Hop til indhold

Recommended Posts

Mr1time skrev, for 1 time siden:

Hej.

syntes ikke jeg kan finde anmeldelser af Lisa, her fra Fyn.

slet ikke nogen som har besøgt og kan fortælle om pris og oplevelse.

https://annoncelight.dk/showad/267486

Var der for ca 14 dage fik fik massage med bl. Hun er rigtig sød ved ikke om hun er der mere. Ville gerne have den store tur med henne har en ret lækker krop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft kontaktet stedet for en måneds tid siden. De ville ikke oplyse priser. Dem ville man få når man stod i butikken. Dette afholdt mig fra at besøge dem da jeg ikke gider eventuelt at køre forgæves. 

Efterfølgende har jeg forstået de tager 1500 for fp. Det er uklart om der suttes økologisk. For mig er det dermed for dyrt og service for usikker til at jeg vælger denne butik fremfor en tur til Fredericia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis prisen er kr. 1500.- så kører jeg også hellere til Fredericia, men kunne spare 20 min. hver vej, hvis deres pris var den samme i Odense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 20 minutter siden:

Hvis prisen er kr. 1500.- så kører jeg også hellere til Fredericia, men kunne spare 20 min. hver vej, hvis deres pris var den samme i Odense

Helt enig. Det ville være ubetinget nemmere hvis der var et reelt alternativ i Odense. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lisa har da fået en ret god omtale i Fåborgvej 89A-tråden, dog var det kun massage med HJ der var tale om. Der har tidligere stået i hendes annonce at 15/2 var hendes sidste dag, men måske har hun ombestemt sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 - 1200 kr  for FP i kælderen er realiseret flere gange. Det er i kælderen Lisa huserer. Det kniber mere med lokke fruen ovenpå ned i pris - hun går ikke under de 1500 - og kun når hun er i humør til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...