Hop til indhold
Guest allo-allo

Er Daugbjerg-stedet troværdigt

Recommended Posts

Guest allo-allo

Jeg planlægger en kort tur til Jylland senere på ugen og har tjekket lidt i annoncemedierne for at finde et par muligheder for et godt skrald. Jeg er fristet af Irena i Daugbjerg, selv om det er lidt af en omvej i forhold til mine arbejdsmæssige planer. Jeg kender hverken hende eller stedet og vil gerne høre om

  • der blandt de jyske knejte findes en eller flere, der har besøgt Irena og kan fortælle om hun er en større omvej værd?
  • stedet i Daugbjerg generelt er troværdig og ærlig i annonceringen?
  • der er et godt tip til en uimodståelig dejlig kvinde til GFE i Østjylland (og GPer må gerne droppe en pm)?

Jeg søger primært kvinder plus 30 med erfaring og personlighed. Jeg går ikke så meget op i diskretion, men er optaget af kvalitet og udseende. Det skal være erotisk, tæt og giv lyst til mere.

På forhånd tak

allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 1 time siden:

Jeg planlægger en kort tur til Jylland senere på ugen og har tjekket lidt i annoncemedierne for at finde et par muligheder for et godt skrald. Jeg er fristet af Irena i Daugbjerg, selv om det er lidt af en omvej i forhold til mine arbejdsmæssige planer. Jeg kender hverken hende eller stedet og vil gerne høre om

  • der blandt de jyske knejte findes en eller flere, der har besøgt Irena og kan fortælle om hun er en større omvej værd?
  • stedet i Daugbjerg generelt er troværdig og ærlig i annonceringen?
  • der er et godt tip til en uimodståelig dejlig kvinde til GFE i Østjylland (og GPer må gerne droppe en pm)?

Jeg søger primært kvinder plus 30 med erfaring og personlighed. Jeg går ikke så meget op i diskretion, men er optaget af kvalitet og udseende. Det skal være erotisk, tæt og giv lyst til mere.

På forhånd tak

allo-allo

Emma i Hampen hvis det er øst nok. Jeg er lige kommet hjem derfra. Det var den vildeste tur. Stor stor anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller ikke besøgt Irena, men generelt har stedet i Daugbjerg et godt ry. Billederne plejer at være ægte og pigerne plejer at give god service. Og hende Irena ser godt nok lækker ud. Lad os høre hvis du får besøgt hende. 

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...