Hop til indhold
ham

Berlin - Flatrate

Recommended Posts

Hej.

Skal snart til Berlin og er lidt forvirret omkring begrebet Flatrate i clubberne.

Er der en eller flere clubber, hvor man bare betaler et beløb ved indgangen, og så kan man ellers hygge sige med pigerne uden at skulle have andet end den nederste pung frem igen ? Jeg synes at jeg kan se, at nogen steder betaler man en entre og så hver gang man skal hygge med en pige, men den anden løsning, med at alt er betalt sammen med entreen, synes jeg må være nemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så så vidt jeg har forstået er flat rate således at du betaler en lille sum for at komme ind, og så er der en fast pris på fx 90euro for at være sammen med en pige. Denne "flat rate" ændre sig ikke lige meget hvilke ydelser i aftaler.

Redigeret af Fyr88
Mindre stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr88 skrev, for 15 minutter siden:

Så så vidt jeg har forstået er flat rate således at du betaler en lille sum for at komme ind, og så er der en fast pris på fx 90euro for at være sammen med en pige. Denne "flat rate" ændre sig ikke lige meget hvilke ydelser i aftaler.

Totalt forkert.

Ved Flattrate betaler man et beløb for at komme ind og evt. et seperat beløb for at være intimt sammen med pigerne. Men det kan være skruet sammen på flere måder: F.eks. 30 Euro entre - og så 70 Euro for at være sammen med f.eks. 5 piger.

FKK.: her betaler man et beløb for at komme ind - og så aftaler man med de enkelte piger hvad f.eks. en halv time koster - men som regel har pigerne indbyrdes aftalt faste priser/½ time og hvad ekstra skal koste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ham skrev, for 4 timer siden:

Hej.

Skal snart til Berlin og er lidt forvirret omkring begrebet Flatrate i clubberne.

Er der en eller flere clubber, hvor man bare betaler et beløb ved indgangen, og så kan man ellers hygge sige med pigerne uden at skulle have andet end den nederste pung frem igen ? Jeg synes at jeg kan se, at nogen steder betaler man en entre og så hver gang man skal hygge med en pige, men den anden løsning, med at alt er betalt sammen med entreen, synes jeg må være nemt.

På Airport Girls betaler du et beløb ved indgangen og så kan du hygge med pigerne uden at betale yderligerer. Forvent ikke FKK oplevelser med pigerne. Du får 10-15 minutter med pigen. Du kan så vælge den samme pige senere igen hvis du vil have mere tid med hende eller du kan vælge en ny. Det er suck (med kondom) and fuck og ikke mere. Til prisen er det en udmærket oplevelse som kan anbefales hvis du vil på flatrate.

http://www.airport-girls.eu/

 

Redigeret af petites

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, den 3.3.2019 at 08:13:

for mig ser det ud til at man betaler 50 e pr gang

Det er option 1, hvis du kun vil beseøge en eknkelt pig i 30 minutter.

http://www.airport-girls.eu/#!

Citat

Unsere Angebote

 

Herzlich Willkommen bei den Airport Girls direkt am Flughafen Schönefeld!
Du kannst vor Deinem Abflug oder direkt nach der Landung einen coolen Drink genießen und mit unseren sexy Girls Spaß haben.
Beim Eintrittspreis kannst Du zwischen drei Möglichkeiten entscheiden:

  1. einem halbstündigem Erotikabenteuer  mit einem Girl in einer privaten Suite für nur 50 €
  2. einer vollen Stunde für lediglich 100 €
  3. Pauschal-Tarif: dann zahlst Du in der Zeit zwischen 11 und 17 Uhr pauschal 60 € und ab 19 Uhr pauschal 80 €
    Samstag ab 19 Uhr pauschal 100 €.

Dafür kannst Du Dich während der Öffnungszeiten zwanglos in unserem Club vergnügen, saunieren und an der Bar Drinks kostenlos genießen.
Unsere heißen Girls freuen sich auf die eine oder andere Kuschelrunde mit Dir.

Schaue doch gleich mal bei uns vorbei!
Wir freuen uns auf Dich!

 

Vælger man i stedet option 3 så er det all-inclusive og man skal altså ikke betale for tid med hver enkelt pige man vil på zimmer med.

Pauschal betyder betyder blandt andet all-inclusive.

Så flaat-rate kulbber bliver ofte kaldt pauschalclub på tysk. Hvis du googler pauschalclub, så vil du finde mange tyske flat-rate klubber. Mange af disse tilbyder også at man kun betaler for en halv time med kun en pige, men det er ofte næste lige så dyrt som deres flat-rate. Helt flat-rate er det dog som regel ikke, da de ofte har et maks på hvor mange gange du må gå på værelset med en pige. Ofte har de flere forskellige pakkeløsninger, med forskellig tid du må opholde dig og forskellig antal gange du må gå på værelset med en pige. Så får man et kryds i bogen eller et armbånd, hver gang man har været på værelset.  Ofte kan man købe en hel dag for for eksempel 80 eller 100 €, hvor du for eksempel må gå på værelset maks. 6 eller 8 gange. Al mad og ikke alkoholiske drikkevarer  er som regel også inkluderet i prisen. Men ofte er der for eksempel maks. 3 øl inkluderet i prisen. Vil man have flere øl eller andet alkohol, må man betale ekstra for det.

Ud over Airport Girls http://www.airport-girls.eu som tidligere blev nævnt, findes der også et par andre Pauschablubs i Berlin. Jeg har dog ikke besøgt nogen af dem,

Caligula Bordell https://www.caligula-berlin.de

King George Bordell https://www.bordell-grunewaldstrasse23.de

 

 

 

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...