Hop til indhold

Recommended Posts

jeg er sart!!!

hvor finder jeg en klinik som er 100% røgfri. Også der hvor pigerne opholder sig når de ikke har gæster. 

Lugten af røg kan for mig ødelægge en ellers god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror desværre ikke det er muligt på et bodel. Men du kan vælge flere andre muligheder. Hvor du kan få privat besøg hos dig. Eller tage hjem til en af de piger der arbejder i deres eget hjem. Og dem de er på hotel. 

Jeg ryder ikke, men jeg er ikke over på Sjælland. Håber de lykkes for dig. Forsat god aften, god nat sov godt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 1 time siden:

jeg er sart!!!

hvor finder jeg en klinik som er 100% røgfri. Også der hvor pigerne opholder sig når de ikke har gæster. 

Lugten af røg kan for mig ødelægge en ellers god oplevelse

Det er da flot at du indrømmer du er sart.  På de fleste klinikker er der nok nogle piger der ryger.  Hvor de så gør det vides ikke. Jeg kommer af og til på Seduction og Pussy. Hvis man er ryger er det ikke mit indtryk, at man må ryge imedens man venter - Så må man vist udenfor, men har en en sart næse, kan det måske alligevel lugtes når man kommer ind. 

Men ellers som en anden nævner, så er der jo rige muligheder vist man søger i privat/diskret segmentet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...