Hop til indhold
Shemale-eater

Belladenise er i København

Recommended Posts

Besøgte hende for et par år (4) siden.

Hun er/var meget smuk, veltrænet og havde en dejlig stram bagdel. Pikken er dog Ikke lige så stor som på de fleste billeder.

Nuvel, den var ret tyk, men ikke så lang. For mig virkede det desuden næsten som om den havde fået lidt hjælp med på vejen mht tykkelsen. Den var lidt underlig af udseende og at røre ved. Kan ikke lige sætte en finger på det, men det var ikke en rock hard, lækker udgave, alla Ellens. Den var nærmest blød udenpå og hård indeni. Underligt :-). Ellens kan man lege med/beundre i timevis. Den trang havde jeg ikke med Belladenises.

Hun giver den i øvrigt gas i sengen og var ikke “blid nok” til en uerfaren som mig. Blev dog meget positivt overrasket over hendes udseende og krop. Billederne passer fint på nær de ædlere dele.

Møsvrå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Møsvrå skrev, for 5 timer siden:

Besøgte hende for et par år (4) siden.

Hun er/var meget smuk, veltrænet og havde en dejlig stram bagdel. Pikken er dog Ikke lige så stor som på de fleste billeder.

Nuvel, den var ret tyk, men ikke så lang. For mig virkede det desuden næsten som om den havde fået lidt hjælp med på vejen mht tykkelsen. Den var lidt underlig af udseende og at røre ved. Kan ikke lige sætte en finger på det, men det var ikke en rock hard, lækker udgave, alla Ellens. Den var nærmest blød udenpå og hård indeni. Underligt :-). Ellens kan man lege med/beundre i timevis. Den trang havde jeg ikke med Belladenises.

Hun giver den i øvrigt gas i sengen og var ikke “blid nok” til en uerfaren som mig. Blev dog meget positivt overrasket over hendes udseende og krop. Billederne passer fint på nær de ædlere dele.

Møsvrå

Genkender noget af det du skriver. Mødte hende for knap tre år siden i København i en sidegade til Strøget. Hun lavede det sædvanlige tranny trick med at sende mig til en adresse overfor hvor hun boede (hvorefter jeg fik det rigtige hus nr.). Forinden havde jeg dog måtte vente i godt 40 minuter fordi hun ikke overholdte aftalen – en kold fornøjelse i starten af marts måned... Hendes diller er på ingen måde på størrelse med de fleste af de billeder hun fremviser på diverse hjemmesider (i virkeligheden er den tyk forneden, og er nærmest spids i spidsen – altså en pyramide form... :)). Hvad angår hendes udseende, så fremstod hun i hvertfald dengang en smule mere mandlig end jeg lige sådan kunne ønske mig. Desuden var værelset ikke opvarmet – så den kolde fornøjelse udenfor fortsatte sådan set bare indenfor... :mellow:

På et tidspunkt under vores lagengymnastik lå hun på maven på sengen, og jeg begyndte at inspicere hendes bagdel lidt nærmere. Da jeg kom tæt nok på, var der ingen tvivl om en vis "duft" fra hendes "ventil" bagtil – et ret stort turn-off. Hun må ha' fornæmmet at noget var galt, for pludselig rejser hun sig og forlader rummet for at tage et bad. Jeg tror ikke at hun ikke havde vasket sig inden vores møde – hendes bagerste hul stank simpelthen bare af lort (for nu at sige det som det var...).

Taget i betragtning af, at hun tager 2000 kroner for en time, så var mit første møde også mit sidste med Aythama. På vejen hjem undrede jeg mig over de mange positive anmeldelser på ShemaleWiki sitet – for min egen lignende i hvertfald ikke dem...

Redigeret af kosteskaftet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte hende en af denne uges dage.

Hendes diller er på INGEN måde "XXL", nok mere "M" eller en gennemsnitlig længde i Danmark. Tykkelsen er primært bare løst hud som samtidig gør at hun ikke kan støde i bund :rolleyes:

Jeg er sjældent modtager men jeg kedede mig sgu lidt efter 10 min.

Min oplevelse var vel okay, hun var sød og sådan men 2000,- er for meget bare for kun at kneppe 2-3 stillinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...