Hop til indhold

Rasmus tantholt- the big dogg

Featured Replies

Skrevet

Jeg nævner lige i flæng, Caroline Boserup, Natasha Crone og min store kærlighed Cecilie Beck. Han har bare nedlagt alt på tv2 der har bare skyggen af lyst hår. Vi taler julefrokost orgier, hvor alle skriveborde har et aftryk med en blondine røv. 

Manden der har været udstationeret i kabul, har egenhændigt omvendt samtlige kvindelige IS krigere til jøder, bare for at få lov til at smage lidt af hans manddom. 

De få gange i historien der har været teknisk uheld i tv2 nyhederne, er det fordi der har været så vådt på gulvet under Natasha, at der er gået overgang i hele ledningsnettet. 

Vi taler om en mand så eftertragtet, at selveste Cecilie Beck klippede sig korthåret, bare for at rive ham ud af kløerne på Natasha Chrone og Ydermere har hypet sin i øvrigt møg lækre datter på de sociale medier, bare for at vise ham hvilken trekant han går glip af. 

Rasmus Tantholt du er min store helt. Hvis bare jeg var halvt så meget mand som dig, så var Danmarks samlede gp flåde blevet flået rundt. Og hvis du en dag skulle blive træt af alle de kvinder, så er jeg ikke for fin til at give dig en gratis tur med sweex's mundkusse. 

:wub:<3:roll:

Skrevet

@Sweex, kan du bekræfte rygterne om, at Tantholt (som den eneste nogensinde), tog Chuck Norris med bukserne nede og gav ham en baghyler, inden han opdagede hvad som ramte ham? 

Redigeret af Curiosity

Skrevet

Han har altså også noget over sig - Jeg ku godt :wub:

Skrevet
Curiosity skrev, for 41 minutter siden:

@Sweex, kan du bekræfte rygterne om, at Tantholt (som den eneste nogensinde), tog Chuck Norris med bukserne nede og gav ham en baghyler, inden han opdagede hvad som ramte ham? 

Min mund er lukket med 7 segl. Men jeg kan bekræfte at Chuck Norris græd så meget efter at have set Rasmus' erigerede lem, at Rhinen blev skabt. 

Skrevet
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Han har altså også noget over sig - Jeg ku godt :wub:

#metoo:wub:

Skrevet
Sweex skrev, for 23 minutter siden:

Min mund er lukket med 7 segl. Men jeg kan bekræfte at Chuck Norris græd så meget efter at have set Rasmus' erigerede lem, at Rhinen blev skabt. 

Du mener vel din "mundkusse", @Sweex- stavekontrol.... tsk tsk.... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.