Hop til indhold

Recommended Posts

Emilly Brazil er en af de piger, der udelukkende har fået superanmeldelser. Hun har forkælet os med et hav af billeder, det ene flottere end det andet. Jeg ser til min overraskelse, at størstedelen af hendes anmeldelser er slettet, hvilket jag ikke forstår.

Hvis du er til GFE oplevelser, så skal du lave en aftale med Emilly

Sidst jeg mødte hende var den 21/12 for en time. Jeg plejer at aftale 2 timer, men af mange årsager kunne det kun passe med en time. Emilly lovede mig, at jeg ikke ville blive skuffet. Det blev jeg heller ikke. Vi startede allerede i yderdøren og inde i entreen røg kludene. Når det gælder om dybe kys og øjenkontakt, så må jeg erkende, at jeg må kapitulere og blinke ind imellem. Selv om det ærgrer mig. Jeg kan simpelthen ikke få nok af at se på denne smukke kvinde. Som så mange andre, så er Emilly også betydeligt kønnere in natura.

Efter opvarmning i gangen, så danser vi ud i badet. Findes der noget skønnere end en våd kvindekrop, der smyger sig ind til kroppen på en? Her er der bestemt ikke tale om berøringsangst. Emilly kunne se, at mine øjne var ved at forlade øjenhulerne, så hun tog grinende et håndklæde vi tørrede os og fortsatte i/ved/på/omkring sengen. Der blev smilet, grinet højlydt, knurret og slikket og der foregik også noget, som minder meget om elskov. Emilly er en diamant, intet mindre. Efter 55 min var jeg udmattet som efter 2x45 min fodbold + forlænget spilletid samt straffespark

Emilly fortalte mig, at hun rejste den 26/12 og først komme tilbage efter 4-5 måneder. Det var jeg naturligvis ikke vild med og sagde at det måtte hun lave om på, med et stort smil:)

Jeg har netop talt med Emilly og hun har besluttet sig for at komme til København den 25. februar. Det må da være en god nyhed til alle Emilly fans:wub: Jeg har naturligvis lavet en aftale med den unge dame og jeg glæder mig som en lille dreng

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke selv besøgt hende.  Men det er mit indtryk, udfra hvad andre har skrevet, at hun er en kvinde i særklasse.  Hendes billeder har jeg dog set og det er dælme særdeles indbydende. Det er nok mange der er glade over din forbruger oplysning omkring hvornår hun kan forventes tilbage i Kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
småkagen skrev, for 6 minutter siden:

The Voice :rolleyes: du har en superoplevelse til gode... alt under en time med Emilly er at snyde sig selv

Det er jeg ikke i tvivl om. Nu må vi se, hvad fremtiden bringer.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg var i clinch medcden snukke kvinde kort før jul. Hendes plan var dengang, at hun ville forsøde norske brødre medcet ophold i Oslo i januar og returnere til København i løbet af februar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg besøgte hende blev jeg skuffet. Hun havde problemer med hygiejnen, da jeg skulle slikke hendes fisse så lugtede der fælt dernede, øv :-|. Jeg turde ikke rigtig sige noget til hende om det og jeg mistede ærligt talt lysten og tog hjem. Da jeg går meget op i hygiejne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy skrev, for 2 timer siden:

Sidst jeg besøgte hende blev jeg skuffet. Hun havde problemer med hygiejnen, da jeg skulle slikke hendes fisse så lugtede der fælt dernede, øv :-|. Jeg turde ikke rigtig sige noget til hende om det og jeg mistede ærligt talt lysten og tog hjem. Da jeg går meget op i hygiejne.

Det var noget af en udmelding, 2 minutter efter tilmelding på dette site.

Jeg vil sige at jeg synes det er mege uretfærdigt.... at hun aldrig er i Jylland ØV

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy skrev, for 2 timer siden:

Sidst jeg besøgte hende blev jeg skuffet. Hun havde problemer med hygiejnen, da jeg skulle slikke hendes fisse så lugtede der fælt dernede, øv :-|. Jeg turde ikke rigtig sige noget til hende om det og jeg mistede ærligt talt lysten og tog hjem. Da jeg går meget op i hygiejne.

Det er ren chikane og trolling. Alle der har besøgt Emily B ved det ikke har forekommet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Cleanguy skrev, for 2 timer siden:

Sidst jeg besøgte hende blev jeg skuffet. Hun havde problemer med hygiejnen, da jeg skulle slikke hendes fisse så lugtede der fælt dernede, øv :-|. Jeg turde ikke rigtig sige noget til hende om det og jeg mistede ærligt talt lysten og tog hjem. Da jeg går meget op i hygiejne.

Hvis din oplevelse er sand, så kan jeg virkelig ikke forstå, at du ikke sagde noget til Emily. Jeg har svært ved at tro, der findes en GP med en bedre hygiejne end Emily. De mange gange jeg har besøgt den smukke og kærlige skønhed, har vi lagt ud med et fælles bad. Emily har en fantastisk måde at få badet til at blive en lækker, erotisk optakt til sex’en. I øvrigt har badetiden altid været plustid, så det ikke er gået ud over de 30 eller 60 minutter, jeg har bestilt.

Så hvis din oplevelse er sand, så tag og mand dig op, og fortæl det - hvis du skulle komme ud for det en anden gang. Det giver GPen mulighed for at rette op på den uheldige situation. Du siger det vel også til tjeneren, hvis din bøf er stegt forkert...

i øvrugt har jeg aldrig været ude for, at en GP ikke har været ren og lækker og velsmagende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy skrev, for 2 timer siden:

Sidst jeg besøgte hende blev jeg skuffet. Hun havde problemer med hygiejnen, da jeg skulle slikke hendes fisse så lugtede der fælt dernede, øv :-|. Jeg turde ikke rigtig sige noget til hende om det og jeg mistede ærligt talt lysten og tog hjem. Da jeg går meget op i hygiejne.

Næppe ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cleanguy skrev, for 8 timer siden:

Sidst jeg besøgte hende blev jeg skuffet. Hun havde problemer med hygiejnen, da jeg skulle slikke hendes fisse så lugtede der fælt dernede, øv :-|. Jeg turde ikke rigtig sige noget til hende om det og jeg mistede ærligt talt lysten og tog hjem. Da jeg går meget op i hygiejne.

Undskyld, men jeg tror ikke at du har haft møde med Emilly Brazil, hun hiver os med under bruseren og en del af seancen er afvaskning af de intime områder.. så du må meget undskylde, men jeg tror du har besøgt en forkert pige.

Jeg tror jeg har mødt Emilly 20 gange, og hver gang er blevet mere og mere intim.

Emilly går MEGET op i hygiejne.. heldigvis

Venlig hilsen

Småkagen:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
småkagen skrev, for 3 timer siden:

Undskyld, men jeg tror ikke at du har haft møde med Emilly Brazil, hun hiver os med under bruseren og en del af seancen er afvaskning af de intime områder.. så du må meget undskylde, men jeg tror du har besøgt en forkert pige.

Jeg tror jeg har mødt Emilly 20 gange, og hver gang er blevet mere og mere intim.

Emilly går MEGET op i hygiejne.. heldigvis

Venlig hilsen

Småkagen:wub:

.....og adgang til mundskyld ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello, gentlemen, I'm back. You have made me very sad that a client has left with this impression of me. Knowing how much I like it. I am very sorry, in the matter of health I want to declare that I try to be as clean as possible. I do blood tests every three months and make revictions to avoid anything strange. if you have been with me I'm sorry:mellow:

 

I wish he had told me ... and I would have looked for a way to fix it ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Emilly. 

Det var et af de frækkeste knald EVER. Hun nærmest kaster sig over én. 

Jeg slikkede hende og der var ingen dårlig smag eller lugt. 

Så jeg vil tro at den ene herrer som har oplevet noget dårlig, har været utrolig uheldig. Og så skal man lige huske at det jo ikke slet behøver at have noget med dårlig hygiene at gøre. Kvinders vædske har det jo med at ændre sig gennem deres månedlige cyklus. Så op på hesten igen og besøg hende igen så du kan se det kan være en nydelse at slikke hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mig en gåde at i skriver trolden kan tale sandt, posten er åbenlyst skrevet af en der ikke har mødt Emilly, den dag en seriøs bruger har noget negativt om hende kan man forholde sig til det, men det sker næppe!

 

Emilly har jeg kun mødt en gang da hun kostede lidt mindre, men hun er en stjerne <3 som ikke fortjener denne fokus på baggrund af en enkelt røverhistorie!

 

Med et håb om at tråden herfra skifter fokus til nye oplevelse med Emilly, og fodring af troldens kommentar stopper :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
EmillyBrazil skrev, for 12 timer siden:

Hello, gentlemen, I'm back. You have made me very sad that a client has left with this impression of me. Knowing how much I like it. I am very sorry, in the matter of health I want to declare that I try to be as clean as possible. I do blood tests every three months and make revictions to avoid anything strange. if you have been with me I'm sorry:mellow:

 

I wish he had told me ... and I would have looked for a way to fix it ...

Welcome back Lovely   Emilly :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...