Hop til indhold
Tanjamissen

Svindler på spil på annoncelight, pas på. Kontakt ham ikke.

Recommended Posts

Denne svindler har huseret på annoncelight igennem længere tid, med mange forskellige mailadresser, han er kun ude efter at folk betaler forud, og det er desværre også lykkes for ham flere gange. Han kører med flere ens annoncer, og folk der betaler forud begynder han at afpresse. Han har været omtalt herinde med en anden annonce hvor det lykkes ham at narre folk. Billederne han bruger er stjålet fra andre annoncer herinde. Politianmeld ham det har jeg gjort. Pas på ham, lad være og kontakte ham

ECD44606-0DDE-4BCE-B999-F9E82C566CD2.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, for 10 minutter siden:

Vi må hjælpe hinanden, der er rigtig mange af dem på annoncelight.dk

Super fint at svindler bliver stoppet, men hvor ved du det fra?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I samråd med al, de prøver forgæves at komme af med ham, men hvergang det lykkes dukker han op 5 min efter. Jeg har har venner der har skrevet til ham mange gange og hvergang forlanger han penge forud. Han har som sagt været omtalt i andre tråde herinde. Det er meget længe siden jeg har været herinde og har glemt hvordan man laver et link af en annonce så i må nøjes med den kopi jeg har sat på af hans annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Tanjamissen skrev, den 23/2/2019 at 14:31:

Pas på han er på igen 

og igen og igen..... 

Det er utroligt. Men skulle tro at mange falder i siden han bliver ved og han gider. 

Når jeg en gang i mellem er på Superchat.dk, så er det snart lige meget hvilket chatforum jeg prøver, så popper han op. 

Mailadresserne minder altid om hinanden og ordlyden også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 9 minutter siden:

og igen og igen..... 

Det er utroligt. Men skulle tro at mange falder i siden han bliver ved og han gider. 

Når jeg en gang i mellem er på Superchat.dk, så er det snart lige meget hvilket chatforum jeg prøver, så popper han op. 

Mailadresserne minder altid om hinanden og ordlyden også. 

Og nu er han blevet til en våd thaipige : https://annoncelight.dk/showad/272799

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Vendelboen skrev, for 24 minutter siden:

Og nu er han blevet til en våd thaipige : https://annoncelight.dk/showad/272799

Ja, hvorfor ikke. Hans modus - alt teksten i overskriften og så fotos lånt fra en anden profil fra annoncelight eller eroguide..... virkelig flot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...