Hop til indhold

Tan, 29 årig Thai kvinde, Løgstør ????

Featured Replies

Skrevet
hej29 skrev, for 3 timer siden:

er der nogle der har hvad her for nylig

https://annoncelight.dk/showad/248407

mvh hej29

Hun har efterhånden været der længe. Har okay anmeldelser her på siden. Søg “Tan”

Har selv besøgt hende nogen gange, og har også været okay. Sød og smilende. Kroppen er over middel, men har dog også prøvet bedre. 

Så hvis du ikke har besøgt Tan før, så hun et besøg vær. Dog for mit vedkommende, så trænger stedet til en ny massør. Gider ikke bruge penge på den samme pige alt for mange gange, med mindre oplevelsen ligger på 10++++

Skrevet
  • Author

hej har selv hvad der flere gang vil bare håre om der var nogle der hade besøge hin for nylig 

Skrevet

Hun har huseret i Vejle tidlige senest ved juletid. En efter min mening en dejlig pige med et par solide forlygter. Body to body er en fornøjelse med hende. Massage hmm det er ok som opvarming til næste halvleg som hun er rigtig god til

• 7 months later...
Skrevet
Timber skrev, den 25.2.2019 at 20:14:

Hun har huseret i Vejle tidlige senest ved juletid. En efter min mening en dejlig pige med et par solide forlygter. Body to body er en fornøjelse med hende. Massage hmm det er ok som opvarming til næste halvleg som hun er rigtig god til

Massage hmm ? Det er ok. ???

jeg har fået en del massagen af diverse thaier i trekantområdet, hvor jeg mødte hende første gang. Hun hører til de bedste. Jeg kører gerne 150 km for at få en god massage med mere. ( jeg er selv massør, og ved hvad der virker for mig )

Skrevet

Har forsøgt at ringe til hende mange gange idag, kom på hendes tlf. Svarer hver gang. Yil sidst indtalte jeg en besked i håb om at hun vil ringe tilbage. Men har intet hørt fra hende. Er hun meget svær at komme i kontakt med? 

Skrevet
Fatman skrev, for 12 timer siden:

Har forsøgt at ringe til hende mange gange idag, kom på hendes tlf. Svarer hver gang. Yil sidst indtalte jeg en besked i håb om at hun vil ringe tilbage. Men har intet hørt fra hende. Er hun meget svær at komme i kontakt med? 

Jeg skrev med hende forleden dag. Men først efter der var gået en dag. Så du må bare håbe hun vender tilbage.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.