Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Dior https://annoncelight.dk/showad/263448 i Svendborg her til formiddag.  Det blev til 30 min.

Stedet er et lidt ældre boligområde i udkanten af Svendborg, og med gode muligheder for parkering.  Dior lukker mig ind i hendes nydelige og rene lejlighed, og jeg kan bekræfte at hendes billeder er 100% ægte. Hun meget flottere i virkeligheden end billederne giver udtryk for. Hun er virkelig lækker, som hun står der i sort undertøj, og med en lille fræk trusse der fremhæver den lækreste røv jeg længe har set. Fantastisk krop og meget smukt ansig. Hun er hverken slank eller buttet.

Jeg er ikke ret erfaren med den slags her, så da hun startede med at spørge hvad jeg ville og tilføjede at hun var villig til alt, blev jeg lidt "lille drengs agtig" og vidste ikke helt hvad jeg skulle sige. Men hun opfattede situationen hurtigt og foreslog at starte med et blowjob og så kunne vi tage den derfra . Jeg startede med at tage hende bagfra, men det ville få mig til at komme alt for hurtigt, så jeg bad hende ride mig i stedet, hvilket hun villigt gjorde både forfra og bagfra. Hold kæft hun har en lækker røv og hele hendes figur er gudesmuk!

Hun er imødekommende, smilende. Jeg skal helt sikkert finde hende igen snart og næste gang skal det være mindst 1 time!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre du havde en god oplevelse med den dejlige Dior. Ja hun er bare vildt dejlig, sød og imødekommende. Som jeg også selv har skrevet på et tidspunkt yder hendes billeder hende slet ikke retfærdighed. :P Var blowjob med eller uden gummi. Da jeg besøgte hende var det uden, men hun har justeret priserne lidt siden, så måske ydelserne også er justeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 16.2.2019 at 14:58:

Dejligt at høre du havde en god oplevelse med den dejlige Dior. Ja hun er bare vildt dejlig, sød og imødekommende. Som jeg også selv har skrevet på et tidspunkt yder hendes billeder hende slet ikke retfærdighed. :P Var blowjob med eller uden gummi. Da jeg besøgte hende var det uden, men hun har justeret priserne lidt siden, så måske ydelserne også er justeret.

Nu kan jeg se hun er tilbage på Fyn og jeg skal selv en tur der over i næste uge. Kan du huske hvor høj hun er og om hun modtager anal med glæde, eller om hun bare tilbyder det og bider i det sure æble, så at sige? 

Mvh sweex2 

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 14 timer siden:

Kan du huske hvor høj hun er

Nej, men der står 177 cm på hendes profil. Skal nok passe da jeg blev en smule overrasket over hendes højde.
 

Sweex2 skrev, for 14 timer siden:

om hun modtager anal med glæde

Tror på ingen måde jeg skal forvente at hun modtager min pik analt med glæde... Så spørg en anden. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilfinger2 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ikke overbevist så bruger skillingerne andre steder. Typisk kold østeuropæer hun smiler inden  hun får pengene og så er hun en isdronning.

Hvornår har du sidst besøgt hende? Da jeg var der for nogen år siden var der intet at komme efter hvad hendes behandling og service angår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i juni måned 2018.

Jeg oplevede at smilet mv forsvandt som dug for solen, da pengene var afleveret, og det blev en omgang maskinsex, hvor hun bla svarede på sms'er i doggy !

Jeg blev lokket derned af gode anmeldelser, og blev slemt skuffet.

I starten var anmeldelserne positive i forholdet 80/20 er det nu i forholdet 20/80.

Vh John

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...