Tene 53 Skrevet 18. Februar, 2019 (edited) Nogen der ved om Apple, som arbejdede hos Amita på Silkeborgvej, stadig er i Århus eller Østjylland. Hvis ja hvorhenne? Redigeret 18. Februar, 2019 af Tene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 18. Februar, 2019 Genial Overskrift, dem burde der ganske enkelt være flere af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Februar, 2019 Er det ikke Amita som også har Teglværksgade 16 i Århus - det kunne måske være et godt bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Februar, 2019 paafuglen skrev, for 17 minutter siden: Er det ikke Amita som også har Teglværksgade 16 i Århus - det kunne måske være et godt bud De to steder bruger i al fald samme AL konto. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 19. Februar, 2019 Tene skrev, for 16 timer siden: Nogen der ved om Apple, som arbejdede hos Amita på Silkeborgvej, stadig er i Århus eller Østjylland. Hvis ja hvorhenne? Hvis du finder hende, så er et hint velkommen. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2019 8000 skrev, for 8 minutter siden: Hvis du finder hende, så er et hint velkommen. 8000 Er det hende med en større tato på maven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 19. Februar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden: Er det hende med en større tato på maven? Hmm som jeg husker var det gevir. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2019 8000 skrev, for 3 minutter siden: Hmm som jeg husker var det gevir. Nå så er det ikke hende jeg tænker på. Den mave tato overser man ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 19. Februar, 2019 https://www.eroguide.dk/forum/announcement/7-skriv-pigens-navn-og-kliniknavn-i-overskriften/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 19. Februar, 2019 Husker ikke hun havde tatovering. Men sød og naturlig og snakkede fint dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 20. Februar, 2019 Har spurgt ved Amita og hun siger at Apple ikke arbejder mere, men går i skole. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 20. Februar, 2019 Tene skrev, for 8 timer siden: Har spurgt ved Amita og hun siger at Apple ikke arbejder mere, men går i skole. det vil sige hun kun freelancer nu. 555 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 23. Februar, 2019 Nogen der kender Kat ved Amita? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jdawn 16 Skrevet 23. Februar, 2019 For et par mdr siden hade jeg kontakt med Appel hun arbejder 2-3 dage om ugen hos Mali Thai Massage der lejer hun sig vist ind. Men er der kun i dagtimerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. Februar, 2019 jdawn skrev, for 6 minutter siden: For et par mdr siden hade jeg kontakt med Appel hun arbejder 2-3 dage om ugen hos Mali Thai Massage der lejer hun sig vist ind. Men er der kun i dagtimerne. Du mener Mali som atter hedder Chaba? Chr. Kiers Plads 6 Århus. Jeg har lige været der og pt er der en som kalder sig Nancy som har en stor tato på maven. Der var en anden som havde et lidt spidst ansigt og ustyrligt meget make-up. For nogle måneder siden var Chaba lejet ud til en anden. Hende besøgte jeg også. Hun var noget buttet. Hun hed Oy sådan ca. Alt var i dagtimerne, men besætningen kan jo nemt skifte i løbet af dagen. Det er vist rigtigt at Chaba for tiden lejes ud til forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg