Thailove23 145 Skrevet 17. Februar, 2019 Så er der blevet bygget et frækt bur til hvis hun ikke opfører sig ordenligt haha. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 17. Februar, 2019 mon der er plads til Garfield derinde,,, Nej seriøst flot arbejde ,,du høster stor respekt herfra Keep up the very good work Buddy Venligst Hunter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 17. Februar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden: mon der er plads til Garfield derinde,,, Nej seriøst flot arbejde ,,du høster stor respekt herfra Keep up the very good work Buddy Venligst Hunter Takker mange gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 17. Februar, 2019 Pas nu på at det ikke er dig selv der ender i buret Seriøst flot arbejde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 17. Februar, 2019 Kim 0240 skrev, for 17 minutter siden: Pas nu på at det ikke er dig selv der ender i buret Seriøst flot arbejde Er jeg også bange for, men har lavet den så konen ikke kan løfte låget haha og mange tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 17. Februar, 2019 Kim 0240 skrev, for 50 minutter siden: Pas nu på at det ikke er dig selv der ender i buret Måske derfor han har forsynet hængslerne med indvendige fløjmøtrikker - men de skal altså også poppes ud, før låget kan løftes af - har han tænkt på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailove23 145 Skrevet 17. Februar, 2019 Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden: Måske derfor han har forsynet hængslerne med indvendige fløjmøtrikker - men de skal altså også poppes ud, før låget kan løftes af - har han tænkt på det? Har tænkt på alle sikkerheds foranstaltninger hvis jeg skulle ryge i fælden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 491 Skrevet 17. Februar, 2019 Thailove23 skrev, for 4 timer siden: Er jeg også bange for, men har lavet den så konen ikke kan løfte låget haha og mange tak. Det er sku god stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg