Hop til indhold

Katerina- really no review yet???

Featured Replies

Skrevet
  • Author
dongding skrev, for 39 minutter siden:

Do you see one?

Her ad says she is not new. And she is very beautiful. Do it is odd that there is no reviews already. 

Skrevet

Hun har været her før, men med et andet navn. Kan ikke huske, hvad hun kaldte sig før, men mener der fulgte lunkne anmeldelser med. Deraf højst sandsynligt navneskiftet...

Skrevet

Tror jeg besøgte hende i Emdrup, hvor hun hed Ketrin. Der ligger nogle anmeldelser herinde....

Skrevet

Jeg besøgte Ketrin sidst hun var her.

supersmuk, som en fotomodel, billederne viser hendes sande jeg. Virkede meget tilbageholdende, hvor hun intet initiativ viste, hvis I ved hvad jeg mener.reaktionen blev at lillemanden aldrig vågnede op, og jeg måtte gå uden at få lettet trykket:)

Skrevet

snygg tjej men lägg dina pengar på någon annan. Du kan lika bra ha sex med en docka. sämsta tjej jag haft i sängen. dessutom är hon otrevlig

Skrevet

sms med henne innan, ingen glad tjej. väldigt otrevlig bara för att jag frågade om olika tjänster, så jag bestämde mig att inte träffa henne

Redigeret af Makemydayswede

Skrevet

Its weird cause everybody left with happily and with smile 

Redigeret af Ketrin
Babys

Skrevet
Ketrin skrev, for 2 timer siden:

Its weird cause everybody left with happily and with smile 

It's called politeness.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.