Hop til indhold
sex2night

Happymaya

Recommended Posts

Den eneste der kan svare rigtigt på dette er er vel pigen selv, så spørg hellere hende end her i forum.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
sex2night skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen der ude som ved om man kan tage happymaya uden kondom og om man må komme op i hende??

https://annoncelight.dk/profile/HappyMaya

 

Det ville være mærkeligt hvis du ikke måtte komme op i hende, men det er ikke ensbetydende med at du må komme oppe i hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sex2night skrev, for 16 timer siden:

Er der nogen der ude som ved om man kan tage happymaya uden kondom og om man må komme op i hende??

https://annoncelight.dk/profile/HappyMaya

 

Dude, det første relevante spørgsmål : Hvorfor i alverden skulle du bruge dine penge på én, der ligner Miss Værsthus?

To : OK uden beskyttelse.I USA er man ved at udvikle PRO 140, en revolutionær ny medicin mod HIV. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 @SympathicsInc kan i hvert fald svare på spørgsmålet...

@Inpulamea Hold nu kæft du er en indebrændt mand.... Thailand er et godt sted hvor du kan finde dine piger der kun ligner en på 12.... Mange mænd sætter pris på klasse og erfaring og ikke mindst intelligens- du er tydeligvis blevet ramt på din mandighed her af Maya aka @SympathicsInc 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 37 minutter siden:

 @SympathicsInc kan i hvert fald svare på spørgsmålet...

@Inpulamea Hold nu kæft du er en indebrændt mand.... Thailand er et godt sted hvor du kan finde dine piger der kun ligner en på 12.... Mange mænd sætter pris på klasse og erfaring og ikke mindst intelligens- du er tydeligvis blevet ramt på din mandighed her af Maya aka @SympathicsInc 

Klasse?????? 

I øvrigt... Forstår ikke, hvorfor du blander dig i denne samtale. 

Har du ikke en outcall på et eksklusivt plejehjem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blander mig helt i samme tråd som du blander dig i alt der har med Maya at gøre...;) 

Og jo for dælen.... Det er også rigtigt.... det har jeg da.... De er glade for min service...;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, Lige nu:

Blander mig helt i samme tråd som du blander dig i alt der har med Maya at gøre...;) 

Og jo for dælen.... Det er også rigtigt.... det har jeg da.... De er glade for min service...;) 

Jeg blander mig fordi : Quod licet Iovi, non licet bovi. 

Det er forskellen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow, sikke en omgang mundhuggeri. 

Det ligner et opgør af værste skuffe, begge deltagere i "debatten" er nyoprettede brugere, men der gemmer sig med garanti et par mindre anonyme bag det.

Gider I ikke vise vasketøj frem et andet sted...? ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere af trådens deltagere skal finde et helt andet niveau, såfremt, at de fortsat skal deltage i dette forum. 

Redigeret af Bryan Mills
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...