Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg ville forkæle mig selv i sidste uge og kiggede lidt rundt omkring Aalborg og fandt ud af at Kamilla K var i området denne dag, jeg var så heldig at vores tidsplaner/kalender passede sammen denne dag ;)

Jeg bliver lukket ind og bliver mødt af en utrolig dejlig frisk og glad kvinde, som stod der iført et frækt lingeri heldragt og høje hæle, hvem tror i var tændt med det samme, fik allerede sved på panden i indgangen.

Det første stykke tid gik lige med at få min puls lidt nedad, havde også samtidigt godt med tøj på, det var en af de dage hvor der virkelig var pingviner uden for (skide Koldt) hun er meget lyttende,sød og bare generalt mega skøn personlighed, ingen hast eller noget.

Jeg ville ikke komme direkte ind på hvad vi lavede ud over sex :D:D , men må sige vores kemi gik mega godt i spænd sammen og hun nyder hvad hun laver.

Hun er en kvinde jeg ville komme til at se mere til i nærmeste fremtid, især når jeg har få km ind og besøge hende, så er det bare spørgsmålet om pengpungen og helbredet kan følge med, hjertet det pumpede lidt hurtigt før og efter.

En stor opfordring, pas nu på hende, jeg ved jeg ville :):)

Kamilla K

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den fine beskrivelse, har længe haft hende i kikkerten, men det er ikke til at få til at passe på hverdage når der er lang afstand. 

Hun ser vild dejlig ud, regner med billeder passer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja billederne de passer, jeg har også kigget på hende en del gange, nu er jeg heldig hun er i min baghave /område, men hun kommer vist lidt rundt i landet, hvis det var mig så ville jeg ringe til hende og høre om hun havde planlagt et besøg forholdsvis tæt på mig ellers må du ud i bilen /tog bus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser så fantastisk dejlig ud. Er misundelig på dig. 

Vil ikke forstyrre hende før jeg er sikker på jeg kan nå at komme til Ålborg 

er der langt fra bussen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder lige og bliver lidt deprimeret på en ellers så fin fredag. 

Kan ikke finde kamilla mere, håber ikke hun er stoppet. 

Nogen der kan give et status på hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Grenå skrev, for 3 timer siden:

Sidder lige og bliver lidt deprimeret på en ellers så fin fredag. 

Kan ikke finde kamilla mere, håber ikke hun er stoppet. 

Nogen der kan give et status på hende. 

 

Jeg har ikke selv mødt hende kan bare huske, at sidst jeg så hendes annonce, da havde hun tider på i Aalborg både i april og i maj, så er rimelig sikkert på, at hun kommer igen. 

Hun har sikkert blot annonce på i dagene op til hun kan træffes, så gå ikke i panik :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har ikke selv mødt hende kan bare huske, at sidst jeg så hendes annonce, da havde hun tider på i Aalborg både i april og i maj, så er rimelig sikkert på, at hun kommer igen. 

Hun har sikkert blot annonce på i dagene op til hun kan træffes, så gå ikke i panik :-) 

Det håber vi så hun gør. God weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Grenå skrev, den 29/3/2019 at 22:26:

Det håber vi så hun gør. God weekend 

Så er annoncen aktiv igen og du kan bl.a. besøge hende i morgen:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 3 timer siden:

Så er annoncen aktiv igen og du kan bl.a. besøge hende i morgen:-) 

Mange tak for info. 

Var ved at miste håbet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...