om en lavere risiko, end ved et ikke afprøvet koncept, når der er tale om en ny variant af en præmis, der som de afprøvede koncepter, grundlæggende beror på at vi opholder os flere personer, så mange som muligt for åbne døre i samme klub.

Kalkulen må for piger og mutter uanset bero på, om de finder at der består en øget risiko for at offentlig myndighed tropper op, når de kan forefinde så mange personer samme sted på samme tidspunkt eller ikke?

Om dette kan være tilfældet, vil forhåbentlig hos offentlig myndighed samtidig bero på en eller anden antagelse af, om der er så meget mere at komme efter, end der formodes at være, hvis de i stedet målretter indsatsen til anden side - måske medmindre samme er under politisk pres for at skræmme og intimidere qua deres synlige tilstedeværelse?

Sidstnævnte faktor bør man nok ikke undervurdere, hvilken indflydelse kan have på den bredere mandlige efterspørgsel i markedet, men niche arrangementer er for niche piger og niche mænd, og forhåbentlig er vi nok der føler os mentalt godt nok rustet, til at vi kan ignorere tanken om et uvelkomment besøg af offentlig myndighed.

Personligt er jeg sådan stillet at jeg kan være, jeg er ligeglad, og jeg har trods alt så meget tillid til offentlig dansk myndighed, at vi ikke behøver at frygte noget fra den side, alene beroende på egen eventuelle udsatte status, som værende i forhold/ægteskab, måske besiddende en vis social, og eller økonomisk position.

Så jo, flertallet af både sexsælgere og købere, er formentlig som du yderst tilbageholdende, men succeskriteriet beror ejheller på at nå 80 + bordeller, alle de piger der abejder der, deres gæster, men såmænd bare et rette sted, der vil åbne huset for de rette 2 - 8+/- piger, og mænd nok der præcis går efter at flytte deres hele eller delvise forbrug i markedet, til i markedet afvigende tilbud til dem.

Lykkes dette, er der i princippet intet til hinder for, på sigt at organisere denne minoritets efterspørgsel, som lukkede arrangementer i lukkede klubber, der ikke foregår åben for tilgang i døren, sådan som til de velafprøvede sexparties og gangbang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tror jeg ikke at det på nogen måde beror på at et party tidligere er afprøvet, der derfor består en formodning om en lavere risiko, end ved et ikke afprøvet koncept, når der er tale om en ny variant af en præmis, der som de afprøvede koncepter, grundlæggende beror på at vi opholder os flere personer, så mange som muligt for åbne døre i samme klub.

Hvad du ser som værende en "variant" af en præmis som ligner afprøvede koncepter, kan sagtens se helt anderledes ud i andres øjne (f.eks. myndighedernes eller en dommers øjne).

Kalkulen må for piger og mutter uanset bero på, om de finder at der består en øget risiko for at offentlig myndighed tropper op, når de kan forefinde så mange personer samme sted på samme tidspunkt eller ikke?

Jo, og om der kan tjenes penge, og om de penge der kan tjenes er nok til at kompensere for en eventuelt risiko for at f.eks. politi og skat kommer og blander sig. Og dette specielt mht. at de beslaglægger pengene.

Om dette kan være tilfældet, vil forhåbentlig hos offentlig myndighed samtidig bero på en eller anden antagelse af, om der er så meget mere at komme efter, end der formodes at være, hvis de i stedet målretter indsatsen til anden side - måske medmindre samme er under politisk pres for at skræmme og intimidere qua deres synlige tilstedeværelse?

Her bliver du nød til at definere hvad du mener med "at komme efter" for en myndighed. Hvis f.eks. politiet skulle gå efter at fange flest lovovertrædelser, så stod alle landets politibetjente og lavede hastighedskontrol på vejene. Min pointe er, at du ikke på forhånd ved hvad eventuelle myndigheder vil "komme efter". Hvis du ændrer på et eksisterende koncept, så kan du risikere, at man fremprovokerer en reaktion fra myndighedernes side. Også selvom ændringen er lille.

Sidstnævnte faktor bør man nok ikke undervurdere, hvilken indflydelse kan have på den bredere mandlige efterspørgsel i markedet, men niche arrangementer er for niche piger og niche mænd, og forhåbentlig er vi nok der føler os mentalt godt nok rustet, til at vi kan ignorere tanken om et uvelkomment besøg af offentlig myndighed.

Jeg har så stor tiltro til myndighederne, at jeg mener at myndighederne kun kan "skræmme" hvis der foregår noget ulovligt eller hvis de har formodning herom. Så hvis der bliver lagt politisk pres, så er det fordi myndighederne i forvejen ikke er gode nok til at sikre at gældende lovgivningen bliver overholdt.

Personligt er jeg sådan stillet at jeg kan være, jeg er ligeglad, og jeg har trods alt så meget tillid til offentlig dansk myndighed, at vi ikke behøver at frygte noget fra den side, alene beroende på egen eventueller udsatte status, som værende i forhold/ægteskab, måske besiddende en vis social, og eller økonomisk position.

Ja, som sexkøber tror jeg heller ikke - rent juridisk - der er noget at frygte. Derimod så har sexsælgerne væsentligt mere at frygte, hvis myndighederne blander sig - f.eks. POLITI der pludseligt ud af det blå siger at der foregår mellemmandsvirksomhed, rufferi og bordelvirksomhed og SKAT der pludselig stiller krav om moms og skat, og bøder fordi sexsælgerne ikke har ladet sig registrere korrekt, og afregner til tiden osv.

Så jo, flertallet af både sexsælgere og købere, er formentlig som du yderst tilbageholdende, men succeskriteriet beror ejheller på at nå 80 + bordeller, alle de piger der abejder der, deres gæster, men såmænd bare et rette sted, der vil åbne huset for de rette 2 - 8+/- piger, og mænd nok der præcis går efter at flytte deres hele eller delvise forbrug i markedet, til i markedet afvigende tilbud til dem.

Lykkes dette, er der i princippet intet til hinder for, på sigt at organisere denne minoritets efterspørgsel, som lukkede arrangementer i lukkede klubber, der ikke foregår åben for tilgang i døren, sådan som til de velafprøvede sexparties og gangbang.

Ja, hvis du kan finde den minoritet af sexkøbere som er "mentalt rustet", så er du nået et skridt på vejen.

Desværre tror jeg, at så længe lovgivningen giver en risiko for, at myndigheder kan komme og chikanere sexsælgerne, f.eks. ved at beslaglægge omsætning mv., så bliver det svært at finde sexsælgere der vil være med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nu er jeg jo ikke en myndighed, jeg er ejheller udbyder af købesex, så det er jo op til en given myndighed at definere, hvad/om noget, der kan være at komme efter, som det er op til udbyder af købesex, om de mener myndighed, om så nok så eventuelt uberettiget, kunne tænke sig at forestille sig at der kunne være noget at komme efter.

Men alt andet lige er det ikke anderledes end det er allerede hver dag, forsåvidt i daglig drift, som når diverse steder i flere år har afholdt de arrangementer som de har.

Præmissen herfor, og for om vi som sexsælger eller køber kan/vil leve med om offentlig myndighed tropper op, er i princippet ens, om vi taler nye koncepter eller allerede eksisterende.

Med den gråzonelovgivning, er branchen et langt stykke prisgivet skiftende fokus, strammede/slækkede fortolkninger, alt efter tidsånden, men ja alt kan jo også bare forblive ved det gamle - omend ikke andet tilbydes der trods alt party og gangbang, som det lejlighedsvise alternativ til sådan som, man bare går på bordel i Danmark.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld, Netværk, men jeg orker altså ikke at stave mig igennem dit alenlange indlæg, så jeg står over i denne streng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Administrationen af dette board har sagt til Rejsenetværk at i de debatstrenge han selv opretter, der må han skrive hvad han vil, sålænge han overholder vores regler. Han skal derimod afholde sig fra at kidnappe andres anmeldelser eller debatstrenge og køre dem off topic med hans kæpheste. Når Rejse har accepteret dette og PT efterlever det også, så synes jeg ikke man skal være efter ham i de debatstrenge han selv opretter. Det er faktisk ikke helt fair. Der skal også være rimelighed i kritikken. Denne debat skal ikke ende i mudderkastning, gør den det vil Administrator eller jeg gribe ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist første gang, jeg er blevet irettesat af Moderator, og jeg har immervæk skrevet næsten 500 indlæg. Det var ikke ment som en kritik af Netværket som sådan, men som en forklaring på, at jeg, der normalt er meget skrivende, slet ikke deltager her – I skulle jo nødigt tro, at jeg i nattens løb er død her på plejehjemmet :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mangler en gabene smily :lol::lol::lol:

Kan indsættes som billede, f.eks.:

snore.gif

Kan godt forstå at tråden kan virke kedelig, med de lange indlæg. Men som moderator skriver, så er det Rejsenetværk's tråd, og det virker som om at det er noget han foretrækker, hvilket man så må respektere.

Men går da ud fra, at disse tilkendegivelser om kedelig tråd/lange indlæg, i alt venlighed er kammeratligt ment ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nu er jeg jo ikke en myndighed, jeg er ejheller udbyder af købesex [...]

Nej, det er du vel ikke. Og det er jeg heller ikke. Vi kan kun spekulere og formode hvad disse aktører vil gøre.

Men alt andet lige er det ikke anderledes end det er allerede hver dag, forsåvidt i daglig drift, som når diverse steder i flere år har afholdt de arrangementer som de har.

Præmissen herfor, og for om vi som sexsælger eller køber kan/vil leve med om offentlig myndighed tropper op, er i princippet ens, om vi taler nye koncepter eller allerede eksisterende.

Det er din vurdering. Igen: Andre kan have en anden vurdering og tillægge selv meget små ændringer stor betydning.

F.eks. ved jeg, at når SKAT giver et bindende svar, så må den der har fået svar/tilladelse fra SKAT om en given disposition, kun handle PRÆCIST efter hvad der står i tilladelse. Hvis man bare ændrer det mindste komma eller punktum i forhold til det overfor SKAT beskrevne, så kommer SKAT straks og kræver beskatning.

Med den gråzonelovgivning, er branchen et langt stykke prisgivet skiftende fokus, strammede/slækkede fortolkninger, alt efter tidsånden, men ja alt kan jo også bare forblive ved det gamle - omend ikke andet tilbydes der trods alt party og gangbang, som det lejlighedsvise alternativ til sådan som, man bare går på bordel i Danmark.

Netop, branchen er prisgivet med den lovgivning vi har i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Noget af det, der gør de danske bordeller dyre, er tlf damerne. Det er jo ret omkostningstungt, at 2 piger, skal leve af en piges indtægt.

Jeg kommer ret meget i Flensborg, og der er jeg ikke løbet ind i en eneste tlf dame. Pigerne skal så kun betale husleje+ forbrug. Prisen er 375 kr for 30 min.... hvor det varierer lidt, hvor meget gfe der er med.

Denne lave pris, medfører meget run på klinikkerne, så de har en hæderlig indtægt. Selv om der per indbygger er 4 gange så mange ludere i Tyskland som i Danmark, så har de rigeligt at lave. Alle har råd til at betale den pris.

lønforskellen på tyskland og danmark, er vist ca 40 %. Hvis du lægger 40 % oveni de 375 kr, så skal du betale 500 kr for 30 min i DK

Før den hjemlige pris kommer ned på 500-600 kr for 30 min, så kommer størstedelen af mit købesex forbrug til at ligge i tyskland.

Ved godt pigerne snakker om ekstra omkostninger herhjemme. Men den måde klinikkerne fungerer på i Flensborg, kan sagtens indføres i DK, med gældende lovgivning!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...