Hop til indhold
hej29

Tan, 29 årig Thai kvinde, Løgstør ????

Recommended Posts

hej29 skrev, for 3 timer siden:

er der nogle der har hvad her for nylig

https://annoncelight.dk/showad/248407

mvh hej29

Hun har efterhånden været der længe. Har okay anmeldelser her på siden. Søg “Tan”

Har selv besøgt hende nogen gange, og har også været okay. Sød og smilende. Kroppen er over middel, men har dog også prøvet bedre. 

Så hvis du ikke har besøgt Tan før, så hun et besøg vær. Dog for mit vedkommende, så trænger stedet til en ny massør. Gider ikke bruge penge på den samme pige alt for mange gange, med mindre oplevelsen ligger på 10++++

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har huseret i Vejle tidlige senest ved juletid. En efter min mening en dejlig pige med et par solide forlygter. Body to body er en fornøjelse med hende. Massage hmm det er ok som opvarming til næste halvleg som hun er rigtig god til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timber skrev, den 25.2.2019 at 20:14:

Hun har huseret i Vejle tidlige senest ved juletid. En efter min mening en dejlig pige med et par solide forlygter. Body to body er en fornøjelse med hende. Massage hmm det er ok som opvarming til næste halvleg som hun er rigtig god til

Massage hmm ? Det er ok. ???

jeg har fået en del massagen af diverse thaier i trekantområdet, hvor jeg mødte hende første gang. Hun hører til de bedste. Jeg kører gerne 150 km for at få en god massage med mere. ( jeg er selv massør, og ved hvad der virker for mig )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har forsøgt at ringe til hende mange gange idag, kom på hendes tlf. Svarer hver gang. Yil sidst indtalte jeg en besked i håb om at hun vil ringe tilbage. Men har intet hørt fra hende. Er hun meget svær at komme i kontakt med? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fatman skrev, for 12 timer siden:

Har forsøgt at ringe til hende mange gange idag, kom på hendes tlf. Svarer hver gang. Yil sidst indtalte jeg en besked i håb om at hun vil ringe tilbage. Men har intet hørt fra hende. Er hun meget svær at komme i kontakt med? 

Jeg skrev med hende forleden dag. Men først efter der var gået en dag. Så du må bare håbe hun vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...