Hop til indhold

Recommended Posts

På baggrund af blandt andet gode anmeldelser aflagde jeg her til aften denne ungarske lækkerhaps et visit, og jeg kan hermed skrive endnu et par positive linier til hendes omdømme.

Billederne er af hende og meget vellignende, og alderen er korrekt. Hun virker i det hele taget meget ærlig og oprigtig i hele sin fremtoning, hvilket jeg allerede fik en fornemmelse af under den indledende SMS-dialog. Hun er den stille og blide type, virker næsten lidt genert, og har forstået et af branchens vigtigste præmisser, nemlig kunsten at gøre sig umage.

Hun taler et hæderligt engelsk og har bestemt mere end sit kønne ansigt mellem ørene, det er en nydelse i sig selv at lære hendes generte og ærlige væsen at kende.

Ingen kys, men det averterer hun selvfølgelig heller ikke med og jeg pressede ikke. Ellers er hun ren og appetitlig fra øverst til nederst, og der var frit slag til en herlig omgang GFE med lækkert blidt økoblow, hvor der måtte kysses, krammes og røres alle andre steder.

PS: Hvis muligt, gem de sidste 10 min til en omgang rygmassage. Det gør hun som en professionel.

 

Stedet:       9    Meget roligt etagebyggeri i lukket område i nærheden af Tingbjerg, fri parkering.

Pigen:        8    Klart anbefalelsesværdig.

Sikkerhed: 2    Det er så her jeg har en minus bemærkning: Da vi skulle i gang med selve akten lagde hun sig på ryggen, kiggede mig meget dybt øjnene og spurgte oprigtigt om der skulle kondom på?

 Ja tak! :huh:

 Jeg skal ikke kunne sige om alle får den valgmulighed, men nu er det nævnt.

-Strejferen-  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der og helt klart godt givet ud!!  Jeg fik heller ikke kys, men jeg fik alt andet!    Sex med kondom selvfølgelig, men blow var uden og fantastisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, for 6 timer siden:

Sikkerhed: 2    Det er så her jeg har en minus bemærkning: Da vi skulle i gang med selve akten lagde hun sig på ryggen, kiggede mig meget dybt øjnene og spurgte oprigtigt om der skulle kondom på?

Respekt til dig;) jeg kan lige se det for mig, mange ville nok bukke under lige på det tidspunkt i akten.

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vigtig update!

Ved middagstid fik jeg en sød SMS fra søde Mercedes, hvor hun takkede for den fine anmeldelse (jeg spurgte hende efterfølgende om det var okay med et review).

Hun var dog meget ked af episoden med kondomet, som hun skriver beror på en banal misforståelse. Hun mente om jeg var klar til sex, og kunne aldrig drømme om at give køb på sikkerhed.

Med det kendskab jeg kunne nå at tilegne mig på en halv time, vælger jeg faktisk at tro hende.

Under alle omstændigheder har hun fanget budskabet ;)

Så altså: Ingen usikker sex med skønne Mercedes.

   

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa

"Med det kendskab jeg kunne nå at tilegne mig på en halv time, vælger jeg faktisk at tro hende. Under alle omstændigheder har hun fanget budskabet" 

jeg kan godt love det er 100% sikkert at det var en misforståelse :)) .

/soft

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer der knepper prostituerede til højre og  venstre, har I aldrig overvejet hvor vammelt det er, at dele hul med så mange forskellige mænd? Udover det at udnytte stakkels skæbner, så er det fandme ulækkert ... bare min mening!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
raspeter skrev, for 19 minutter siden:

Jer der knepper prostituerede til højre og  venstre, har I aldrig overvejet hvor vammelt det er, at dele hul med så mange forskellige mænd? Udover det at udnytte stakkels skæbner, så er det fandme ulækkert ... bare min mening!

Er det din medicinske baggrund der har hjulpet dig til den konklusion, mr. Cand med? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
raspeter skrev, for 36 minutter siden:

Jer der knepper prostituerede til højre og  venstre, har I aldrig overvejet hvor vammelt det er, at dele hul med så mange forskellige mænd? Udover det at udnytte stakkels skæbner, så er det fandme ulækkert ... bare min mening!

Vig bort onde djævel! :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
raspeter skrev, for 13 timer siden:

Jer der knepper prostituerede til højre og  venstre, har I aldrig overvejet hvor vammelt det er, at dele hul med så mange forskellige mænd? Udover det at udnytte stakkels skæbner, så er det fandme ulækkert ... bare min mening!

Fik du det forkerte ben ud af sengen eller hva ? :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
raspeter skrev, for 22 timer siden:

Jer der knepper prostituerede til højre og  venstre, har I aldrig overvejet hvor vammelt det er, at dele hul med så mange forskellige mænd? Udover det at udnytte stakkels skæbner, så er det fandme ulækkert ... bare min mening!

Hmmm, nu har du jo selv skrevet om en trekant med to GP'er, som du deltog I.

Var det ikke også at kneppe til højre og venstre? :unsure:

Og du burde vel selv svare på spørgsmålet om hvor vammelt det er?:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
raspeter skrev, for 23 timer siden:

Jer der knepper prostituerede til højre og  venstre, har I aldrig overvejet hvor vammelt det er, at dele hul med så mange forskellige mænd? Udover det at udnytte stakkels skæbner, så er det fandme ulækkert ... bare min mening!

Tro du skal tage den under generel debat. Du er sikkert bare endnu en "troll" med mindreværds komplekser. Husk at holde fokus og tungen lige i munden. Denne tråd handler om Mercedes:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strejferen skrev, den 18/2/2019 at 23:20:

Ingen kys, men det averterer hun selvfølgelig heller ikke med

Er det ikke bare "ekstra"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...