Hop til indhold
SuperKasper

Young slim sexy sweet Sarah in Copenhagen

Recommended Posts

mcnasty skrev, for 6 minutter siden:

Tvivler på at det er hende du ser, billederne daterer tilbage til 2014 iflg. Tineye

Men ja, lækker ser hun ud

Øv. Men stadig spændende ydelser vil jeg sige, hvis man er til det lidt hårdere som færre piger tilbyder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille update.

Spurgte ind til om jeg kunne stole på hun leverede de ydelser hun tilbød, når hendes billeder var falske. Hun skrev tilbage de var slettet nu, og skulle efter sigende kun have ægte tilbage. Det er for fishy til mig, så springer over. Alle er velkommen til at tage en for holdet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcnasty skrev, for 1 time siden:

Så dette er også ægte......

Hold jer bare væk

Nu har hun angiveligt kun ægte billeder tilbage. En søgning med Yandex og tineye giver i hvert fald intet. Men man skal jo aldrig sige aldrig.

Men hvis hun oplever et fald i henvendelser efter ændringen i fotoalbummet starter hun sikkert forfra med nye falske billeder. Det er i hvert fald set før.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ja, men den seneste billede er der hvertfald forskel på kroppen.

Dog er det ikke taget i DK.

En ting jeg altid kigger efter på billederne er danske standarder, og hvis hun nu var ægte og havde taget dette selfie i danmark for at bevise sin tilstedeværelse og ægthed....

Hvorfor er der så andre stik kontakter og (kan ikke huske ordet) tryk knapper til lyset end i 98% af danske husstande m.m.?

billede fjernet

Bryan Mills

Redigeret af Bryan Mills
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...