Hop til indhold

Recommended Posts

Partymaker skrev, for 6 timer siden:

Kan man bestille massage direkte til hotel værelset i pattaya ?? 

Eller ønsker hotellerne ikke dette :-) 

Gå ned og snak med nogle barpiger og få deres Line-id ved at scanne IR-coden - så er I forbundne og du kan bare skrive til dem og aftale nærmere - på den måde kan I også undgå at betale bar-fine, da det er mere fordelagtigt for pigerne af have en fast aftale om besøg på et hotel, end at stå hele dagen sammen med flere hundrede andre piger og vente på kunder.

Personligt ville jeg nok tage en ST (ShortTime - ca. 1 time ca. 1000 bath + 300 barfine - alm. massage dog kun fra 200 bath - men her skal det være lidt mere tys tys, da der ofte kun er forhæng imellem og indehaveren skal ikke vide noget)  med pigen først og se om hun er til at tale med og leverer en god og gedigen service, før jeg ville engagere hende til LT (LongTime - hele natten - 2 - 3500 bath uden barfine, hvis du får hende til at komme udenfor arbejdstid).

Du kan også kontakte nogle piger via Thai-friendly eller Thai-cupid og få deres Line, så I kan aftale nærmere - men det er ofte ikke pro-piger - og du må påregne at bruge mere tid på at skrive frem og tilbage, spendere middage, gaver, scooter-taxi, mm. - men så skal du måske til gengæld ikke betale for massagen.

Normalt skulle der ikke være problemer med piger på værelset i Pattaya, hvis du bar booket til 2 personer - ellers book en condo via Airbnb ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Gå ned og snak med nogle barpiger og få deres Line-id ved at scanne IR-coden - så er I forbundne og du kan bare skrive til dem og aftale nærmere - på den måde kan I også undgå at betale bar-fine, da det er mere fordelagtigt for pigerne af have en fast aftale om besøg på et hotel, end at stå hele dagen sammen med flere hundrede andre piger og vente på kunder.

Personligt ville jeg nok tage en ST (ShortTime - ca. 1 time ca. 1000 bath + 300 barfine - alm. massage dog kun fra 200 bath - men her skal det være lidt mere tys tys, da der ofte kun er forhæng imellem og indehaveren skal ikke vide noget)  med pigen først og se om hun er til at tale med og leverer en god og gedigen service, før jeg ville engagere hende til LT (LongTime - hele natten - 2 - 3500 bath uden barfine, hvis du får hende til at komme udenfor arbejdstid).

Du kan også kontakte nogle piger via Thai-friendly eller Thai-cupid og få deres Line, så I kan aftale nærmere - men det er ofte ikke pro-piger - og du må påregne at bruge mere tid på at skrive frem og tilbage, spendere middage, gaver mm.

Normalt skulle der ikke være problemer med piger på værelset, hvis du bar booket til 2 personer - ellers book en condo via Airbnb ;-)

Fint indlæg, dog er det mit indtryk at thaifriendly har flere pro end mamtører derinde, så sgu nemt at finde det som partymaker søger.

så er der selvfølgelig lige de historier om thai massage piger der råber voldtægt og afpresser kunderne,, om det er en and ved jeg ikk, men bestiller man en bartøz er der jo ikk nogen risiko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil nok helst undgå at bestille massage gennem hotellet, da hotellet så også gerne vil have et "gebyr" for at arrangere det (minibaren er dyrere end 7-11), desuden aner du ikke hvilken pige som hotellet hyrer. Bedre og billigere hvis du selv finder en pige ude i byen og så tager hende med til hotellet enten direkte eller gennem LINE eller TF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

meget enig find din pige selv ved at tage en tur igennem de gader som tilbyder det du søger.

Vedhæfter lige et lille kort hvor jeg har markeret de gader som tilbyder "massage" Det er mere de steder du kigger hvis du leder efter Happy Ending delen og ikke for massagen.

Normalt vil de fleste piger på de gader gøre outcall = gå med dig på hotellet.

Jeg kan anbefale på Soi Chalemphrakiat:

Amons massage - når du kommer fra Soi buakhao er det ca 200 m på højre side

BookShop spørg efter Nui (Kendt for hendes Hand Job) eller Far (Ung skinny og PSE) lidt længere nede samme gade

Pats massage - Det er Pat ejeren du skal have fat i hun får gode anmeldelse af alle på PA boardet.

 

Se billedet gaderne markeret med rødt.

 

Der findes også andre gader mere spredt ud f.eks. gaden hvor det gamle posthus lå kan ikke huske hvad den hedder Soi 13 et eller andet mener jeg.

Pattaya Massage HE.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 11 timer siden:

Der findes også andre gader mere spredt ud f.eks. gaden hvor det gamle posthus lå kan ikke huske hvad den hedder Soi 13 et eller andet mener jeg.

 

Soi Posthus er 13/2, Soi Yamato er 13/1 :) Posthuset ligger stadig i 13/2, cirka midt i soien, på venstre hånd, når du kommer fra standsiden, lige over for Restaurant Copenhagen.

Eneste steder jeg nok vil undgå er langs beach road og indkøbscentrene, men det er udelukkende p.g.a. prisen,  samt de steder hvor det er mænd.

I efteråret var jeg inde på et af de pænere steder langs 2nd Road for at få en gang fodmassage - hvilket er skønt og en god dejlig afslapning - Der var også ældre russisk ægtepar, som ligeledes fik fodmassage af 2 andre piger. I det øjeblik russerne havde forladt stedet, drejede min massagepige hendes taburet om på siden af min stol således at hun skyggede for mig, hvis nogle skulle kigge ind af vinduet, stak hendes hånd langt op under mine shorts og fandt min lille ven: "him want oil massage upstairs" sagde hun med et smil. Så selv om stedet ser fint og respektabelt ud, så er der muligheder, også når man mindst venter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 18.2.2019 at 11:16:

I det øjeblik russerne havde forladt stedet, drejede min massagepige hendes taburet om på siden af min stol således at hun skyggede for mig, hvis nogle skulle kigge ind af vinduet,

Mange steder har de forhæng, som kan trækkes for - måske fungerer det ikke altid lige godt, men så prøver de at kompensere vha. tøjklemmer, så ingen kan kigge ind - men man kan stadig høre, hvad der sker ved siden af ;-)

Evt. kan man også charmere sig lidt ind på pigen og få hendes Line, så man kan lave en privat aftale efter lukketid/før arbejstid om speciel massage på hotellet, uden mutter blander sig og kræver sin del af kagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Talte med en fyr i bussen, som fortalte at man sagtens kunne få en massagepige til at komme med på hotellet - man skulle bare ligesom i Beer-barerne betale bar-fine til Mamasan - jeg tror, så bare ikke at man skal regne med at det er enhver massagepige, der tilbyder den service - så det bedste er i første omgang at gå ind og få en 1 times alm. omgang massage til 200 bath og ombygge en hvis kemi med den pige man har udvalgt - det kan også være noget med helst at få en pige, der kan lidt engelsk i det mindste.

I næste uge håber jeg, at jeg har en aftale med en rigtig sød lille massagepige fra Jomtien, om at hun skal komme til mit hotelværelse, så jeg kan klø hende lidt på ryggen og vi skal ligge i ske - og hun har ikke snakket noget om om bar-fine eller at jeg skal betale for short eller long-time - men jeg må nok regne med at spendere lidt, når vi går ud at spise  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet (dog på phuket) at tage 2 piger fra en gogobar, i tuktuk med hjem på hotellet. På vej gennem hotellet kom hotellets manager løbende efter os, jeg tænkte at nu får jeg ballade, men det eneste han ville var at have 400baht for at de skulle besøge mig. Hvorefter han grinte som han godt vidste hvad der skulle foregå. han fortalte at vi bare kunne hoppe i poolen og gøre hvad vi havde lyst til selvom at det var 5* hotel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...