Hop til indhold

Recommended Posts

Fristet af nogle mega flotte pics på EG drog jeg igen mod Hvidovre Bolleopgang i dag. 

I guder - det sted bliver da mere og mere kaotisk. I dag var der håndværkere i mindst 2 af lejlighederne i opgangen med åbne døre ud mod trappen. Og jeg er da ikke i tvivl om, at de kan lægge to og to sammen, så ikke en særlig fed oplevelse. Når jeg så ydermere kommer ind i den forkerte lejlighed, hvor ingen af de unge tøser opholdt sig, og herefter af bordelmutter helt åbenlyst bliver fulgt fra 2. sal til stuen, ja så er anonymiteten da helt gået fløjten:( 

Og da jeg kom ind i den første blev jeg budt indenfor af en ret tyk pige, der hurtigt nærmest skubbede mig ud på lokummet for at undgå at møde en broder. Nå - det var sgu nærmest helt komisk, og da jeg stod derude og hørte broderen kysse farvel, kunne jeg ikke lade være med at smile af den akavede situation:D

En sidebemærkning - mon lejlighederne med håndværkerne også hører med til bordellet? I sidste ende kan det være, at de overtager hele opgangen. Jeg vil i hvert fald nødigt være nabo. 

Nå vel ankommet til stuelejligheden til højre mødte jeg så endelig Kris. Årh hun er ung og meget mere petit (hov der var den igen), end billederne viser.  Alderen på de 21 somre tror jeg er rigtig.   

I must say - som Ole Henriksen ville have sagt - hun var lækker. En lille (petit) sag med et kønt ansigt og nogle store fyldige bryster, som er naturlige - jeg spurgte selv. Man kan ikke rigtigt se dem på pics, men de er der, åhh hvor de er der:) 

Men så blev jeg mødt af en ny overraskelse. Pigebarnet sagde til mig, at hun ikke gav SF. Jeg konfronterede hende med annoncens indhold, men hun holdt stædigt fast og sagde sgu, at hvis jeg ikke kunne lide lugten i bageriet, kunne jeg vælge en anden. Hun sagde det vist nok med lidt andre ord og på noget polsk engelsk;) Hun vidste jo udemærket, at fra det øjeblik jeg så hende, havde liderligheden taget over, så jeg blev. 

Nå så gik vi i gang. Fin sex og blow (med kondom) tilsat lidt snert af ungpige GFE. Hun både kælede, stønnede, og vi havde også en del øjenkontakt. Hun ville også gerne kysse, men dog ikke med tungen. Da hun red på mig, kom min tredje overraskelse. Pludselig udbrød pigen sgu, at jeg lignede Tom Hanks. Tror I lige, at jeg krympede hurtigt;) Hun steg så af, og fik den reddet med et mega fint handjob (uden). Jeg har efterfølgende tænkt på, om det var en kompliment, men ved ikke rigtigt:wub:

Pigen var altså mega cute og alle pengene værd. 

Alt i alt som vanligt value for money i Hvidovre Bolleopgang, men det er sgu en udfordring, hver gang, du betræder det sted. Jeg savner lidt huset i Valby. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse, har selv kigget på hende flere gange.

 

Er vild med udtrykket bolleopgang, nu har jeg ikke selv besøgt den andresse, så jeg ved ikke hvor det er - men det virker en smugle kaoitisk

 

Thomas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde Mille ,,takker for dit skriv ,,det var både fedt og ret sjovt jeg følte mig underholdt og kunne sagtens selv ha set mig i de situationer som du kom i ,,men kom on ,en sutter skal da være SF, altså UDEN ,OG INGEN kys,,der var jeg nok smuttet igen,,ha ha ha ,,,,men stor respekt for at du valgte at blive der,,,,,

Må sku tage hatten af for at du blev der på trods af alle de lidt forskellige ting du oplevede på din vej ,,,

Gud vide hvem vores broder var ,,altså ham som gjorde at du måtte " GEMME" dig ude på lokummet,,ha ha ha totalt grineren Et forsigtigt gæt "ERON"

Du er min nye favorit,,du skriver skide sjovt og glemmer helt at læse om selve akten 

:););):D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, Hunter for de pæne ord fra en notabilitet som dig:)

Men jeg tror nu ikke, det var Eron. Han huserer mest på Østerbro og ikke i Hvidovre. 

Mit gæt er nærmere Lille Virgil, Psy, Curious DK eller Pigeglad. 

Hvis en af jer var i Hvidovre Bolleopgang lige før middag i dag, så reager lige i denne tråd;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 27 minutter siden:

,,, vsl 

Afventer spændt 

Kunne måske være denne profil her 

@underdog40,, husk aldrig at skue hunden på hårene,,, :rolleyes:;):D

Mig? Jeg kommer skam ikke så fine steder :) 

Jeg har faktisk min første rusketur til gode i den gode Bolleopgang :) 

Du skal da heller ikke snydes, min ven :) 

Billedresultat for beaver cartoon

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest docdoc

Jeg har på fornemmelsen, at Hvidovre opgangen også snart bliver nødt til at lukke og slukke taget den øget opmærksomhed i betragtning. Håber ikke det sker, for de priser og værdi for penge finder man næppe andre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
docdoc skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har på fornemmelsen, at Hvidovre opgangen også snart bliver nødt til at lukke og slukke taget den øget opmærksomhed i betragtning. Håber ikke det sker, for de priser og værdi for penge finder man næppe andre steder. 

Hvem skulle klage? Der er jo åbenbart kun gpére eller håndværkere....og jeg tvivler på at håndværkerne har det store imod det  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 3 timer siden:

Fristet af nogle mega flotte pics på EG drog jeg igen mod Hvidovre Bolleopgang i dag. 

I guder - det sted bliver da mere og mere kaotisk. I dag var der håndværkere i mindst 2 af lejlighederne i opgangen med åbne døre ud mod trappen. Og jeg er da ikke i tvivl om, at de kan lægge to og to sammen, så ikke en særlig fed oplevelse. Når jeg så ydermere kommer ind i den forkerte lejlighed, hvor ingen af de unge tøser opholdt sig, og herefter af bordelmutter helt åbenlyst bliver fulgt fra 2. sal til stuen, ja så er anonymiteten da helt gået fløjten:( 

Og da jeg kom ind i den første blev jeg budt indenfor af en ret tyk pige, der hurtigt nærmest skubbede mig ud på lokummet for at undgå at møde en broder. Nå - det var sgu nærmest helt komisk, og da jeg stod derude og hørte broderen kysse farvel, kunne jeg ikke lade være med at smile af den akavede situation:D

En sidebemærkning - mon lejlighederne med håndværkerne også hører med til bordellet? I sidste ende kan det være, at de overtager hele opgangen. Jeg vil i hvert fald nødigt være nabo. 

Nå vel ankommet til stuelejligheden til højre mødte jeg så endelig Kris. Årh hun er ung og meget mere petit (hov der var den igen), end billederne viser.  Alderen på de 21 somre tror jeg er rigtig.   

I must say - som Ole Henriksen ville have sagt - hun var lækker. En lille (petit) sag med et kønt ansigt og nogle store fyldige bryster, som er naturlige - jeg spurgte selv. Man kan ikke rigtigt se dem på pics, men de er der, åhh hvor de er der:) 

Men så blev jeg mødt af en ny overraskelse. Pigebarnet sagde til mig, at hun ikke gav SF. Jeg konfronterede hende med annoncens indhold, men hun holdt stædigt fast og sagde sgu, at hvis jeg ikke kunne lide lugten i bageriet, kunne jeg vælge en anden. Hun sagde det vist nok med lidt andre ord og på noget polsk engelsk;) Hun vidste jo udemærket, at fra det øjeblik jeg så hende, havde liderligheden taget over, så jeg blev. 

Nå så gik vi i gang. Fin sex og blow (med kondom) tilsat lidt snert af ungpige GFE. Hun både kælede, stønnede, og vi havde også en del øjenkontakt. Hun ville også gerne kysse, men dog ikke med tungen. Da hun red på mig, kom min tredje overraskelse. Pludselig udbrød pigen sgu, at jeg lignede Tom Hanks. Tror I lige, at jeg krympede hurtigt;) Hun steg så af, og fik den reddet med et mega fint handjob (uden). Jeg har efterfølgende tænkt på, om det var en kompliment, men ved ikke rigtigt:wub:

Pigen var altså mega cute og alle pengene værd. 

Alt i alt som vanligt value for money i Hvidovre Bolleopgang, men det er sgu en udfordring, hver gang, du betræder det sted. Jeg savner lidt huset i Valby. 

Hvor ca ligger denne bolleopgang? Jeg bor selv i Hvidovre så det kunne være interessant at vide hvor det ligger sådan ca.. Tak!

Redigeret af Jimbo
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
underdog40 skrev, for 20 timer siden:

Hvem skulle klage? Der er jo åbenbart kun gpére eller håndværkere....og jeg tvivler på at håndværkerne har det store imod det  :) 

De der har klaget er nok smuttet, eller blevet smuttet . Det er samme ejer, af denne ejendom, som den tidligere adresse - bungaloven.  Ejeren (Dennis K) beskæftiger sig med alternativ udlejning jf. en artikel i Børsen. Så der er nok bare dømt bordel på denne adresse ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 timer siden:

Miller, din flotte fyr :) 

Billedresultat for tom hanks

Hvis jeg var kvinde så gav jeg sgu en gratis tur til denne flotte fyr,,,ha ha ha 

Mille du var min ven,, nu er du det igen 

Fed opgang iøvrigt,, 

De polske håndværkere som arbejder der, imens deres kærester knepper, det er jo EU'S frie bevægelighed,,, 

Det er en win win for både polakker og danskere,,, ;):rolleyes::):D

Det holder fint hjulene i gang så at sige,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 40 minutter siden:

De der har klaget er nok smuttet, eller blevet smuttet . Det er samme ejer, af denne ejendom, som den tidligere adresse - bungaloven.  Ejeren (Dennis K) beskæftiger sig med alternativ udlejning jf. en artikel i Børsen. Så der er nok bare dømt bordel på denne adresse ;)

 

Nu bliver jeg lidt nysgerrig. Vil det sige, at han ejer hele den pågældende ejendom og dermed har rådighedsret over alle lejlighederne i opgangen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Miller's Crossing skrev, for 3 timer siden:

Nu bliver jeg lidt nysgerrig. Vil det sige, at han ejer hele den pågældende ejendom og dermed har rådighedsret over alle lejlighederne i opgangen?

Ja - som bungalowen på sidevejen til denne. Bordelmutter sidder vel stadig i Polen for ikke at komme til at "sidde" i DK  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 19 timer siden:

De der har klaget er nok smuttet, eller blevet smuttet . Det er samme ejer, af denne ejendom, som den tidligere adresse - bungaloven.  Ejeren (Dennis K) beskæftiger sig med alternativ udlejning jf. en artikel i Børsen. Så der er nok bare dømt bordel på denne adresse ;)

 

Ja, hele opgangen bliver nok til bordel nu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 8 timer siden:

Ja, hele opgangen bliver nok til bordel nu :D

Jamen så er vi jo snart ikke langt fra et FKK (eller er det snarere et Laufhauss) i Danmark. @Rejsenetværks våde drøm :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
viiiilmedbryster skrev, for 19 minutter siden:

Er der et link til dette sted ? 

Er i trådstart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...