Hop til indhold
Guest stump

Pattaya: Sexmaskinen med søvn i øjenkrogene :-)

Recommended Posts

Guest stump

Gai. Jeg havde hørt barpigen med samme navn, omtalt flere gange dagligt, i de måneder jeg havde opholdt mig i Pattaya. Den gang blev de bedste piger, anbefalet videre til dem man satte pris i miljøet i bade og luderbyen sydøst for Bangkok.

Man kunne finde en enkelt landsmand, som var skør nok til at være jaloux på andre mænd, som var så uhøflige eller grove, at de gik i seng med lige netop deres barpige. Men normalt havde de fleste gennemskuet pigens del af de forskellige forhold. Og hvis hun var dejlig, dygtig, som samvittighedsfuld, hvorfor så ikke skaffe hende flere penge, når man samtidigt kunne give en landsmand en god oplevelse?

Gai havde arbejdet mange år på et af Pattayas ældste short time steder, nede i en af Pattayas første asfalterede gader, Soi Pattayaland II. Baren hed Billion Beer Bar, og mon ikke den stadig findes på samme spot?

Sådan fungerer lady barerne i Pattaya

http://thailandidanmark.blogspot.com/2012/10/sadan-fungerer-lady-barerne-i-thailand.html

Kvarteret domineres mere og mere af bøssebarer, men det vil overraske mig, hvis ikke Billion Beer Bar og nabo short time stedet Blue House, stadig er aktive, under de samme navne, og ejet af de samme to stenrige thai- kinesiske familier?

Gai. Det var længe siden hun var blevet skrevet op på min indre opslagstavle. Flere af mine nyfundne bekendte i Pattaya, havde anbefalet hende med stor begejstring. Men de havde også sagt, at det var bedst at opsøge hende tidligt, så tidligt som muligt. Men nok ikke før end kl. 14.00.

En dag passede det bare at få styr på Gai, få et ansigt og en krop på hende, tjekke om vi kunne bruge hinandens, og jeg gik fra mit hotelværelse i god tid, og ja, måske kom jeg for tidligt.

Bartenderen, søn af huset, fungerede også som Papa San/ bordelfatter, og efter at jeg havde fået noget drikkelse i et glas, fortalte jeg, hvad det var, som jeg var kommet for. En kvinde med navnet Gai (betyder kylling på thai).

Han kiggede på mig, han kiggede op i loftet, hans øjne rykkede over på nogle store spejle, som lokalet var udstyret med, og så kiggede han endelig på mig igen.

"Åh, du kommer meget tidligt i dag. Gai sover måske endnu". Hans sætninger på engelsk var ikke så perfekte, som den fordanskede version, men jeg fattede beskeden. Jeg var kommet for tidligt.

Den gang, var der en del burmesiske piger i barerne i Pattaya. Måske er det stadig tilfældet, men den gang faldt de mere i øjnene med deres rund-ovale ansigter pakket ind i bleg hud. En af dem rejste sig fra en lænestol bagerst i baren. Hun kom hen til mig.

"Du er glad for Gai"? spurgte hun.

Først tænkte jeg på at sige det som det var, at jeg aldrig havde mødt hende, og da slet ikke havde købt sex-artistens ydelser. Men at det faktisk var det, som jeg var kommet for. Ud fra hendes engelsk kundskaber, ville det blive for indviklet, jeg talte heller ikke thai, så jeg nikkede bare bekræftende.

Ja. Jeg var glad for Gai.

Hun smilede, og slog mig på lårene, og forklarede mig, at jeg bare skulle vente et øjeblik. Hvorefter hun forsvandt om bag barens toilet. På lyden af hendes klip klapper, der blev sparket af, og nogle bløde lyde, når hendes små fødder havde kontakt med trin som jeg ikke kunne se, kunne jeg regne ud, at hun ville forsøge at vække Gai.

Tiden gik. Jeg snakkede med bartenderen om alt og intet, nyt musik blev sat på kassette båndoptageren, og pludselig kom der en kvinde ned ad trappen, sekunder senere fra hun fri af toilettet, så jeg kunne se hende, og som kom den store overraskelse.

Ja men hvis nogen sagde, at kvinden, som jeg havde hørt så meget om, nu så komme tættere og tættere, levede af at skifte lagner på det lille horehus, eller at hun havde et vaskeri i nærheden, og bare havde været ovenpå for at aflevere dagens leverance af vasketøj, så ville jeg have købt den eller den anden erhvervsbeskrivelse, uden tøven.

Gai stoppe op cirka halvanden meter fra mig, smilte søvnigt og usikkert, jeg fik øje på søvnen hun havde i begge øjenkroge, og endelig kom hun så helt hen til mig, og lagde en hånd på mit lår. Så havde den søvnige thaikvinde, nemlig noget at støtte sig til.

"Jeg er Gai. Hvad er dit navn? Hvor kender du mig fra", kom det fra en lille kvinde midt eller næsten sidst i 30erne. Tanker farede gennem mit hoved. Kunne det virkeligt være korrekt, at en af de mest efterspurgte barkvinder i Pattaya, så ud som en gangpige?

Hun blev stående, jeg nippede til min glas med Fanta, og strøg hende over hånden, som stadig lå på mit lår.

"Mine venner har fortalt om dig. De siger at du er dejlig, så jeg ville gerne møde dig", svarede jeg, og fortsatte: "Er du Ok? Skal jeg komme tilbage senere"?

Sekunder og minutter gik, jeg spurgte om hun ville have noget at spise, gadekøkkener gik forbi i klip klap sandaler ude på gaden.

Gai endte med at bede om en Coca Cola, uden Mekong whisky, og endelig gik vi ovenpå. Regningerne for drikkevarerne, og for leje af værelse blev stukket i et krus af bambus, og ventede på at jeg skulle komme ned igen.

Værelset som jeg havde betalt for i en kombination af husleje og afgift til short time baren for at leje Gai, var bygget op af plader, med en dør, som indvendigt havde monteret nogle kroge, til at hænge tøj på. Gai bad mig om at sætte mig ned, hun forsvandt, og kom to minutter senere tilbage med håndklæder og sæbe, som hun lagde på et hjørne af sengen.

Hendes højre hånd nærmede sig den øverste knap i min skjorte, den første knap blev løsnet, flere fulgte efter, indtil skjorten blev hængt på et rusten søm på væggen. Min skjorte dækkede nu for et ud af cirka 25 billeder af filmstjerner, som formodentlig var revet ud af thailandske ugeblade.

Flittige hænder fik fat i min livrem, et halvt minut senere hang mine korte bukser på et nabosøm, lidt mere rusten end det, som blev brugt til skjorten.

Og nu hvor jeg alligevel stod op, trak hun mine underbukser af. Skjorten blev løftet fri af sømmet, og mine underbukser blev skjult under skjorten.

Jeg forsøgte at tage Gais pyjamas af, den ene tjeneste kunne vel være den anden værd, men det klarede hun selv.

Godt at der var et tredje rusten søm.

Da hun vendte sig, for at hænge sin pyjamas op på det sidste ledige søm, så jeg de enorme tatoveringer, som dækkede det meste af hendes ryg. Jeg havde set noget tilsvarende, på ryggen af bygningsarbejdere i Bangkok. Det var religiøse motiver, som skulle beskytte den som havde lidt, mens den blå næsten sorte farve var blevet stukket ind i huden.

Badeværelset lå hen ad gangen, Gai bad mig om at tage mine værdier med ud på badeværelset, og da det kolde vand begyndte at strømme ud af bruseren, producerede Gai en masse skum mellem sine håndflader.

Det var så første gang, siden jeg blev introduceret til hende, at hun foretog noget, som bare kunne minde det mindste om kærtegn.

Tilbage på værelset skubbede Gai mig blidt ned på dobbeltsengen. Jeg rykkede bevidst op mod hovedgærdet, og Gai bad mig om at vende mig om, så jeg lå på maven.

Billion Beer Bar er ikke en massageklinik, men måske brugte hun den massage hun nu gav mig, til at vågne på. Baren var og er stadig et short time sted, hvor man bestiller en drink, får kontakt med en pige, bliver nusset lidt i nakken, og hvad der ellers er nødvendigt, hvorefter man går ovenpå, laver de nødvendige øvelser, går ned igen, smiler farvel, og det var så det, indtil næsten gang.

Men Gai tog sig tid. Efter måske tyve minutters massage lagde hun sig ned, fik mig om på siden, og ålede sig ind mod mig. En hånd kom ned mellem mine lår, negle kradsede blidt, senere blev mine lår skubbet fra hinanden, og de samme tirrende negle fandt mellemkødet.

Lidt senere nappede hun i mine brystvorter med tænderne, reaktionerne kom som de skulle.

Pludselig forsøgte Gai at trække min krop ned mod fodenden. Jeg spurgte ikke til, hvad det var hun havde gang i, hjalp hende bare. Og pludselig havde jeg hendes skød i ansigtet. Gais højre hånd havde nu fat om mine nosser, og forsigtigt og omsorgsfuldt, slikkede hun på mit pikhoved.

Da jeg gjorde gengæld, opdagede jeg, at hun var våd, så de første sekreter begyndte at sive ud mellem bene på hende. Det var mange år før end jeg lærte udtrykket GFE at kende.

Men det var helt sikkert, at det at gå i seng med Gai, søvnig eller ej, var som at elske med et rigtig kæreste, som man var forelsket i.

Hurtigt tog jeg chancen, spyttede på en fingerspids, og stak den forsigtigt op i numsen på hende. Den første af hendes orgasmer, kom et par minutter senere.

Jeg havde lagt et par af mine medbragte kondomer, de lokale er alt alt for små, på et hjørne nede ved fodenden. Gai satte et kondom på, vandt noget glidecreme, satte sig overskrævs på mig, mens min pik gled ind bagerst i hende.

Og sådan fortsatte det.

Mine nyvundne bekendte i det danske miljø havde ret.

Gai var fantastisk.

Jeg fastholdt kontakten, og besøgte hende mindst to gange om ugen, i de mange måneder jeg var i Pattaya.

Dette er af gode grunde den første beretning om Gai.

Flere følger senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din velskrevne beretning. Glæder mig til at høre mere.

Jeg har aldrig været i Thailand, kun "Lille Thailand" i Danmark. Det lyder spændende og som noget man skal prøve en gang.

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tak for din velskrevne beretning. Glæder mig til at høre mere.

Jeg har aldrig været i Thailand, kun "Lille Thailand" i Danmark. Det lyder spændende og som noget man skal prøve en gang.

Gently.

Hej Gently, og mange tak

Kan man sammenligne købesex og købemad?

Hvis ja, så vil jeg sammenligne købesex med thaiprostituerede i Danmark, med de pizzaer man kan købe i det lokale supermarked. Men købesex i det oprindelige miljø i Phuket, Hua Hin, Bangkok, eller mit favoritsted Pattaya, med de originale pizzaer, som man spiser i Italien med rødvin til.

Jeg siger ikke, at man ikke kan finde thaiprostituerede i Danamrk, som kan levere varen, men det vil aldrig blive det samme som i Thailand, det gode vejt, alt det man kan foretage sig om dagen, åbenheden omkring pigebarerne, og et shorttime sted som Billion Bar Beer.

Der er jo også al gejlet, og så koster pigerne kun fra en 1/4 til 1/6 af hvad de forlanger i DK.

Så jeg håber i det stille, at så mange prøver det originale produkt, som muligt.

Så du tråden jeg lavede om forlænget weekend i Pattaya?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stump tak god beretning, har også været et par gange i Pattaya

men kender ikke lige det sted du omtaler? ka se du er mere erfaren end mig ;)

hilsen

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Stump tak god beretning, har også været et par gange i Pattaya

men kender ikke lige det sted du omtaler? ka se du er mere erfaren end mig ;)

hilsen

Skjold

Kommer tid, kommer råd :D

Man skal lære og erfare så længe man lever. Billion Beer Bar, Blue House, og et nyt sted ved siden af Blue House, som jeg har været på, men som jeg ikke kan huske hvad hedder, er blevet omringet af bøssesteder, så mange går slet ikke ned i Soi Pattayaland I (Jeg tjekkede lige, det er Soi Pattayaland I, ikke II som jeg skrev først) mere. Vejen går fra Beach Road op til Seconf Road, og det er den næstsidte gade, inden man kommer til den hvor bathbusserne svinger op mod Second Road ved Walking Street.

Billion Bar Beer var måske en af de 30 første barer i Pattaya, så de fandt et rigtigt koncept: Ærlige og reelle piger, rimelige priser, simpelthen det modsatte af "Get the money and run" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stump

Det lyder somte at om det er ved at være et stykke tid siden du har været i pattaya ,så jeg kan bekræfte at billion beer bar stadig ligger hvor den altid har lagt ,nemlig i soi pattayaland 2 , næsten lige overfor hvor Boys town gaden starter .

jeg kommer jævnligt i Pattaya ,har været der 14 gange ,og rejser derned igen den 20 denne måned ,men jeg er også kommet en del på denne bar gennem flere år ,har som oftest været dernede sammen med min thailandske kone ,og kunne derfor ikke tage en pige med hjem på hotellet hele natten ,og så var billion bar altid sikker for et hurtigt knald .

Første gang jeg stiftede bekendskab med stedet var vel omkring 2001 ,hvor jeg gik gennem gaden og blev nærmest overfaldet af en rigtig lille frækkert ,med nogle fantastiske suttelæber ,men jeg takkede nej ,men kunne dog ikke glemme hende ,så næste dag gik jeg derned og fandt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej Stump

Det lyder somte at om det er ved at være et stykke tid siden du har været i pattaya ,så jeg kan bekræfte at billion beer bar stadig ligger hvor den altid har lagt ,nemlig i soi pattayaland 2 , næsten lige overfor hvor Boys town gaden starter.

Nej, jeg kommer der med jævne mellemrum, men Billion Beer Bar og Blue House har ikke den tiltrækning på mig mere, som den havde i begyndelse af mit thailandske liv.

Men det ødelægger jo ikke de oplevelser, som var nogle af mine første, i Billion Beer Bar. Jeg kom der første gang i 1990, og for mig kom der aldrig værdigere afløsere til Gai, og den burmesiske kvinde. :D

Men det er vel sådan, at de første oplevelser et nyt sted, er dem som sætter sig mest. :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi er så nok lidt i samme båd ,da jeg de senere år heller ikke har været sammen med nogen i billion bar ,jeg er gået forbi stedet ,og fået et par drinks der ,men er ikke gået med nogle piger ,da jeg ikke har fundet nogen jeg har tændt på ,og desuden er det ikke længere så ofte jeg kommer så tæt på gågaden ,hvis jeg skal have en shorttime idag går jeg normalt i soi 6 meget længere ude ad second road ,og ellers er det mere området omkring soi buakow ,soi diana og ind til soi post office ,men så kommer jeg sjældent ,længere ind medmindre jeg skal ind på gågaden og høre livemusik som oftest på blues factory hvor jeg godt kan lide at komme ,men jeg plejer altid at lægge turen forbi billion bar mindst et par gange på en thailandstur ,og gør det nok også på den tur jegf skal på i næste uge

Thaifreak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Stump, for en spændende fortælling, der desuden lover mer.... smileys-bananas-997617.gif

Jeg har heller aldrig været i Thailand, og skal man dømme af hvor hooked jeg er blevet på thaikvinder i København, så føles det nærmest livsfarligt at tage til Thailandsmileys-bananas-941492.gif

Men din idé om korttidsrejse har sat sig i mit hoved. Igår tjekkede jeg Thai Air: 5.600 for en uge i begyndelsen af December! Og så tjekkede jeg luksushoteller i Bangkok: 5-7.000 for en uge på de aller flotteste hoteller. Det er meget lokkende skal jeg sige. Og jeg forstår jo det går at finde langt billigere sted at bo på. Men mindre end 1000 kr per nat for luksus - er ikke ret meget.

Uha ... din idé har sagtens hænget sig fast. smileys-confused-389931.gif

Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tak Stump, for en spændende fortælling, der desuden lover mer.... smileys-bananas-997617.gif

Jeg har heller aldrig været i Thailand, og skal man dømme af hvor hooked jeg er blevet på thaikvinder i København, så føles det nærmest livsfarligt at tage til Thailandsmileys-bananas-941492.gif

Men din idé om korttidsrejse har sat sig i mit hoved. Igår tjekkede jeg Thai Air: 5.600 for en uge i begyndelsen af December! Og så tjekkede jeg luksushoteller i Bangkok: 5-7.000 for en uge på de aller flotteste hoteller. Det er meget lokkende skal jeg sige. Og jeg forstår jo det går at finde langt billigere sted at bo på. Men mindre end 1000 kr per nat for luksus - er ikke ret meget.

Uha ... din idé har sagtens hænget sig fast. smileys-confused-389931.gif

Bananas

Jeg ville tage direkte til Pattaya hvis jeg var dig, Bananas. Det er mere overskueligt, der er mange flere steder samlet i få men store områder, ja Pattaya er nærmest ét stort kvarter med hor øverst på menukortet.

Du kan få et almindeligt værelse i Pattaya for fra 500 bath og op, jo dyrere jo bedre. Der er en kæde i Pattaya, den findes også i Bangkok, Sawadee, alene i Pattay har de seks til otte hoteller, Siam Sawadee i Soi Bou Khao trænger måske til at blive renoveret, men der er pool, morgenmadsbuffet, osv, pris for værelse ca 1500 bath, 50 dollars.

Pigerne er billigere i Pattaya, ja det er det hele, inkl transport. Du kan faktisk gå rundt, fra gade til gade. Og så er der mere åbent, vinden blæser, du kan se palmer, osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig. Tag du til Pattaya i stedet for Bangkok.

Alt er muligt i denne by.

Har boet mange gange på Areca Lodge i Soi Diana Inn. Super godt sted, med meget venligt personale. Det er tæt på det hele. Jeg vil tro en overnatning koster et par tusinde Baht i december. Du skal dog være opmærksom på, at du mange stedet skal betale ekstra, hvis du inviterer en pige på hotel. Pigen skal aflevere sit ID kort i receptionen, og det giver jo en rimelig sikkerhed for dig.

Men ellers er der som sagt masser af muligheder. Også hvis man bare vil rundt og hygge sig uden fy fy. (hmm, vil man det???)

Alt er inden for gå afstand, og det er til at betale.

Jeg har vel efterhånden været rundt omkring i Thailand mere end 50 gange, så hvis du skal have assistance, siger du bare til.

Bare gi den gas.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Du skal dog være opmærksom på, at du mange stedet skal betale ekstra, hvis du inviterer en pige på hotel. Pigen skal aflevere sit ID kort i receptionen, og det giver jo en rimelig sikkerhed for dig.

Det er mest de 4 og 5 stjernede hoteller, som gør det. Forlanger betaling for medbragt kæreste.

Et tip er, altid at fortælle, at der er to personer på værelset. Så får medbragte skøger også morgenmad, hvis der er en buffet.

Hvorfor tage piger med på værelset?

Der er så mange steder, hvor man kan klare paragrafferne der hvor man møder hende. Og så slipper man for den risiko, der er altid er ved at tage en fremmed med op på sit værelse.

Lej for guds og din egen skyld aldrig en pige fra gaden. Der er flere og flere sager med sovemedicin i drinks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lej for guds og din egen skyld aldrig en pige fra gaden. Der er flere og flere sager med sovemedicin i drinks.

Hørt!

Jeg oplevede det i 2010 på Bella Vista (soi7-8) En ældre tysk herre på værelset ved siden af havde taget en pige med hjem han havde fundet på Beach Road om natten - han vågnede næste dag omgivet af politifolk og journalister da stuepigen havde fundet ham bevistløs og frarøvet alle værdier.

Samme aften var han på de lokale nyheder, hvor de havde filmet ham da de vækkede ham - ingen diskretion, selv hans pas blev vist på TV :shock:

De få hundrede bath i barfine kan være godt givet ud...

Del dette indlæg


Link til indlæg

God beretning om Gai for øvrigt, det er jo hende tråden handler om ;)

Det er sådanne oplevelser der gør, at vi "gamle" turister bliver ved med at komme til Pattaya og sidder og kigger håbefulde i barerne dag efter dag :D

Vi finder nok ikke vores egen Gai igen, men så er der jo så meget andet at få tiden til at gå med ;);) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Gai. Jeg havde hørt barpigen med samme navn, omtalt flere gange dagligt, i de måneder jeg havde opholdt mig i Pattaya. Den gang blev de bedste piger, anbefalet videre til dem man satte pris i miljøet i bade og luderbyen sydøst for Bangkok.

 

Man kunne finde en enkelt landsmand, som var skør nok til at være jaloux på andre mænd, som var så uhøflige eller grove, at de gik i seng med lige netop deres barpige. Men normalt havde de fleste gennemskuet pigens del af de forskellige forhold. Og hvis hun var dejlig, dygtig, som samvittighedsfuld, hvorfor så ikke skaffe hende flere penge, når man samtidigt kunne give en landsmand en god oplevelse?

 

Gai havde arbejdet mange år på et af Pattayas ældste short time steder, nede i en af Pattayas første asfalterede gader, Soi Pattayaland II. Baren hed Billion Beer Bar, og mon ikke den stadig findes på samme spot?

 

Sådan fungerer lady barerne i Pattaya

http://thailandidanmark.blogspot.com/2012/10/sadan-fungerer-lady-barerne-i-thailand.html

 

Kvarteret domineres mere og mere af bøssebarer, men det vil overraske mig, hvis ikke Billion Beer Bar og nabo short time stedet Blue House, stadig er aktive, under de samme navne, og ejet af de samme to stenrige thai- kinesiske familier?

 

Gai. Det var længe siden hun var blevet skrevet op på min indre opslagstavle. Flere af mine nyfundne bekendte i Pattaya, havde anbefalet hende med stor begejstring. Men de havde også sagt, at det var bedst at opsøge hende tidligt, så tidligt som muligt. Men nok ikke før end kl. 14.00.

 

En dag passede det bare at få styr på Gai, få et ansigt og en krop på hende, tjekke om vi kunne bruge hinandens, og jeg gik fra mit hotelværelse i god tid, og ja, måske kom jeg for tidligt.

 

Bartenderen, søn af huset, fungerede også som Papa San/ bordelfatter, og efter at jeg havde fået noget drikkelse i et glas, fortalte jeg, hvad det var, som jeg var kommet for. En kvinde med navnet Gai (betyder kylling på thai).

 

Han kiggede på mig, han kiggede op i loftet, hans øjne rykkede over på nogle store spejle, som lokalet var udstyret med, og så kiggede han endelig på mig igen.

 

"Åh, du kommer meget tidligt i dag. Gai sover måske endnu". Hans sætninger på engelsk var ikke så perfekte, som den fordanskede version, men jeg fattede beskeden. Jeg var kommet for tidligt.

 

Den gang, var der en del burmesiske piger i barerne i Pattaya. Måske er det stadig tilfældet, men den gang faldt de mere i øjnene med deres rund-ovale ansigter pakket ind i bleg hud. En af dem rejste sig fra en lænestol bagerst i baren. Hun kom hen til mig.

 

"Du er glad for Gai"? spurgte hun.

 

Først tænkte jeg på at sige det som det var, at jeg aldrig havde mødt hende, og da slet ikke havde købt sex-artistens ydelser. Men at det faktisk var det, som jeg var kommet for. Ud fra hendes engelsk kundskaber, ville det blive for indviklet, jeg talte heller ikke thai, så jeg nikkede bare bekræftende.

 

Ja. Jeg var glad for Gai.

 

Hun smilede, og slog mig på lårene, og forklarede mig, at jeg bare skulle vente et øjeblik. Hvorefter hun forsvandt om bag barens toilet. På lyden af hendes klip klapper, der blev sparket af, og nogle bløde lyde, når hendes små fødder havde kontakt med trin som jeg ikke kunne se, kunne jeg regne ud, at hun ville forsøge at vække Gai.

 

Tiden gik. Jeg snakkede med bartenderen om alt og intet, nyt musik blev sat på kassette båndoptageren, og pludselig kom der en kvinde ned ad trappen, sekunder senere fra hun fri af toilettet, så jeg kunne se hende, og som kom den store overraskelse.

 

Ja men hvis nogen sagde, at kvinden, som jeg havde hørt så meget om, nu så komme tættere og tættere, levede af at skifte lagner på det lille horehus, eller at hun havde et vaskeri i nærheden, og bare havde været ovenpå for at aflevere dagens leverance af vasketøj, så ville jeg have købt den eller den anden erhvervsbeskrivelse, uden tøven.

 

Gai stoppe op cirka halvanden meter fra mig, smilte søvnigt og usikkert, jeg fik øje på søvnen hun havde i begge øjenkroge, og endelig kom hun så helt hen til mig, og lagde en hånd på mit lår. Så havde den søvnige thaikvinde, nemlig noget at støtte sig til.

 

"Jeg er Gai. Hvad er dit navn? Hvor kender du mig fra", kom det fra en lille kvinde midt eller næsten sidst i 30erne. Tanker farede gennem mit hoved. Kunne det virkeligt være korrekt, at en af de mest efterspurgte barkvinder i Pattaya, så ud som en gangpige?

 

Hun blev stående, jeg nippede til min glas med Fanta, og strøg hende over hånden, som stadig lå på mit lår.

 

"Mine venner har fortalt om dig. De siger at du er dejlig, så jeg ville gerne møde dig", svarede jeg, og fortsatte: "Er du Ok? Skal jeg komme tilbage senere"?

 

Sekunder og minutter gik, jeg spurgte om hun ville have noget at spise, gadekøkkener gik forbi i klip klap sandaler ude på gaden.

 

Gai endte med at bede om en Coca Cola, uden Mekong whisky, og endelig gik vi ovenpå. Regningerne for drikkevarerne, og for leje af værelse blev stukket i et krus af bambus, og ventede på at jeg skulle komme ned igen.

 

Værelset som jeg havde betalt for i en kombination af husleje og afgift til short time baren for at leje Gai, var bygget op af plader, med en dør, som indvendigt havde monteret nogle kroge, til at hænge tøj på. Gai bad mig om at sætte mig ned, hun forsvandt, og kom to minutter senere tilbage med håndklæder og sæbe, som hun lagde på et hjørne af sengen.

 

Hendes højre hånd nærmede sig den øverste knap i min skjorte, den første knap blev løsnet, flere fulgte efter, indtil skjorten blev hængt på et rusten søm på væggen. Min skjorte dækkede nu for et ud af cirka 25 billeder af filmstjerner, som formodentlig var revet ud af thailandske ugeblade.

 

Flittige hænder fik fat i min livrem, et halvt minut senere hang mine korte bukser på et nabosøm, lidt mere rusten end det, som blev brugt til skjorten.

 

Og nu hvor jeg alligevel stod op, trak hun mine underbukser af. Skjorten blev løftet fri af sømmet, og mine underbukser blev skjult under skjorten.

 

Jeg forsøgte at tage Gais pyjamas af, den ene tjeneste kunne vel være den anden værd, men det klarede hun selv.

 

Godt at der var et tredje rusten søm.

 

Da hun vendte sig, for at hænge sin pyjamas op på det sidste ledige søm, så jeg de enorme tatoveringer, som dækkede det meste af hendes ryg. Jeg havde set noget tilsvarende, på ryggen af bygningsarbejdere i Bangkok. Det var religiøse motiver, som skulle beskytte den som havde lidt, mens den blå næsten sorte farve var blevet stukket ind i huden.

 

Badeværelset lå hen ad gangen, Gai bad mig om at tage mine værdier med ud på badeværelset, og da det kolde vand begyndte at strømme ud af bruseren, producerede Gai en masse skum mellem sine håndflader.

 

Det var så første gang, siden jeg blev introduceret til hende, at hun foretog noget, som bare kunne minde det mindste om kærtegn.

 

Tilbage på værelset skubbede Gai mig blidt ned på dobbeltsengen. Jeg rykkede bevidst op mod hovedgærdet, og Gai bad mig om at vende mig om, så jeg lå på maven.

 

Billion Beer Bar er ikke en massageklinik, men måske brugte hun den massage hun nu gav mig, til at vågne på. Baren var og er stadig et short time sted, hvor man bestiller en drink, får kontakt med en pige, bliver nusset lidt i nakken, og hvad der ellers er nødvendigt, hvorefter man går ovenpå, laver de nødvendige øvelser, går ned igen, smiler farvel, og det var så det, indtil næsten gang.

 

Men Gai tog sig tid. Efter måske tyve minutters massage lagde hun sig ned, fik mig om på siden, og ålede sig ind mod mig. En hånd kom ned mellem mine lår, negle kradsede blidt, senere blev mine lår skubbet fra hinanden, og de samme tirrende negle fandt mellemkødet.

 

Lidt senere nappede hun i mine brystvorter med tænderne, reaktionerne kom som de skulle.

 

Pludselig forsøgte Gai at trække min krop ned mod fodenden. Jeg spurgte ikke til, hvad det var hun havde gang i, hjalp hende bare. Og pludselig havde jeg hendes skød i ansigtet. Gais højre hånd havde nu fat om mine nosser, og forsigtigt og omsorgsfuldt, slikkede hun på mit pikhoved.

 

Da jeg gjorde gengæld, opdagede jeg, at hun var våd, så de første sekreter begyndte at sive ud mellem bene på hende. Det var mange år før end jeg lærte udtrykket GFE at kende.

 

Men det var helt sikkert, at det at gå i seng med Gai, søvnig eller ej, var som at elske med et rigtig kæreste, som man var forelsket i.

 

Hurtigt tog jeg chancen, spyttede på en fingerspids, og stak den forsigtigt op i numsen på hende. Den første af hendes orgasmer, kom et par minutter senere.

 

Jeg havde lagt et par af mine medbragte kondomer, de lokale er alt alt for små, på et hjørne nede ved fodenden. Gai satte et kondom på, vandt noget glidecreme, satte sig overskrævs på mig, mens min pik gled ind bagerst i hende.

 

Og sådan fortsatte det.

 

Mine nyvundne bekendte i det danske miljø havde ret.

 

Gai var fantastisk.

 

Jeg fastholdt kontakten, og besøgte hende mindst to gange om ugen, i de mange måneder jeg var i Pattaya.

 

Dette er af gode grunde den første beretning om Gai.

 

Flere følger senere.

​Nu hvor en del er på vej til Pattaya, kan ovenstående måske have interesse. jeg beklager de mange tastfejl.

Stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er Gai stadigvæk aktiv? Jeg kan se den første post er fra tilbage i 2012.
Billion Beer bar er noteret.
Jeg går ud fra den befinder sig i SOI 6 området (Quicktime gaden)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gai havde arbejdet mange år på et af Pattayas ældste short time steder, nede i en af Pattayas første asfalterede gader, Soi Pattayaland II. Baren hed Billion Beer Bar, og mon ikke den stadig findes på samme spot?

 


Jeg går ud fra den befinder sig i SOI 6 området (Quicktime gaden)?

Lidt detektivarbejde på google maps her: Det er Soi Pattayaland 13/3, helt oppe ved Walking Street, og altså et godt stykke væk fra Soi 6. :)

billionbeerbar.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

​Lidt detektivarbejde på google maps her: Det er Soi Pattayaland 13/3, helt oppe ved Walking Street, og altså et godt stykke væk fra Soi 6. :)

 

​Skal jeg sige Sherlock Holmes? :D

Nej, jeg bed mærke i 'Pattayas ældste shorttime steder'. Jeg var ikke klar over, der var noget ST sted før Soi 6.

Tak for info, så bliver det bare walking street. Håber Gai stadigvæk er der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Skal jeg sige Sherlock Holmes? :D

Nej, jeg bed mærke i 'Pattayas ældste shorttime steder'. Jeg var ikke klar over, der var noget ST sted før Soi 6.

Tak for info, så bliver det bare walking street. Håber Gai stadigvæk er der...

​Jeg formoder du har touret rundt i Pattaya på google maps street view. Det kan man få meget sjov ud af, og det giver et godt indtryk af Pattaya om dagen.

Vedhæftet et par snapshots med barpiger fra Soi 6 og Soi 6/1 fra google maps. Den sidste tøs ser dælme hot ud (hvadenten hun nu er LB eller GG), og hun poserer da også pænt for Googles kamera. ;) Hi Boss i Soi 6 er en ladyboy bar (bagindgangen på billedet er i Soi 6/1). Jeg har været der 3-4 gange og kan anbefale et besøg, omend shorttime værelserne ovenpå er lidt skumle.

En anden god ladyboy mulighed i nærheden jeg kan anbefale er Foxy Lady Bar, ca. halvejs oppe af Soi 7, på højre side når du kommer nede fra Beach Road. Det er en åben beer bar med nogen pool borde og som regel live band om aftenen, og der plejer at være en del søde ladyboys i baren. Jeg havde mit livs bedste ladyboyoplevelse sidst jeg var i Pattaya i efteråret, med en fantastisk sød, smuk, lækker og liderlig LB fra den bar ved navn Nana. Det var desværre min sidste aften i Pattaya, så det blev kun til en nat med hende, men den var til gengæld også perfekt. ;)

 

soi6_a.jpg

soi6_b.jpg

soi6-1_hiboss.jpg

so6-1_hottie.jpg

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Foxy Ladybar er noteret og navnet Nana. :)

Ja, jeg har brugt Google street maps en del til at pinpointe de forskellige gogo's og beer bars. Jeg har sågar taget flere virtuelle walks fra mit hotel til Beach road og ned af walking street med Google street maps.

Jeg giver naturligvis en fuld rapport af mine udskejelser, når jeg er tilbage i dk igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Foxy Ladybar er noteret og navnet Nana. :)

Ja, jeg har brugt Google street maps en del til at pinpointe de forskellige gogo's og beer bars. Jeg har sågar taget flere virtuelle walks fra mit hotel til Beach road og ned af walking street med Google street maps.

Jeg giver naturligvis en fuld rapport af mine udskejelser, når jeg er tilbage i dk igen. 

​Personligt tror jeg ikke der er den store grund til at notere navne, med mindre man virkelig er brændt varm på en af topmodellerne fra diverse pornosites. Udvalget er så enormt og udskiftningen så stor at det næsten ikke giver mening.

Men skulle du alligevel støde på føromtalte Nana, så kan hun varmt anbefales. Jeg har ingen billeder, men hun har et meget karakteristisk og let genkendeligt udseende. Stort krøllet sort hår, store silikonebabser, udfordrende påklædt, mørk hud, og sådan nærmest lidt afrikanske ansigtstræk (selvom hun er thai). Meget smuk og feminin, og en vildkat i sengen. Hun sprang virkelig i øjnene og jeg var skudt i hende fra første øjekast, så jeg gik direkte op til hende og spurgte om hun havde lyst til et spil pool, og en time efter var vi på mit hotel... åh, de minder ;)

Da jeg skulle af sted næste da, spurgte jeg aldrig efter hendes kontaktoplysninger, og det fortryder jeg lidt i dag. Men jeg er nu engang vant til kun at være sammen med pigerne en nat ad gangen, da jeg foretrækker variationen. Derfor er jeg heller ikke tilhænger af at planlægge alt for meget på forhånd, da forhåndskontakt til pigerne nemt giver dem den association, at man interesseret i mere end bare en one-night-stand.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Personligt tror jeg ikke der er den store grund til at notere navne, med mindre man virkelig er brændt varm på en af topmodellerne fra diverse pornosites. Udvalget er så enormt og udskiftningen så stor at det næsten ikke giver mening.

Men skulle du alligevel støde på føromtalte Nana, så kan hun varmt anbefales. Jeg har ingen billeder, men hun har et meget karakteristisk og let genkendeligt udseende. Stort krøllet sort hår, store silikonebabser, udfordrende påklædt, mørk hud, og sådan nærmest lidt afrikanske ansigtstræk (selvom hun er thai). Meget smuk og feminin, og en vildkat i sengen. Hun sprang virkelig i øjnene og jeg var skudt i hende fra første øjekast, så jeg gik direkte op til hende og spurgte om hun havde lyst til et spil pool, og en time efter var vi på mit hotel... åh, de minder ;)

Da jeg skulle af sted næste da, spurgte jeg aldrig efter hendes kontaktoplysninger, og det fortryder jeg lidt i dag. Men jeg er nu engang vant til kun at være sammen med pigerne en nat ad gangen, da jeg foretrækker variationen. Derfor er jeg heller ikke tilhænger af at planlægge alt for meget på forhånd, da forhåndskontakt til pigerne nemt giver dem den association, at man interesseret i mere end bare en one-night-stand.

​Jeg noterer blot stederne og husker navnene. Jeg kan godt lide faste rammer, da jeg så ved hvilke ting, jeg som minimum skal besøge. Alt andet imellem falder indenfor spontanitet og tilfældigheder. Jeg har derfor fx også købt billetter til Calypso Cabaret i Bangkok allerede nu. På den måde 'tvinger' mig jeg selv derhen, da jeg allerede har betalt. Jeg har hørt masser af gode ting og vil jo også gerne have nogle kulturelle indtryk på rejsen.
Jeg har lavet en lille liste over steder i Pattaya, som jeg har fået anbefalet af andre, så dem besøger jeg også. Jeg regner med at drikke en sof tdrink for høfligheden. Siger stedet mig noget tager jeg en enkelt øl. Falder jeg ikke i snak med nogle af pigerne, går jeg videre til næste på listen.
Desuden vil listen fungere som en dagbog skellet, som jeg kan bruge til at skrive om herinde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg er imponeret over de billeder i har fundet. Nede i teksten skrijeg jeg, at Billion Beer Bar ikke tiltrak mig så meget mere. Jeg prøvede det, og de to næste til højre for stedet, men det er ikke det samme som før. Gai og hendes burmesiske veninde, deres væremåde, deres professionalisme, og specielle ting de kunne, og ville.

...........

Jeg har fjernet de værste fejl i den oprindelige tekst:

Gai. Jeg havde hørt barpigen med samme navn, omtalt flere gange dagligt, i de måneder jeg havde opholdt mig i Pattaya. Den gang blev de bedste piger, anbefalet videre til dem man satte pris i miljøet i bade og luderbyen sydøst for Bangkok.

Man kunne finde en enkelt landsmand, som var skør nok til at være jaloux på andre mænd, som var så uhøflige eller grove, at de gik i seng med lige netop deres barpige. Men normalt havde de fleste gennemskuet pigens del af de forskellige forhold. Og hvis hun var dejlig, dygtig, som samvittighedsfuld, hvorfor så ikke skaffe hende flere penge, når man samtidigt kunne give en landsmand en god oplevelse?

Gai havde arbejdet mange år på et af Pattayas ældste short time steder, nede i en af Pattayas første asfalterede gader, Soi Pattayaland II. Baren hed Billion Beer Bar, og mon ikke den stadig findes på samme spot?

Sådan fungerer lady barerne i Pattaya

http://thailandidanmark.blogspot.com/2012/10/sadan-fungerer-lady-barerne-i-thailand.html

Kvarteret domineres mere og mere af bøssebarer, men det vil overraske mig, hvis ikke Billion Beer Bar og nabo short time stedet Blue House, stadig er aktive, under de samme navne, og ejet af de samme to stenrige thai- kinesiske familier?

Gai. Det var længe siden hun var blevet skrevet op på min indre opslagstavle. Flere af mine ny fundne bekendte i Pattaya, havde anbefalet hende med stor begejstring. Men de havde også sagt, at det var bedst at opsøge hende tidligt, så tidligt som muligt. Men nok ikke før end kl. 14.00.

En dag passede det bare at få styr på Gai, få et ansigt og en krop på hende, tjekke om vi kunne bruge hinandens, og jeg gik fra mit hotelværelse i god tid, og ja, måske kom jeg for tidligt.

Bartenderen, søn af huset, fungerede også som Papa San/ bordelfatter, og efter at jeg havde fået noget drikkelse i et glas, fortalte jeg, hvad det var, som jeg var kommet for. En kvinde med navnet Gai (betyder kylling på thai).

Han kiggede på mig, han kiggede op i loftet, hans øjne rykkede over på nogle store spejle, som lokalet var udstyret med, og så kiggede han endelig på mig igen.

"Åh, du kommer meget tidligt i dag. Gai sover måske endnu". Hans sætninger på engelsk var ikke så perfekte, som den fordanskede version, men jeg fattede beskeden. Jeg var kommet for tidligt.

Den gang, var der en del burmesiske piger i barerne i Pattaya. Måske er det stadig tilfældet, men den gang faldt de mere i øjnene med deres rund-ovale ansigter pakket ind i bleg hud. En af dem rejste sig fra en lænestol bagerst i baren. Hun kom hen til mig.

"Du er glad for Gai"? spurgte hun.

Først tænkte jeg på at sige det som det var, at jeg aldrig havde mødt hende, og da slet ikke havde købt sex-artistens ydelser. Men at det faktisk var det, som jeg var kommet for. Ud fra hendes engelsk kundskaber, ville det blive for indviklet, jeg talte heller ikke thai, så jeg nikkede bare bekræftende.

Ja. Jeg var glad for Gai.

Hun smilede, og slog mig på lårene, og forklarede mig, at jeg bare skulle vente et øjeblik. Hvorefter hun forsvandt om bag barens toilet. På lyden af hendes klip klapper, der blev sparket af, og nogle bløde lyde, når hendes små fødder havde kontakt med trin som jeg ikke kunne se, kunne jeg regne ud, at hun ville forsøge at vække Gai.

Tiden gik. Jeg snakkede med bartenderen om alt og intet, nyt musik blev sat på kassette båndoptageren, og pludselig kom der en kvinde ned ad trappen, sekunder senere fra hun fri af toilettet, så jeg kunne se hende, og som kom den store overraskelse.

Ja men hvis nogen sagde, at kvinden, som jeg havde hørt så meget om, nu så komme tættere og tættere, levede af at skifte lagner på det lille horehus, eller at hun havde et vaskeri i nærheden, og bare havde været ovenpå for at aflevere dagens leverance af vasketøj, så ville jeg have købt den eller den anden erhvervsbeskrivelse, uden tøven.

Gai stoppe op cirka halvanden meter fra mig, smilte søvnigt og usikkert, jeg fik øje på søvnen hun havde i begge øjenkroge, og endelig kom hun så helt hen til mig, og lagde en hånd på mit lår. Så havde den søvnige thaikvinde, nemlig noget at støtte sig til.

"Jeg er Gai. Hvad er dit navn? Hvor kender du mig fra", kom det fra en lille kvinde midt eller næsten sidst i 30erne. Tanker farede gennem mit hoved. Kunne det virkeligt være korrekt, at en af de mest efterspurgte barkvinder i Pattaya, så ud som en gangpige?

Hun blev stående, jeg nippede til min glas med Fanta, og strøg hende over hånden, som stadig lå på mit lår.

"Mine venner har fortalt om dig. De siger at du er dejlig, så jeg ville gerne møde dig", svarede jeg, og fortsatte: "Er du Ok? Skal jeg komme tilbage senere"?

Sekunder og minutter gik, jeg spurgte om hun ville have noget at spise, gadekøkkener gik forbi i klip klap sandaler ude på gaden.

Gai endte med at bede om en Coca Cola, uden Mekong whisky, og endelig gik vi ovenpå. Regningerne for drikkevarerne, og for leje af værelse blev stukket i et krus af bambus, og ventede på at jeg skulle komme ned igen.

Værelset som jeg havde betalt for i en kombination af husleje og afgift til short time baren for at leje Gai, var bygget op af plader, med en dør, som indvendigt havde monteret nogle kroge, til at hænge tøj på. Gai bad mig om at sætte mig ned, hun forsvandt, og kom to minutter senere tilbage med håndklæder og sæbe, som hun lagde på et hjørne af sengen.

Hendes højre hånd nærmede sig den øverste knap i min skjorte, den første knap blev løsnet, flere fulgte efter, indtil skjorten blev hængt på et rusten søm på væggen. Min skjorte dækkede nu for et ud af cirka 25 billeder af filmstjerner, som formodentlig var revet ud af thailandske ugeblade.

Flittige hænder fik fat i min livrem, et halvt minut senere hang mine korte bukser på et nabosøm, lidt mere rusten end det, som blev brugt til skjorten.

Og nu hvor jeg alligevel stod op, trak hun mine underbukser af. Skjorten blev løftet fri af sømmet, og mine underbukser blev skjult under skjorten.

Jeg forsøgte at tage Gais pyjamas af, den ene tjeneste kunne vel være den anden værd, men det klarede hun selv.

Godt at der var et tredje rusten søm.

Da hun vendte sig, for at hænge sin pyjamas op på det sidste ledige søm, så jeg de enorme tatoveringer, som dækkede det meste af hendes ryg. Jeg havde set noget tilsvarende, på ryggen af bygningsarbejdere i Bangkok. Det var religiøse motiver, som skulle beskytte den som havde lidt, mens den blå næsten sorte farve var blevet stukket ind i huden.

Badeværelset lå hen ad gangen, Gai bad mig om at tage mine værdier med ud på badeværelset, og da det kolde vand begyndte at strømme ud af bruseren, producerede Gai en masse skum mellem sine håndflader.

Det var så første gang, siden jeg blev introduceret til hende, at hun foretog noget, som bare kunne minde det mindste om kærtegn.

Tilbage på værelset skubbede Gai mig blidt ned på dobbeltsengen. Jeg rykkede bevidst op mod hovedgærdet, og Gai bad mig om at vende mig om, så jeg lå på maven.

Billion Beer Bar er ikke en massageklinik, men måske brugte hun den massage hun nu gav mig, til at vågne på. Baren var og er stadig et short time sted, hvor man bestiller en drink, får kontakt med en pige, bliver nusset lidt i nakken, og hvad der ellers er nødvendigt, hvorefter man går ovenpå, laver de nødvendige øvelser, går ned igen, smiler farvel, og det var så det, indtil næsten gang.

Men Gai tog sig tid. Efter måske tyve minutters massage lagde hun sig ned, fik mig om på siden, og ålede sig ind mod mig. En hånd kom ned mellem mine lår, negle kradsede blidt, senere blev mine lår skubbet fra hinanden, og de samme tirrende negle fandt mellemkødet.

Lidt senere nappede hun i mine brystvorter med tænderne, reaktionerne kom som de skulle.

Pludselig forsøgte Gai at trække min krop ned mod fodenden. Jeg spurgte ikke til, hvad det var hun havde gang i, hjalp hende bare. Og pludselig havde jeg hendes skød i ansigtet. Gais højre hånd havde nu fat om mine nosser, og forsigtigt og omsorgsfuld, slikkede hun på mit pikhoved.

Da jeg gjorde gengæld, opdagede jeg, at hun var våd, så de første sekreter begyndte at sive ud mellem bene på hende. Det var mange år før end jeg lærte udtrykket GFE at kende.

Men det var helt sikkert, at det at gå i seng med Gai, søvnig eller ej, var som at elske med et rigtig kæreste, som man var forelsket i.

Hurtigt tog jeg chancen, spyttede på en fingerspids, og stak den forsigtigt op i numsen på hende. Den første af hendes orgasmer, kom et par minutter senere.

Jeg havde lagt et par af mine medbragte kondomer, de lokale er alt alt for små, på et hjørne nede ved fodenden. Gai satte et kondom på, vandt noget glidecreme, satte sig overskrævs på mig, mens min pik gled ind bagerst i hende.

Og sådan fortsatte det.

Mine ny vundne bekendte i det danske miljø havde ret.

Gai var fantastisk.

Jeg fastholdt kontakten, og besøgte hende mindst to gange om ugen, i de mange måneder jeg var i Pattaya.

Dette er af gode grunde den første beretning om Gai.

Flere følger senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er imponeret over de billeder i har fundet. Nede i teksten skrijeg jeg, at Billion Beer Bar ikke tiltrak mig så meget mere. Jeg prøvede det, og de to næste til højre for stedet, men det er ikke det samme som før. Gai og hendes burmesiske veninde, deres væremåde, deres professionalisme, og specielle ting de kunne, og ville.

​God velskrevet historie, Stump. Dejlig læsning! Google maps' rundtur i Pattaya er faktisk også tre år gammel, så billedet af bargaden med Billion / Blue House ovenfor er faktisk samtidigt med din historie. Men tre år i Pattaya er lang tid. Der kan være sket meget med både baren og Gai siden da. Deraf også min kommentar til Zorroguy om, at det næsten ikke kan betale sig at notere den slags navne. Udvalget i Pattaya er enormt og udskiftningen af piger og barer stor. Pigerne hopper fra bar til bar, rejser tilbage til landsbyen, har måske en fast Farang i en periode, osv. Sandsynligheden for at møde en pige baseret på andres anbefaling er begrænset, og mindskes betragteligt jo mere tid der går. Og tre år er, som sagt, lang tid i Pattaya. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

​God velskrevet historie, Stump. Dejlig læsning! Google maps' rundtur i Pattaya er faktisk også tre år gammel, så billedet af bargaden med Billion / Blue House ovenfor er faktisk samtidigt med din historie. Men tre år i Pattaya er lang tid. Der kan være sket meget med både baren og Gai siden da. Deraf også min kommentar til Zorroguy om, at det næsten ikke kan betale sig at notere den slags navne. Udvalget i Pattaya er enormt og udskiftningen af piger og barer stor. Pigerne hopper fra bar til bar, rejser tilbage til landsbyen, har måske en fast Farang i en periode, osv. Sandsynligheden for at møde en pige baseret på andres anbefaling er begrænset, og mindskes betragteligt jo mere tid der går. Og tre år er, som sagt, lang tid i Pattaya. :)

​Du har ret, det går stækt i barområderne i Thailand. Det samme i Sihanoukville og Phnom Phem i Cambodia. Men der er enkelte steder, som bare kører år efter år, indtil bygningen skal (måske ) rives ned til fordel af et luksushotel. Men der er Moamma Sanér som forstår at holde en linje, og behandler deres perler ordentligt. Ser lidt gennem fingrene når en regel eller to brydes, og som derfor stadig er fantastiske steder. 

Men broget er det. Jeg ville nødigt komme til Pattaya for første gang i dag. Da jeg kom første gang og havde en barpige med over nat, vsakede de mit tøj inden de gik. Og hvis vi gik sammen, vaskede hun mig, friserede mig, og klædte mig på. Jeg havde den gang en burmeser, fra den store fodboldbar der var på Beach Road, nær ved Soi Yamato, hun snød mig, skulle blive natten over, men havde pludselig en syg datter. Jeg klagede til Mama San dagen efter og fik min barfine tilbage. Den er den siameser 110% sikkert kommet til at betale.

Det kan faktisk hjælpe at klage, man må ikke råbe op, så taber alle ansig, men hvis du stille og roligt forklarer hvad der er tsket, hjælper det meget tit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...