Hop til indhold
Gæst

Bamboo thai massage

Recommended Posts

Gæst

Ja skønne ser de ud, men findes de stadig på stedet? Tidligere var der tilbud på massage med 2 piger, hvilket er blevet slettet.......så jeg tænker at de måske har skiftet lidt ud dernede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smuttede lige forbi i går. Jeg er temmelig sikker påat det var de 2 piger på billedet keg mødte. Havde fra starten af besluttet mig for at ville hygge med begge, og mamasan mente det skulle koste 1000 for ½ time! :o det blev så hurtigt forhandlet ned til 600 som jo var det dobbelte af hvad jeg skulle have betalt for én i ½ time; så hun kan altså regne. ;)

Anyway, pigerne kom ind og var absolut pæne og tiltalende. Specielt den ene havde en lækker krop med lidt hvalpefedt og lækre bryster (tror jeg nok). Jeg kom nemlig ikke ret meget længere end 30 minutters olieplask, med utallige (og det var så det fede ved oplevelsen) berøringer. Der var dog lidt for meget business over dem, og de fik kig ikke tændt. Prisen var også i den høje ende med 300 for HJ.

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Æv - pokkers også. Har lidt svært ved at hive penge op af lommen til thaimassage efter en række lidt ligegyldige oplevelser.

Skulle nogen være i besiddelse af en overbevisning om at kende til nogenlunde "sikre" steder? Dvs. minus oliesjask, silikone, dårlig massage og lynhurtig svensk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smuttede lige forbi i går. Jeg er temmelig sikker påat det var de 2 piger på billedet keg mødte. Havde fra starten af besluttet mig for at ville hygge med begge, og mamasan mente det skulle koste 1000 for ½ time! :o det blev så hurtigt forhandlet ned til 600 som jo var det dobbelte af hvad jeg skulle have betalt for én i ½ time; så hun kan altså regne. ;)

Anyway, pigerne kom ind og var absolut pæne og tiltalende. Specielt den ene havde en lækker krop med lidt hvalpefedt og lækre bryster (tror jeg nok). Jeg kom nemlig ikke ret meget længere end 30 minutters olieplask, med utallige (og det var så det fede ved oplevelsen) berøringer. Der var dog lidt for meget business over dem, og de fik kig ikke tændt. Prisen var også i den høje ende med 300 for HJ.

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...