Hop til indhold
Kim 0240

Simone i Esbjerg

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt en super dejlig tøs i Esbjerg , havde aftalt blow med deep throat og slug og hun skrev at det var hun rigtig god til så var lidt spændt på om hun nu også kunne levere varen.

Bankede på den oplyste adresse og blev lukket ind af en høj flot solbrun ung pige med langt sort hår og frække øjne og kun iført undertøj så der var fin udsigt til godterne. Fik betalt for det aftalte og blev vist ind i soveværelset hvor tøjet hurtigt blev smidt. Hun har en lækker slank krop, flad mave og fine små bryster str b måske en lille c, nå men vi startede med lidt nusseri og så mente Simone at det var tid til at smage på varen så hun dykkede ned og startede på et super lækkert blow hvor bollerne også fik sig en tur. Var spændt på om hun kunne tage pikken helt til roden ( 18-19 cm ) men det var ikke noget problem, hun slugte hele pikken og når den var helt i bund så holdt hun den der i lang tid før hun måtte hente ny luft. Hun er med på halsknepning så holdt hendes hoved fast et par gange og styrede selv slaget gang, da hun mærkede at det nu var tid kørte hun den helt i bund og holdt den der til min udløsning var helt færdig, og hun gjorde pænt rent efter sig så ikke meget der skulle tørres af.

lLidt hygge snak mens vi kom i tøjet og ca 20 min senere forlod jeg hendes lejlighed igen med helt tømte boller. Da jeg ankom beklagede hun at hun havde tabt den ene fortand ( stift tand ) og det var lidt et minus da jeg efterfølgende opdage et par små ridser på pikken, heldigvis er der ikke en kone eller kæreste det kan opdage det men ville jo være lidt af et forklarings problem hvis det forholdt sig sådan, hun sagde dog at den bliver lavet på mandag.

Da hun ikke har annonce på så tit kan jeg desværre ikke give et link til hende men vil gerne høre hende om jeg må oplyse hendes nr herinde, så nej det er ikke den Simone fra Esbjerg der har annonce på annoncelight

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...