Hop til indhold
TheBiscuit

Hvad blev der af Paula på VB?

Recommended Posts

Kære Brødre,

Er der nogle af jeg der ved hvad der blev af Paula som var på VB1 og VB2. Synes det ved at være noget tid siden man har set noget til hende eller køre hun under andet navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jern Henrik skrev, for 59 minutter siden:

Hej Biscuit

Du har vel ikke et billede af Paula? Der er jo en del piger, der dukker op igen, men under et andet navn.  Det kunne hjælpe med din efterlysning  :-)

 

Desværre har jeg ikke lige et billede af hende, men hun var ikke super model bare ala naboens datter, lidt buttet med mørkt/sort hår. Tror hun var fra polen eller Rusland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
DK fyr 34 skrev, for 10 timer siden:

Tror det er Valby Bollefabrik.

Ved ikke andet end at det er et sted i Valby.

Er der to bollefabrikker i Valby? Jeg havde fået den opfattelse, at der alene har været den på en sidevej til Gammel Køge Landevej. Men tak for information.

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 8 timer siden:

Er der to bollefabrikker i Valby? Jeg havde fået den opfattelse, at der alene har været den på en sidevej til Gammel Køge Landevej. Men tak for information.

Jeg må være dig svar skyldig men jeg har på fornemmelsen at der har været en et sted og den så er flyttet og derfor bliver kaldt nr. 2......men hvis der er en der er mere velbevandret ud i Valby pg omegn så må de meget gerne byde ind :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den første i Valby er lukket, hvad jeg ved og flytte Hvidovre, i starten kørte de begge med samme piger. Derfor blev det til VB1 og VB2. Men nu går mit opslag ikke ud på hvad VB er, men hvad der blev af en af pigerne der... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...