Hop til indhold
llive

Frækt nyt fra Bangkok

Recommended Posts

Hej alle.

Tænkte, jeg ville bidrage med lidt opdateret info om Bangkok, hvor jeg har været et par uger for nylig. Det er en dejlig by med masser af muligheder for underholdning, både fræk og mere mainstream - men hold da k... hvor er der varmt!

Nå, nok om det. Her skal det handle om det frække. Mine præferencer er enten blowjobs uden så meget snak eller mere hyggelige kæresteagtige oplevelser, der gerne må tage lidt tid, og hvor man kan bygge op med tålmodige kærtegn. Må bare sige, at begge dele er uhyre nemt at finde i Bangkok. Som i overordentlig nemt :D

Lad os starte med blowjobs. I Bangkok kan man som bekendt besøge de såkaldte blowjob bars. Altså bordeller, hvor pigerne er ansat til at sutte den af på kunderne - og det er præcis den ydelse, man får, medmindre man beder om andet. Man kan godt opgradere til samleje - men hvis man søger det, er der mange andre og bedre muligheder end blowjob barerne.

I Bangkok er der stegende hedt året rundt, og man finder som regel blowjobpigerne siddende udenfor den bar, de nu er ansat i. Her fordriver de tiden - typisk ved at have opmærksomheden rettet mod deres mobil - mens de venter på kunder. Det er sådan set udmærket, for så kan man lige få overblik over udvalget. Praktisk :) Når du nærmer dig, vil en af pigerne forsøge at få fingre i dig, måske fordi det er hendes tur til at få en kunde. Men du kan frit vælge mellem de piger, der er på job. Jeg har læst flere steder, at det sjældent er de mest attraktive piger, der arbejder på blowjob barerne. Det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Synes udvalget er meget.... varieret. Du kan sagtens få en smuk, ung pige. 

Når du har gjort dit valg, går du indenfor med pigen og betaler ved skranken, og så følger man pigen ovenpå til et lille rum, der blot er møbleret med en lille håndvask og en sofa eller lænestol. Så smider du kludene - ellers i hvert fald bukserne :) - og så vasker "din" pige dit udstyr i frisørvasken. Så bliver man placeret i sofaen, men pigen går i knæ mellem ens ben. Og så får man ellers et fremragende blowjob uden gummi, og hvor man også er mulighed for at styre pigen lidt, så man får masser af tungespil og også får slikket boller og mellemkød. Det er - for at sige det mildt - pænt frækt på en sleazy måde, der tænder i hvert fald mig. Når man kommer, tager pigen ladningen i munden. Det er pivfrækt, men et besøg på en blowjobbar er hurtigt overstået. Det er ikke sådan et sted, man hænger ud.

Jeg har besøgt Kasalong i soi 6 et par gange, men har gået forbi flere gange uden at gå ind, fordi udvalget af piger har været skuffende. Bestemt ikke ligeså godt som for et par år siden, hvor jeg senest var i Bangkok. Flere gange var der kun halvgamle og halvtykke kvinder, og det gider jeg ikke. Men der var også jackpot en enkelt gang, hvor jeg fik et verdensklasse blowjob af en ung model på - jeg vil gætte 20-22 år, selvom mange af thaipigerne ser yngre ud, end de er. 

Anden gang var jeg småfuld og lod mig besnakke af en ældre og ikke specielt attraktiv kvinde. Men jeg tænkte, at hun sikkert kunne sutte pik så englene synger, så wtf - jeg gav det chancen. Det var den eneste halvlunkne oplevelse jeg havde i Bangkok. Selve blowjobbet var helt fint, men undervejs ville hun opsælge til bombom, og et var jeg ikke interesseret i. Det er lidt irriterende med den slags, når man bare vil nyde og slappe af. Undervejs sagde hun også et par gange... you give me good tip. 

Men pyt, decideret dårligt var det ikke. Prisen for et blowjob på Kasalong er 800 bath (160 kroner ca.) Pengene værd!

Derudover besøgte jeg Wood Bar i soi 7/1. Det er den, der tidligere hed Dr. Bj og nærmest lignede en tandlægeklinik. Der blev dog ikke solgt tandrensninger, men blowjobs, og barens udseende og indretning var åbenbart for meget for myndigheden. Så baren lukkede en kort periode og åbnede i en mere nedtonet udgave - varen på hylderne er dog stadig den samme. Konceptet er her, at pigerne bliver linet op, når man ankommer, og man kan så vælge den pige, men synes bedst om. Også her er udvalget varieret, men min oplevelser har været, at der er mindst 3-4 meget smukke piger, og så har man jo ikke brug for mere :D Ellers er oplevelsen den samme som på Kasalong. Søde, smilende og let submissive piger, der giver en fantastisk service. Kan anbefales!

Prisen for et blow er her 1000 bath for dem, der kaldes konsulenter. Det er cirka 200 kroner.

Jeg besøgte også en tredje blowjob bar - en ny, der hedder 7. heaven, og jeg mener, den ligger i soi 33. Denne bar sælger sig selv som en upscale blowjobbar i stil med de blowjobbarer, pinsaros, man kan finde i Japan, men som vist nok kun er for japanske mænd. I 7. heaven er alle velkomne. Man skal dog ikke forvente super luksuriøse lokaler, for det er det langt fra. Prisen er 1300 bath, og selvom det efter danske forhold er utrolig billigt, så må man kunne forvente lidt mere end på de almindelige blowjobbarer. Det synes jeg ikke umiddelbart, at man får. Og der er et par ting, er undrede mig. Når man kommer ind, bliver man modtaget af ejeren, og man får en ipad i hånden, hvor man kan se fotos af de piger, man kan vælge imellem. Men disse piger befinder sig i et tilstødende lokale, så det ville da være mere logisk, hvis man bare kunne se dem in person

Blowjobbet er med afslutningen i munden, men for 500 bath mere kan man komme ud over hendes ansigt eller bryster. Eh, den logik har jeg også svært ved at forstå.

Jeg besøgte stedet to gange - og jeg kan bestemt ikke klage over pigerne... unge, smukke, smilende og bare helt igennem søde og frække. Derudover er der et par frække tilkøbsmuligheder.... pigen kan iklæde sig forskellige kostumer og blive fex  sygeplejerske og skolepige. Så der er mulighed for frække rollespil. En anden pikant mulighed er, at man kan lægge pigen i håndjern og "tvinge" hende til at sutte. Det var dog ikke noget, jeg benyttede mig af.

Men på bundlinjen står stadig, at blowjobbarer er et utrolig frækt koncept. Vi burde have sådan nogle i DK :)

Hvis du vil have bedre tid og forskellig slags sex, er der masser af muligheder. Der er gogopiger i Nana Plaza og Soi Cowjob. De er typisk meget smukke, men ikke lige mig. Musikken er alt for høj og pigerne for prof. Men det er sjovt at besøge gogobarerne og kigge på smukke kvinder. Og er man til et opti fuck, er det bestemt slet ikke dårligt. 

Der er også et væld af gadepiger i soi 4 og hele vejen op ad Sukhumvit til Soi Cowboy. I min optik finder man de smukkeste i soi 4 omkring Nana Hotels p-plads. Fantastisk sted. Prisen er typisk 2000 bath for st, og det er min oplevelse, at pigerne er til dansk og superfransk - andre ting bør man nok cleare med hende, inden man hiver hende med hjem på hotelværelset. Vil sige det er lidt hit or miss. Nogle piger er vildt søde og eftergivende, andre mere professionelle. Men generelt vil jeg sige, at thai købepiger er meget smilende, åbne og servicemindede

Der er naturligvis også masser af happy ending steder. Og barpiger, der kan købes fri til sjov. Også massageklinikker, der er mere kinky :) Jeg vil ikke pinde det mere ud her, men skriv evt pm for mere info, hvis du er nysgerrig.

Endelig vil jeg på det varmeste anbefale Thermae Bar, der ligger i kælderen under Ruamchitt Hotel på Sukhumvit mellem soi 11 og 13. Det er den mest fantastiske bar fuld af unge, smukke freelancere. Der skal altså ikke betales barfine. Først på aftenen er her 50-100 frelancepiger, der bare står og venter på kunder. Mange af pigerne er unge og meget smukke. Det er ikke gogopiger i bikini, men mere naboens datter-agtige piger, der er klædt almindeligt om de ville gøre på en bytur. Den slags piger er bare.... mums. Prisen varierer og afhænger jo nok af udbud og efterspørgsel - og om pigen kan lide dig. Tag en snak og slap af - alle er der for det samme :)

  • Synes godt om 15
  • Tak 10
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er også intens. Men dejlig, når man sætter tempoet ned og lige vænner sig til den. På hoteller og i indkøbscentre er der aircon, så man kan sagtens slippe væk fra varmen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole1981 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ville rigtig gerne til thailand engang, men den varme afskrækker mig lidt

Jeg har det på samme måde, men tænker at man måske kan vælge at være oppe i tiden kl 21 - 05, og så sove i dagtimerne, for at det vil kunne være til at holde ud?

Tænker også at jeg vil foretrække Bangkok frem for Pattaya, selvom sidstnævnte skulle have et bedre udbud i markedet, end Bangkok har.

Det tiltaler mig at rejse til og fra Bangkok, og forblive i en by med en storby's logistik.

Her ikke mindst muligheden for det optimale valg af hotel, i kombination med byens metro, og stationer i områder med udbud af købesex.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt koncept, da det sikkert er alt for varmt at knalde dernede,, 

Elsker din beskrivelse pigerne venter på tur lidt ligesom man prajer en taxa,, 

Næste i køen bedes gøre sig klar,, ha ha ha 

Har aldrig været i Thailand, men måske et lignende koncept på Thaicorner (cph.) burde da se dagens lys,,, der er flere muligheder,, tænk sig at stå indenfor og så få en sutter under bordet, mens man drikker sin øl i fred og ro,,, 

Jeg SKAL til Thailand før jeg mister min potens,,, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beskrivelse! Jeg var i Bkk sidste år og nød virkelig bj-pigerne på Lolitas, så hvis du er i nærheden af Nana kan det varmt anbefales! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

Elsker din beskrivelse pigerne venter på tur lidt ligesom man prajer en taxa,, 

Næste i køen bedes gøre sig klar,, ha ha ha 

I Pattaya har de på second road et lidt specielt bath-taxa arrangement - idet når taxaerne holder i kø, skal man hoppe ind i den bagerste - de nyankomne taxaer skal ind og holde forrest i køen - og efterhånden som de bagerste fyldes op og kører væk, skal alle de forreste bakke tilbage - LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse

 

@ole1981 omkring varmen så skal du bare ikke tage afsted nu da deres sommer begynder her omkring.

 

Tag afsted September og frem til og med December der har de vinter. Jeg vil selv anbefale slut oktober da regn sæsonen slutter i slutningen af oktober.

 

@Rejsenetværk

BKK vs Pattaya der vil jeg sige det tager 1,5 time i taxi fra Swampy lufthavn til Pattaya eller 2 til 2,5 time med bussen.

Det er meget nemt og Pattaya har de samme ting som Bangkok byen er bare tusinde gange mindre du vil ikke savne noget er min oplevelse.

Måske er det fordi jeg personligt hader Bangkok jeg lander og så skal jeg bare ud af BKK asap :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der med at få en sutter under bordet, mens man nyder en øl... der må jeg desværre skuffe. Sådan foregår det ikke (mere) på blowjob barerne. Det foregår i et lille rum eller aflukke, hvor der kan trækkes et gardin for. Om der stadig findes steder i Bangkok, hvor man kan få et blowjob inde midt i baren, ved jeg faktisk ikke. Måske på den berygtede Star of Light? Måske nogen herinde har noget info?

Lolitas kender jeg så godt :) Fin blowjob-bar, der ligger bare 50 meter fra Kasalong. Det er altså bare et pivfrækt og sleazy koncept.

Og varmen... ja, man kan da godt vende om på døgnrytmen og være vågen om natten. Jeg ville dog ikke gøre det. Jeg har rundet de 50 år - og elsker sex. Men jeg kan kun to gange om dagen :) Så der må godt være andre oplevelser også. Det vil være svært at finde om natten. Bangkok har utrolig meget at byde på - shopping, seværdigheder, fantastisk mad, people watching - og det vil jeg gerne have med, mens jeg samler kræfter til endnu en runde med en smuk ung thaipige :D

Skal måske lige fortælle, at jeg er skilt - og at jeg har frihed til at gøre, som jeg vil. Og nu, hvor jeg bare er mig selv, har jeg aldrig haft flere penge i dagligdagen. Gad vide, hvor de forsvandt hen tidligere.... :D

Og så glemte jeg lige i anbefaling i min første post. Nemlig gogo-baren Crazy House, der ligger lige ved Soi Cowboy. Her er dansemusene helt nøgne - altså nul bh eller trusser. Meget fin underholdning! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
llive skrev, for 2 timer siden:

Den der med at få en sutter under bordet, mens man nyder en øl... der må jeg desværre skuffe. Sådan foregår det ikke (mere) på blowjob barerne. Det foregår i et lille rum eller aflukke, hvor der kan trækkes et gardin for. Om der stadig findes steder i Bangkok, hvor man kan få et blowjob inde midt i baren, ved jeg faktisk ikke. Måske på den berygtede Star of Light? Måske nogen herinde har noget info?

Hehe, jeg var et par gange på Star of Light for et par år siden. Den ene gang fik jeg blowjob i selve baren (sofaerne), men det var lige efter at de havde åbnet, så der var ikke andre i baren (fraset en anden pige der sørgede for at der ikke kom nogen ind og forstyrrede). Men jeg er helt sikker på (ud fra internationale anmeldelser) at det også er muligt med publikum senere på dagen.

llive skrev, for 2 timer siden:

Lolitas kender jeg så godt :) Fin blowjob-bar, der ligger bare 50 meter fra Kasalong. Det er altså bare et pivfrækt og sleazy koncept.

Ja, forrygende koncept! Ærgerligt at der ikke findes tilsvarende i Danmark. :D

llive skrev, for 2 timer siden:

Og varmen... ja, man kan da godt vende om på døgnrytmen og være vågen om natten. Jeg ville dog ikke gøre det. Jeg har rundet de 50 år - og elsker sex. Men jeg kan kun to gange om dagen :) Så der må godt være andre oplevelser også. Det vil være svært at finde om natten. Bangkok har utrolig meget at byde på - shopping, seværdigheder, fantastisk mad, people watching - og det vil jeg gerne have med, mens jeg samler kræfter til endnu en runde med en smuk ung thaipige :D

Ja, Bangkok er en kanon storby også for "alm." sightseeing. Men alibiet om at være almindelig turist begynder at blive lidt blakket i omgangskredsen når man også vil tilbage 5. gang. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 2 minutter siden:

Hehe, jeg var et par gange på Star of Light for et par år siden. Den ene gang fik jeg blowjob i selve baren (sofaerne), men det var lige efter at de havde åbnet, så der var ikke andre i baren (fraset en anden pige der sørgede for at der ikke kom nogen ind og forstyrrede). Men jeg er helt sikker på (ud fra internationale anmeldelser) at det også er muligt med publikum senere på dagen.

Ja, forrygende koncept! Ærgerligt at der ikke findes tilsvarende i Danmark. :D

Ja, Bangkok er en kanon storby også for "alm." sightseeing. Men alibiet om at være almindelig turist begynder at blive lidt blakket i omgangskredsen når man også vil tilbage 5. gang. :D

Haha, ja, man kan godt få et forklaringsproblem. Eller også må man jo sige det, som det er. De thailandske kvinder er bare bedre :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lige før jeg giver efter for venskabelige forslag, om at befri bare lidt af alt ens friværdi, og knalde pengene op i Bangkok.

Men jeg holder stand, og bruger nok af de frie midler til det en dag.

Gid der var piger, som ville arrangere en blowjob bar i København :)

350 kr for et blowjob, og 2 for 600 kr, tænker jeg.

Sælg bare alkoholfrie øl for 50 kr, så behøves der ikke en bevilling ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 minutter siden:

Det er lige før jeg giver efter for venskabelige forslag, om at befri bare lidt af alt ens friværdi, og knalde pengene op i Bangkok.

Jah, hvorfor ikke? Der er jo ingen lommer i din sidste skjorte, og du har allerede gjort testamente, så uden direkte arvingen, er der ingen, der vil hænge på eventuel gæld, som du stifter. Arvinger kan i øvrigt frasige sig "arv og gæld".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden:

Gid der var piger, som ville arrangere en blowjob bar i København :)

350 kr for et blowjob, og 2 for 600 kr, tænker jeg.

Mon ikke 2. runde kræver mere arbejde? :-D

1 for 350, 2 for 750? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad det da være en opfordring til ambitøse piger med gode sutteevner og lyst til at gøre en god forretning. Vi er mange, der kommer til at besøge sådan et sted :D

Ellers kan 14 dage i Thailand med masser af sex klares for ca 25000 kroner. Så værre er det trods alt ikke

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 18.2.2019 at 13:14:

Fedt koncept, da det sikkert er alt for varmt at knalde dernede,, 

Elsker din beskrivelse pigerne venter på tur lidt ligesom man prajer en taxa,, 

Næste i køen bedes gøre sig klar,, ha ha ha 

Har aldrig været i Thailand, men måske et lignende koncept på Thaicorner (cph.) burde da se dagens lys,,, der er flere muligheder,, tænk sig at stå indenfor og så få en sutter under bordet, mens man drikker sin øl i fred og ro,,, 

Jeg SKAL til Thailand før jeg mister min potens,,, 

Hvis du eller andre søger den type blowjob, hvor man nyder en øl i baren mens pigen ligger på knæ foran, så har jeg kun oplevet dette et enkelt sted, og det er Ban Chang, mellem Pattaya og Rayong. (Søg på Ban Chang herinde for at læse mere)

Hvis man ikke kører bil selv, som jeg altid gør, så er en Taxi fra Pattaya alle pengene værd, evt med en overnatning i Ban Chang, så man kan nyde to dage der

Det er bare anderledes end Bkk eller Pattaya, så endnu en oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
llive skrev, den 18.2.2019 at 21:12:

Lad det da være en opfordring til ambitøse piger med gode sutteevner og lyst til at gøre en god forretning. Vi er mange, der kommer til at besøge sådan et sted :D

Ellers kan 14 dage i Thailand med masser af sex klares for ca 25000 kroner. Så værre er det trods alt ikke

 

det budget kan jeg slet ikke komme op på, selv når jeg lejer bil...

så du må godt nok have en fantastisk potens, for at knalde alle de penge op

Del dette indlæg


Link til indlæg
llive skrev, den 18.2.2019 at 17:34:

Crazy House,

 

llive skrev, den 18.2.2019 at 17:34:

Den der med at få en sutter under bordet, mens man nyder en øl... der må jeg desværre skuffe. Sådan foregår det ikke (mere) på blowjob barerne. Det foregår i et lille rum eller aflukke, hvor der kan trækkes et gardin for. Om der stadig findes steder i Bangkok, hvor man kan få et blowjob inde midt i baren, ved jeg faktisk ikke. Måske på den berygtede Star of Light? Måske nogen herinde har noget info?

Lolitas kender jeg så godt :) Fin blowjob-bar, der ligger bare 50 meter fra Kasalong. Det er altså bare et pivfrækt og sleazy koncept.

Og varmen... ja, man kan da godt vende om på døgnrytmen og være vågen om natten. Jeg ville dog ikke gøre det. Jeg har rundet de 50 år - og elsker sex. Men jeg kan kun to gange om dagen :) Så der må godt være andre oplevelser også. Det vil være svært at finde om natten. Bangkok har utrolig meget at byde på - shopping, seværdigheder, fantastisk mad, people watching - og det vil jeg gerne have med, mens jeg samler kræfter til endnu en runde med en smuk ung thaipige :D

Skal måske lige fortælle, at jeg er skilt - og at jeg har frihed til at gøre, som jeg vil. Og nu, hvor jeg bare er mig selv, har jeg aldrig haft flere penge i dagligdagen. Gad vide, hvor de forsvandt hen tidligere.... :D

Og så glemte jeg lige i anbefaling i min første post. Nemlig gogo-baren Crazy House, der ligger lige ved Soi Cowboy. Her er dansemusene helt nøgne - altså nul bh eller trusser. Meget fin underholdning! 

Men når man slår den bar op på Youtube så ikke finde nogen videoer hvor de er nøgne ?

Netop det koncept med helt nøgne piger, og gerne hvor de laver lidt underholdning, er hvad jeg søger i Bangkok og Pattaya.   

Men syntes de her gogobarer skifter hurtigt.   Nogle ganske få steder er de måske nøgne, og nogle anbefaler dem, men kommer man der 3 måneder senere så anderledes desværre. Så ved du om det er et fast koncept hos Crasy House med nøgne piger, eller bare som du har været heldig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
imod sexslaveri skrev, for 33 minutter siden:

Hvis du eller andre søger den type blowjob, hvor man nyder en øl i baren mens pigen ligger på knæ foran, så har jeg kun oplevet dette et enkelt sted, og det er Ban Chang, mellem Pattaya og Rayong. (Søg på Ban Chang herinde for at læse mere)

Hvis man ikke kører bil selv, som jeg altid gør, så er en Taxi fra Pattaya alle pengene værd, evt med en overnatning i Ban Chang, så man kan nyde to dage der

Det er bare anderledes end Bkk eller Pattaya, så endnu en oplevelse

God ide.    Overvejer det kraftigt.    Men lejer man de her private som "Mr Taxi" og andre som er billige, så kører de vel kun strækningen Bangkok og Pattaya og omvendt ?  Ikke til andre steder.

Ved du hvad en taxi havde kostet fra Pattaya til Ban Chang ?

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

God ide.    Overvejer det kraftigt.    Men lejer man de her private som "Mr Taxi" og andre som er billige, så kører de vel kun strækningen Bangkok og Pattaya og omvendt ?  Ikke til andre steder.

Ved du hvad en taxi havde kostet fra Pattaya til Ban Chang ?

jeg vil bare tage en ganske almindelig taxi

måske høre den første hvad han vil have for turen, og er det ok for dig, så ved du at taxameterprisen er lavere end det, så tag en som er villig til at køre efter taxameter.

Men jeg kender ikke prisen, da jeg som sagt altid lejer bil så snart jeg lander i Suwarnabhumi. og kører gerne både til Kho Chang eller Chiang Mai

Del dette indlæg


Link til indlæg
llive skrev, den 18.2.2019 at 21:12:

Lad det da være en opfordring til ambitøse piger med gode sutteevner og lyst til at gøre en god forretning. Vi er mange, der kommer til at besøge sådan et sted :D

Ellers kan 14 dage i Thailand med masser af sex klares for ca 25000 kroner. Så værre er det trods alt ikke

 

Ja og endda meget billigere.   Kommer jo an på om man skal på gogo barer hver aften og nat.   Der kan pengene ryge lidt hurtigere.

Vil anbefale Rejsenetværk at tage til Pattaya fremfor Bangkok.   Priserne på pigerne her er altså meget billigere.

Selve flyrejsen derned og om igen kan fås for 3000 kr og endda med direkte flyvning begge veje.    Tjek Norwegian lavpriskalender.

 

Regn med priserne på næsten alt er ca 1/5 del billigere end i Danmark.. Ihvertfald i Pattaya i lavprissæsonen.  Dvs forskel på hotel ønsker.  Men ønsker du et hotelværelse der svarer til noget der koster 1000 kr herhjemme så koster det 200 kr dernede.   Og kan du nøjes med en standart der svarer til en pris herhjemme på 500 kr så få det for 50 til 100 kr dernede.

Hvis du udelukkende havde gået efter piger fra ølbarer så koster det med barfine typisk 220 danske kr.  Og er hvor de går med på hotel og hvor de er der 1 til 2 timer.   Der er ihvertfald ikke som her bare farvelrutine og hastværk hos pigerne dernede.  

Hvis du nøjedes med de her piger fra ølbarer ja så kunne du sikkert leve billigere dernede end du kunne hjemme.  Og med i prisen få fisse hver dag og ferie med god mad og serviceret i hoved og røv.

Faktisk få 14 dages ferie hvor fly og ophold på hotel koster under 5000 kr.

Så der er langt op til de 25.000 som nævnt.   20.000 på piger og mad der skal bruges på idnenfor 14 dage, der har man det virkeligt godt :)  Og kan man næppe nå at bruge medmindre man gik på en masse gogo barer hver aften og nat og havde 2 piger i snit.

Det er gogobarerne der kan være dyre.   Dyre der mener jeg latterligt billigt i forhold til den underholdning og sjov man kan få en nat hvor man er gavmild med ladydrinks,- men dyrere end hvis man bare udvalgte feks en fra en ølbar.

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 8 timer siden:

Hvis du udelukkende havde gået efter piger fra ølbarer så koster det med barfine typisk 220 danske kr.  Og er hvor de går med på hotel og hvor de er der 1 til 2 timer.   Der er ihvertfald ikke som her bare farvelrutine og hastværk hos pigerne dernede. 

Man kan også sørge for at få deres Line - og så få dem til at komme direkte til hotellet før eller efter "arbejdstid" - så undgår man både at give ladydrinks, selv at drikke og betale barfine + evt. taxa, som alt i alt hurtigt kan løbe op i 500 bath eller mere - og så har man råd til LT (LongTime - 2 - 3000 bath - hele natten) fremfor ST (ShortTime - 1000 bath - ca. 1 time).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige at du kan få:

Overnatning for mellem 500 til 2.000 baht = 100-400 per nat alt efter hvor godt du vil bor kvalitet og beliggenhed

Så har du fly ned hvor hvis du vil have bagage med kost fra 3.500 hos Norwegian op til ca 6.000 hos Thai

Mad per dag kan klares fra 300 baht til 2.000 baht per dag for 3 måltider alt efter om du kan spise Thai mad fra street vendors eller det skal være bøf på Vesterlænding restuarant

Pigerne:

Beer Bar 300-1.000 baht Bar fine. 1.000-2.000 Baht long time

Soi 6 - 300-400 baht bar fine Short time og 1.000 baht til pigen eller 800-1.000 baht bar fine og 2.000 baht til pigen for long time

GoGo's - 800-1.500 baht barfine short time eller long time og 2.500 til pigen for short time og long time ligger mellem 3-5.000

 

Så kan du fange free lancer som ikke har bar fine og der er prisen ca. 1.000-2.000 baht short time alt efter hvor smuk og kinky du ønsker det og Lt. er 1.500 til 3.000 baht igen det samme som før.

Så kan du knalde 3 gange om dagen så kan det klares for 2.500 baht som det billigste (1 LT og 1 ST freelance), mad og drikke 3 måltider 300 baht og overnatning 500 baht total set 700 DKK per dag og så skal vi fordel fly udover 950 DKK per dag for 14 dage = ca 14.000 DKK for 14 dage i himmelen i Pattaya.

 

Du kan også gøre det klart dyrere jeg vil sige mit budget startede i sin tid på 5.000 baht per dag og er nu endt på 10.000 baht om dagen men jeg drikker for meget og giver for mange Lady Drinks:ph34r:

Redigeret af newbee
  • Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Haha 3
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...