Hop til indhold
Nexuskbh

Søger attraktive mænd i kbh

Recommended Posts

Hejsa 

Læs nu det hele inden i skriver :)

Efter at ha holdt en pause i 2018 er jeg nu startet op igen med kvinder til Gangbang igen her i 2019 meen. 

Jeg mangler pæne/attraktive mænd i  alderen 25 til 45 år i mit netværk til dette. Så nu prøver jeg at se om jeg kan finde dem herinde (har prøvet andre steder) 

Danske mænd som er seriøse, attraktive/pæne /flotte, kan levere varen og som tænder på gb. 

Kvinderne er nogen jeg finder på tinder, scor osv. Nogen har jeg et  længerevarende forhold til andre vil bare ha en fantasi opfyldt. 

De er typisk mellem 20 til 40 år 

Jeg har gjort det i mange år efterhånden også herinde tidligere under k o n g o 7 9 profilen (søg gerne). Jeg findes også som Dark Adventure på scor 

Jeg har vedlagt nogen billeder af de kvinder som skal ha en oplevelse her i feb og marts. Datoen er ikke sat endnu. 

Disse kvinder gør det af lysten alene og derfor er prisen lav da det kun er omkostninger til hotel værelse eller lignende som vi deler lige over . 

Tilgengæld stiller de krav til mændene :)

De er ligeglade med navn, om du er i forhold, hvad du laver til hverdag osv men et godt billede af dig (ikke nøgenbillede) samt et fornuftig bmi og god pik er hvad de tænder på. 

Skriv en mail til mig på [email protected] hvori du fortæller kort om dig selv samt et billede. Hvis du mener du kan opfylde disse krav. Altid fuld Diskretion

Hvis man bliver godkendt så vil man Typisk modtage 1-2 mail pr måned med invitation til frækt setup.  Det er selvfølgelig ok at melde nej tak, hvis tid eller kvinden ikke lige er ens smag 

Screenshot_20170917-172932.png

IMG_20190204_201718_01.jpg

Screenshot_20170828-180428.png

Screenshot_20171113-164600_01.jpg

Screenshot_20180101-124434.jpg

Redigeret af Nexuskbh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ren hygge og intet andet :)

Måske naivt at finde nogen herinde der kan leve op til de krav men jeg prøver alligevel. 

PS søger kun folk fra kbh/ Sjælland 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøver at præcisere det lidt mere.

Jeg er en mand som er så heldig at jeg nogen gange sætter mine kløer i en smuk kvinde som i ny og næ har lyst til at ha flere mænd om sig. 

Derfor er det ikke en gb klub, en Herre loge eller en mailingliste jeg kører. Jeg ønsker et netværk af mænd som jeg kan skrive specifikt til når sådan et setup byder sig. Jeg skriver personligt til den mand eller mænd som jeg mener passer ind. 

Det kan være alt for gb til trekant, 4 kant osv. 

Dog bliver q aldrig lånt ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror vist nok at jeg tidligere har været medlem af din loge inde på scor, men meldte mig ud igen fordi jeg synes at antallet af seriøse attraktive mænd er styrtdykket.

At du så vil forsøge dig herinde giver måske ikke det helt vilde.

En del mænd vil gerne have sexen gratis, imod at de ligger et anseligt beløb for lejen at stedet, men at de skal igennem den store mølle for at blive optaget i dit system, det er der mange som ikke orker, når nu x antal kr kan de købe sig adgang til et event.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muligvis du har ret sødtøs, i at det ikke gir det vilde herinde men så er det prøvet af 

Men jeg har nu aldrig haft en loge på scor og jeg kan ikke helt finde ud af om du hentyder til  at jeg skal  "gi sex gratis" for derefter at hente en masse penge på leje af sted?. 

I så fald tager du grueligt fejl og har helt misforstået hvad jeg har skrevet eller måske du bare tror det værste. 

Jeg ved at der findes seriøse mænd og pæne mænd herinde for jeg har selv nogle i mit netværk som jeg har mødt til gb, trekant osv. 

Nu gider jeg bare ikke længere bruge en masse tid på at finde de rigtige mænd når jeg har en kvinde med de lyster eller fantasier. Så er det lettere at skrive målrettet til de mænd jeg tænker passer ind . 

Så tænkte dette kunne være en ide. Velvidende at  opslaget  måske er upopulært blandt glædespiger. Men det tror jeg nu ikke det er. 

Nuvel.  Nu det skal ikke være en debat for så kan man blive ved. 

God dag til alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været til flere af Kongos arrangementer, og min erfaring et, at det er fine arrangementer, søde piger og fair pris.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har for 2- 3 år siden også været til et par af Kongos gb´s(i Valby) og har kun positivt at sige. Desværre er jeg selv flyttet bort fra sjælland, så kan nok ikke komme i betragtning til netværket, til trods for at jeg er i kbh ret ofte og oftest i weekenderne. Gad ellers godt, der mangler noget seriøst her i Jylland...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Lasseslem skrev, for 14 timer siden:

Gad ellers godt, der mangler noget seriøst her i Jylland...

Øhhh seriøst??? Ved ikke om du har bemærket det, men ca 75% af alle GB’s foregår netop i Jylland, og umiddelbart ser de da meget interessante ud. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
ulrik levere skrev, for 2 timer siden:

laver du noget på Bornholm ??

ulrik

Hvad pokker får dig til at stille så mærkeligt et spørgsmål? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 5 minutter siden:

Hvad pokker får dig til at stille så mærkeligt et spørgsmål? 

fordi jeg bor her --og hvis der var en mulighed for , at kunne deltage i et frækt arrangement he rovre--så ville jeg være meget interesseret.

ulrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
ulrik levere skrev, for 5 minutter siden:

fordi jeg bor her --og hvis der var en mulighed for , at kunne deltage i et frækt arrangement he rovre--så ville jeg være meget interesseret.

ulrik

Jamen manden søger til Kbh., og så spørger du om Bornholm? Det virker ikke særligt overvejet...:blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, Lige nu:

Jamen manden søger til Kbh., og så spørger du om Bornholm? Det virker ikke særligt overvejet...:blink:

deter min opfattelse at han arrangere det forskellige steder--ihvertfald også i jylland--så  hvorfor ikke også her ??

men måske tager jeg fejl --hvem ved .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72
ulrik levere skrev, for 4 minutter siden:

deter min opfattelse at han arrangere det forskellige steder--ihvertfald også i jylland--så  hvorfor ikke også her ??

men måske tager jeg fejl --hvem ved .

Jeg forstår bedre at du laver en ny tråd og spørger, selvom jeg tvivler på at det lykkes. 

Mon ikke det er nemmere at tage turen til Kbh. selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, Lige nu:

Jeg forstår bedre at du laver en ny tråd og spørger, selvom jeg tvivler på at det lykkes. 

Mon ikke det er nemmere at tage turen til Kbh. selv?

:) Jo--det tror jeg du har helt ret i .

det ender det jo nok  med ,

ulrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
bogummisko skrev, for 12 timer siden:

jeg er klar

Undskyld hvis jeg kommer til at lyde lidt brysk men: læs nu forhelvede opslaget igennem inden du svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...