Hop til indhold
erotomanen

Nørre Allé 18 - Århus

Recommended Posts

Stedet ligger på første sal over bodega og man kommer der op ad en stejl mørk trappe.

Det lokkede at der var to unge piger for 300 kr. i en time, og de var da også begge vældig søde. Men ingen kunne dansk, den ene en smule engelsk. Massage havde de absolut ingen forstand på. Efter en halv time foreslog den ene en B2B som jeg var dum nok at takke ja til. Den bestod af lidt gnid med brysterne på maven, en smule BJ og så alm. dansk. Alt foretaget uden indlevelse og intimitet.

Men det var min egen skyld. Alle signaler blinkede fra starten at det ville ende sådan. Men som I ved; når liderligheden bliver for stor, bliver man døv og blind. Øv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet ligger på første sal over bodega og man kommer der op ad en stejl mørk trappe.

Det lokkede at der var to unge piger for 300 kr. i en time, og de var da også begge vældig søde. Men ingen kunne dansk, den ene en smule engelsk. Massage havde de absolut ingen forstand på. Efter en halv time foreslog den ene en B2B som jeg var dum nok at takke ja til. Den bestod af lidt gnid med brysterne på maven, en smule BJ og så alm. dansk. Alt foretaget uden indlevelse og intimitet.

Men det var min egen skyld. Alle signaler blinkede fra starten at det ville ende sådan. Men som I ved; når liderligheden bliver for stor, bliver man døv og blind. Øv!

Så du var alene i lokalet med den ene til sidst? Hvad betalte du i alt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...