Hop til indhold

Recommended Posts

Hey! 

Det er fedt at se hvor meget (nogle) mænd elsker at snakke om deres “dårlige” oplevelser. 

Men alle historier har to sider, der findes sikkert nogle piger på sd som ikke er ægte, eller bruger det som salg af sex uden at se personen med pengepungen. Men vi er også nogle der er gode, søde og omsorgsfulde. Som bliver mødt af mænd som siger at de er 37 år men i virkeligheden er 67 år, deres billeder er 20 år gamle og når de så kommer på besøg prøver du på at give dem en chance, men det er svært at være sammen med sådan en person. Eller fyre der ikke skriver at de ryger 20 cigaretter om dagen, og vil kysse selvom han lige har røget en så du giver ham mintpastiller og tyggegummi for at give det en chance. Meeeen det er svært når man ikke selv er ryger og de lige har “glemt” at nævne det. Det kan også være at du har skrevet med en mand i flere uger, og i skal endelig mødes, du har gjort dig lækker, sat håret som han sagde han kunne lide det, sat vin og glass frem, givet din adresse og 10 min før tid bliver du blokeret. Vi har alle haft dårlige oplevelser men man gør det igen fordi alle mænd derinde ikke kan være så håbløse. 

Eller jo, så vælger de at anmelde en herinde, men kan slet ikke se hvad de har gjort forkert, for de har jo pengene også er det helt umuligt for dem at gøre noget forkert.

Så mænd, dont dish it, if you cant take it. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke helt hvor du vil hen med dit indlæg, eller om du allermest bare havde brug for at komme af med lidt indebrændt vrede, hvilket der selvfølgelig også skal være plads til ;)

Men tænker ikke der er nogen der lever under den illusion at der ikke findes kvajpander på begge sider af kønslinjen.

Men er da ked af at høre at du lyder til at møde en del af dem i din dagligdag, forhåbentlig møder du også nogle dejlige fyre der kan give lidt balance i regnestykket :D

Men velkommen og fortsat god weekend.

Redigeret af James B

Del dette indlæg


Link til indlæg
James B skrev, for 2 minutter siden:

Ved ikke helt hvor du vil hen med dit indlæg, eller om du allermest bare havde brug for at komme af med lidt indebrændt vrede, hvilket der selvfølgelig også skal være plads til ;)

Men tænker ikke der er nogen der lever under den illusion at der ikke findes kvajpander på begge sider af kønslinjen.

Men er da ked af at høre at du lyder til at møde en del af dem i din dagligdag, forhåbentlig møder du også nogle dejlige fyre der kan give lidt balance i regnestykket :D

 

Haha det er bare for at vise jer at der altid er to sider af en sag, jeg har lavet de tre aftaler på 1 år, og de var sku ikke noget at prale af;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Giver du din adresse til mænd du ikke har mødt før?

Pas på dig selv. Sagt i kærlighed <3

Redigeret af AmandaCassiopeia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dontdishifyoucanttake skrev, for 9 minutter siden:

Haha det er bare for at vise jer at der altid er to sider af en sag

Det er jeg helt enig i ;)

Problemet her inde er da også at det som regel kun er den ene side vi får at høre, som man så må forholde sig til.

Det ville helt sikkert give et mere nuanceret billede hvis pigerne gav responds på deres anmeldelser, men det kan bare også nogle gange give bagslag hvis det løber af sporet, som vi i øvrigt har set et par eksempler på inden for den sidste korte tid :(

Redigeret af James B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe

Ja altid flere sider af sagen, og lige meget hvordan sugardating defineres, forventes vel lidt mere gentlemans stil, end hvis de har booket en prof. Tror også bare anmelderne herinde, synes det er nok at betale, og ikke selv bidrage til en god oplevelse udover det, men det ligesom er sugarbabes opgave det er en succes. Det siger jo intet om hvordan de selv er. 

Synes heldigvis ikke selv, jeg møder den slags typer. Men de har så heller ikke været anmelder typer. 

Og også enige i nogen nok selv ødelægger oplevelsen, ved at lyve for meget om gamle billeder og alder som mange lyver om, selvom man tydeligt kan se det osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MissMe skrev, for 18 minutter siden:

Ja altid flere sider af sagen, og lige meget hvordan sugardating defineres, forventes vel lidt mere gentlemans stil, end hvis de har booket en prof. Tror også bare anmelderne herinde, synes det er nok at betale, og ikke selv bidrage til en god oplevelse udover det, men det ligesom er sugarbabes opgave det er en succes. Det siger jo intet om hvordan de selv er. 

Synes heldigvis ikke selv, jeg møder den slags typer. Men de har så heller ikke været anmelder typer. 

Og også enige i nogen nok selv ødelægger oplevelsen, ved at lyve for meget om gamle billeder og alder som mange lyver om, selvom man tydeligt kan se det osv. 

"end hvis de havde booket en prof." ?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

"end hvis de havde booket en prof." ?????

Altså hvis det er fordi du synes det er det samme, så er jeg egentlig ligeglad med om man definere det på den ene eller andet måde, bare man er enige om hvad man laver. 

Mener på SD laver vi flere dates på restaurant, hygge snak og lærer hinanden lidt at kende, eller hvad man nu kan finde på, med en prof mener jeg, du booker en hurtig løsning uden alt muligt andet involveret, og lidt mere gensidig indsats for succes er nok forventet på sd, en prof forventer nok ikke super godt møde hver gang, det er business 

Men selvfølgelig lige så forskellige kvinder som forskellige mænd på sd, der gør det på mange forskellige måder. Og det er jo helt fint, det er mest det med at anmelde jeg synes bliver for meget fra ét synspunkt, folk vil alligevel ikke altid få de samme oplevelser da kemi er forskellig mellem to

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
MissMe skrev, for 17 minutter siden:

Mener på SD laver vi flere dates på restaurant, hygge snak og lærer hinanden lidt at kende, eller hvad man nu kan finde på, med en prof mener jeg, du booker en hurtig løsning uden alt muligt andet involveret, og lidt mere gensidig indsats for succes er nok forventet på sd, en prof forventer nok ikke super godt møde hver gang, det er business 

Så fordi jeg har været på restaurant med en kunde og kørt en tur med en anden kunde, så er jeg sb? Jeg hjælper gerne folk i pb hvis jeg kan uden at få betaling. Og jeg forventer et super godt møde hver gang jeg mødes med en fyr, så jeg er åbenbart ikke prof. Det er da rart at vide. Jeg må hellere lave mine annoncer om. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden:

Så fordi jeg har været på restaurant med en kunde og kørt en tur med en anden kunde, så er jeg sb? Jeg hjælper gerne folk i pb hvis jeg kan uden at få betaling. Og jeg forventer et super godt møde hver gang jeg mødes med en fyr, så jeg er åbenbart ikke prof. Det er da rart at vide. Jeg må hellere lave mine annoncer om. :rolleyes:

Selvfølgelig en sætning om prof der nemt kan misforstås og gradbøjes på mange måder, det var ikke lige tiltænkt sådan :)

Der er mange måder at Sugardate på, og være prof på, som i det er ens erhverv, på SD er der selvfølgelig også alt fra hurtig møder på time basis og som nævnt mere dates. Det er der jo også som prof, om du dater kunder, eller er på klinik. 

Det er bare ud mit eget sugardating, at det er mere dates, om ikke hurtige møder på feks en time 

For god ordens skyld synes jeg ikke noget er mere rigtigt eller forkert end det andet, men nu handlede det om anmeldelser, og det mener jeg ikke er den deal en SB går ind til, da der skal to til en tango

 

 

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
MissMe skrev, for 19 minutter siden:

For god ordens skyld synes jeg ikke noget er mere rigtigt eller forkert end det andet, men nu handlede det om anmeldelser, og det mener jeg ikke er den deal en SB går ind til, da der skal to til en tango

Der skal også to til tango når mænd mødes med os der ikke kalder os sb 'er. Så den undskyldning kan du ikke bruge. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Der skal også to til tango når mænd mødes med os der ikke kalder os sb 'er. Så den undskyldning kan du ikke bruge. ;)

Igen der er mange måder at gøre det på, du dater dine kunder på restaurant osv, ikke alle prof der gør det, nogle vælger selv kunder, andre prof har nok ikke den luksus, der er også forskel på sd, nogen booker hvad som helst på time basis, andre går på længere dates, og lærer hinanden at kende. 

Der er også forskel på mændene, mange søger de hurtige møder, andre er slet ikke til det, og vil have lidt mere med. 

Det er heller ikke så meget lige det med forskel på sd og prof der er min pointe, det er mere om anmeldelser, er man prof med annoncer og har det som erhverv, kan enhver gå ind og se, de fleste på sd, ved ikke de kan anmeldes med link, og tror de kan have en fræk hemmelighed der forbliver derinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

En meget stor del af pigerne på SD kan ret nemt betegnes som semi gp'ere. 

Jeg er aldrig nogensinde blevet tilbudt så meget sex, så hurtigt, som da jeg var aktiv på SD. Blokerede de fleste med det samme, for ville jeg have en gp, kunne jeg jo bare kigge herinde efter een. 

Den gammel romantiske tankegang om at skabe en privat relation og forkæle din relation med gaver, den er så godt som pist forsvundet. MEN der er da  stadig nogle søde kvinder der også er "rigtige" SB/mennesker...som giver slip og glemmer hvordan det startede, og gør det uden nogen økonomisk forkælelse.... men mon ikke det er 70-80% af brugerne der gør det for pengenes skyld = er gp-agtige. 

Jeg har, såvidt jeg husker det, ikke anmeldt og skrevet om mine oplevelser derinde fra, offentligt, men deler gerne i PM hvem der er "nemme", for at være en god bror. 

God søndag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...