Hop til indhold
Guest JimmyChoo

Hot blondie Polish Angelica

Recommended Posts

Guest JimmyChoo

Jeg har været ude og besøge en spændende ny pige: Angelica 

Så vidt jeg kan forså er det første gang hun er i Danmark og jeg var så heldig at være en af hendes første kunder her. I den her tid hvor der er meget snak om billeder og om de er ægte eller ej, så vil jeg næste vove og lægge hoved på blokken og sige allehendes billeder i skrivende stund er ægte, selvom ansigt er sløret kan man tydeligt genkende hendes ansigtstræk når man møder hende. Jeg ankom til stedet, jeg havde været der før, det er en flot lejlighed på Østerbro, blev modtaget af Angelica, hun modtog mig i flot og stillet undertøj. Hun har en super flot krop, som skåret i marmor, billederne er spot on. Fra start af var hun sød og venlig, hun havde heletiden fokus på om jeg havde det godt, hun kysser og sutter meget intenst, måske er det fordi det er første gang hun er her, og hun gerne ville gøre det ekstra godt? For mig lige meget, jeg nød i hvert fald godt af det. Gad godt af have sådan en lille suttetøs som fast elskerinde (man har vel lov at drømme). Hun spurgte mig om alle danske mænd havde lige så stor pik som mig, lige i det øjeblik var jeg sku stolt af at være danske, jeg ville ønske jeg havde taget et lille dannebro med som jeg kunne sætte min klippe hårde pik. 

Højdepunktet var da det var tid til sex, hun blev lagt på ryggen og jeg stak stille og roligt min pik op i hendes stramme mini fisse. Hun tog det som en champ jeg startede også blidt, man kunne se hun var naturligt våd og der kig ikke lang tid før at kneppede intenst, hun ligesom trykkede sit underliv mod mit så jeg kom helt dybt op i hende. Jeg har ikke meget forstand på anatomi men jeg bliver altid lidt imponeret over når en lille pige kan tage en (lidt over gennemsnittet) pik helt op i sig. Efter 10-15 min knep med fuld knald på så træk jeg mig ud og kom ud over hendes mave/bryster. Hun legede lidt med mit spærm på maven, suttede lidt på sin finger og smagte på de danske vare imens hun smillede til mig og blinkede anerkendende. Jeg lovede hende at komme tilbage anden gang og så på med tøj og afsted afsted ud i det dejlig nærmest forårsagtige vejr. Fræk tøs. 

Redigeret af JimmyChoo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi da jeg var dum nok til at tro på reklamen... pigen ville ikke kysse, hun ville ikke lade en så meget som røre andet end hendes lår og da jeg ikke var kommet efter 8 min i 4 stillinger, hoppede hun surt til siden, og brugte 3 min på at forsøge at få mig til at komme med en hidsig hånd. Så nu står jeg på gaden 16 min efter ankomst, selvom jeg betalte for en halv time... -,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo
Slickmin skrev, for 7 timer siden:

Har lige været forbi da jeg var dum nok til at tro på reklamen... pigen ville ikke kysse, hun ville ikke lade en så meget som røre andet end hendes lår og da jeg ikke var kommet efter 8 min i 4 stillinger, hoppede hun surt til siden, og brugte 3 min på at forsøge at få mig til at komme med en hidsig hånd. Så nu står jeg på gaden 16 min efter ankomst, selvom jeg betalte for en halv time... -,-

Nederen at du havde en dårlig oplevelse, op på hesten igen. Der er ikke noget som er så skidt at det ikke er godt for noget, det fik dig til at skrive din første anmeldelse, fedt!

Der er noget jeg ikke forstå, du skriver her 

"og da jeg ikke var kommet efter 8 min i 4 stillinger, hoppede hun surt til siden, og brugte 3 min på at forsøge at få mig til at komme med en hidsig hånd." 

I din andmelelse skrev du:

" jeg simpelthen for træt af det hele, trak mig ud og lagde mig ned, hvilket fik hende til at tage fat i pikken og forsøge sig med hånden,"

Det er jo to forskellige ting du skriver. 

For mig så lyder det en lille smule som om du havde lidt problemmer med at få den op og stå. Hvilket jo også er mega nedern og super frustrerende. Et par råd til at få en god potens: undlade at mastrubere et par dage før et besøg, reducere indtag af tobak og alkohol, vær frisk og udhvilet. 

Jeg havde en super god oplevelse hos hende. Jeg kom desuden også tidligere på dagen, der var hun helt frisk og hopla. 

Redigeret af JimmyChoo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener ikke der umildbart er den store forskel på de to udsagn, bortset fra at andet udsagn, er en del af en mere detaljeret forklaring på forløbet,og nej jeg har ikke problemer med potensen, men når pigen fra starten skynder på en, og man for fornemmelsen at hun virkelig ikke har lyst til det hun laver, så daler interessen sku.

Og har i øvrigt anmeldt både de polske søstre og Cassia. Fik dog aldrig anmeldt Cassia og Avva som eller også var dejlige ❤

Men ja min kommentar herinde var nok lidt et surt opstød skrevet direkte fra gaden, og set i bakspejlet burde jeg jo nok ikke have besøgt hende så sent, men hun burde jo så heller ikke have taget imod mig så sent, når nu ikke hun havde lyst...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JimmyChoo
Slickmin skrev, for 9 minutter siden:

Mener ikke der umildbart er den store forskel på de to udsagn, bortset fra at andet udsagn, er en del af en mere detaljeret forklaring på forløbet,og nej jeg har ikke problemer med potensen, men når pigen fra starten skynder på en, og man for fornemmelsen at hun virkelig ikke har lyst til det hun laver, så daler interessen sku.

Og har i øvrigt anmeldt både de polske søstre og Cassia. Fik dog aldrig anmeldt Cassia og Avva som eller også var dejlige ❤

Men ja min kommentar herinde var nok lidt et surt opstød skrevet direkte fra gaden, og set i bakspejlet burde jeg jo nok ikke have besøgt hende så sent, men hun burde jo så heller ikke have taget imod mig så sent, når nu ikke hun havde lyst...

 

Jeg så ikke din anmeldelse af Cassia og de polske søstre. Jeg var lidt for hurtig, beklager, mange gange. Super gode andmeldelser forøvrigt. Uden anmeldelser (gode som dårlige oplevelser) så ville dette forum ikke være meget værd. 

Ha en god dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...