Hop til indhold

Recommended Posts

Idag var tiden kommet til at jeg skulle have noget thai massage, jeg har været rundt omkring  Frederiksberg og kender en del thai steder, hvor man kan få noget massage. Havde dog ikke prøvet  Airs Massage, så det var det tid til at gøre i dag, 

Jeg ringede så til Airs Massage  og fik bestilt tid ovs, det ligger et ok steder, ved nogle pæne lejligheder. Her efter går det bare ned ad bakke, jeg bliver mødt af en kvinde som gav mig en dårligt indtryk, lige da jeg kom ind, massagen var røv sygt, briksen var ikke så god. og hun vil kun blive hurtigt færdig.  

Så jeg kunne havde brugt penge på et andet thai massage.

 Det er hende på billedet 1 jeg fik massage af, røv sygt og spild af penge.

https://annoncelight.dk/showad/253133

 

 

 

 

Redigeret af Olo mikkelsen
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen da noget af en første anmeldelse at lægge ud med, og trist du har det sådan. 

Jeg vil dog straks skynde mig at give den præcis modsatte oplevelse, da jeg besøgte stedet for en lille uge siden..så en tanke kunne være den berømte kemi der manglede, eller den nødvendige respekt for kvinden.

du skriver hende på billede 1, men det er et billede af klinikken set udefra. 

Jeg besøgte Pat, og hun gav en super kompetent omgang massage, virkelig dejlig og tilpas hård, og hun var meget opmærksom på, om det var for hårdt eller blødt. Og så har hun en skøn personlighed.

Se det var så min oplevelse. Så tøv ikke med at kigge en tur forbi stedet. 

Redigeret af frisk fyr nsj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Husk lige at oprette tråden det rigtige sted næste gang ;) du er ny så du er tilgivet. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olo mikkelsen skrev, den 16.2.2019 at 21:17:

Jeg er en ung fyr på 21, måske kunne det være derfor

Det er jo muligt. Da jeg var der havde hun slet ikke travlt, og jeg synes heller ikke briksen fejlede noget? Hvad synes du der var galt med den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forholdet til andre steder, så pejler de at var meget imødekommende, det var ikke denne oplevese jeg havde. Angårende briksen så var den meget ujævn og ikke så rar at ligge på. Massagen var nærmest kæle massage også gik der ikke engang 20 min, også ville hun ikke massere mig mere, selvom jeg havde købt for 1 time, 

så skuffet var jeg da jeg gik, kommer ikke tilbage til det lorte sted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olo mikkelsen skrev, den 25/2/2019 at 16:46:

I forholdet til andre steder, så pejler de at var meget imødekommende, det var ikke denne oplevese jeg havde. Angårende briksen så var den meget ujævn og ikke så rar at ligge på. Massagen var nærmest kæle massage også gik der ikke engang 20 min, også ville hun ikke massere mig mere, selvom jeg havde købt for 1 time, 

så skuffet var jeg da jeg gik, kommer ikke tilbage til det lorte sted 

Jeg kan gå med til at Air selv måske ikke er den mest smilende og udadvendte Thai pige, men nu var det som jeg forstår det Pat du fik massage af. Det er forøvrigt Pat på begge billederne. Pat har været i gamet i mange år, flere forskellige steder og hvis du har betalt for en time og kun fået 20 minutter, så er der en stor del af historien du ikke har fortalt os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der en enkelt gang for et års tid siden. Ok stemning, godt lokale, god tid, ok massage. Fik en Fanta ! Ikke noget der slog mig bagover, men en helt igennem ok oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder slet ikke som den Pat jeg har besøgt mere end 10 gange diverse steder.

Havde du råpruttet med prisen eller lignende ?

Enig deres briks er til den meget faste side, men meget lig i Thailand, hvor det ofte bare er en tyk måtte på gulvet. Hvilket jeg klart foretrækker, fremfor en hængekøje eller blød seng, som så er bedre til mange andre ting end traditionel massage B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg bestilte alm olie massage som koster 300 kr og det er det som står på deres skilt ude på gaden, jeg har ikke gået ned på pris eller ling. Betalte hvad det kostede og fik kun 20 min. Derefter gik jeg bare til en anden sted. Men det var ikke turen være, ved ikke om i andre får andre behandling eller hvad det er, men jeg hilste pænt og gjorde som hun sagde ovs. Men gik skuffede fra stedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi igen i weekenden og bad om tilbuddet på blød olie.

1. Det var en anden massør (ældre, og har klart stået længere bagude i køen end hende på billederne, da der blev delt udseende ud). Lidt øv, men det er ikke så vigtigt for mig.

2. Jeg havde ringet forinden og kom præcist. Jeg blev vist ind i et andet rum. Klædte mig af og lagde mig. Lå over 5 min og ventede, mens der blev sagt farvel til anden kunde (en kvinde). Lidt øv at ligge og blomstre.

3. Hun kom og undskyldte og spurgte hvad jeg ville have. Hentede så en spand vand. 15 sekunder inde konstaterede hun mine skuldre er spændte og foreslår jeg bestiller hård massage i stedet til 400 eller 45 min samme pris. Øv igen jeg hader at forhandle. Jeg tager chancen og bestiller så hårdt i 45 min.

Mine forventninger var ikke store på det tidspunkt. Men jeg får en ret god massage, som løsner (og gør ondt) og så får jeg den bedste afslutning jeg har fået i årevis. Jeg blev ført lige op til grænsen og holdt hen der i mange minutter indtil det ikke gik længere, og så blev der ikke sluppet, før det var helt slut. Bagefter lidt afsluttende skulder og nakkemassage efter vask og så var der næsten gået en time alligevel.

Samlet set en virkelig god service.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pat plejer altid at være sød og venlig. Har besøgt hende mange gange. Den lidt ældre giver efter min erfaring en super kompetent ... og hård massage, hvis man beder om det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
viking69 skrev, for 11 timer siden:

aldrig haft nogle der beder om mere for hård massage.. æv

De fleste steder, som har en særlig billig variant (fx "soft oil") tager mere for regulær massage. Jeg kan ikke komme i tanker om nogen, der ikke gør. Men der er også mange, der bare slet ikke har sådan en lok-kunderne-ind-pris på en "blød" massage, men samme højere pris på det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...