Hop til indhold
Sexeren

Lisa 24 år Tsrup/Odense

Recommended Posts

22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Glæder mig til selv at besøge hende. :-) Og så ligefrem Japansk. Har altid synes de japanske kvinder er vildt smukke. :-P 

Det er hun også og blød mørk hud.. 

Sikke et humør og smil.,,

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Glæder mig til selv at besøge hende. :-) Og så ligefrem Japansk. Har altid synes de japanske kvinder er vildt smukke. :-P 

Den annonce jeg får frem siger ikke noget om japansk, men at hun er britisk asiat. Sidst jeg havde geografi var Japan ikke inkluderet i det britiske imperium.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 36 minutter siden:

Den annonce jeg får frem siger ikke noget om japansk, men at hun er britisk asiat. Sidst jeg havde geografi var Japan ikke inkluderet i det britiske imperium.

Hun skriver hun er "British native asian" hvilket betyder britisk indfødt asiat. Det kan så forståes på mange måder. Jeg forstod det som asiat bosiddende i britisk område. Ikke sikkert det er rigtigt forstået. Det var Sexeren der citerede hende for at være japansk. Det vælger jeg at tro på. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit besøg her lørdag formiddag..

Blev modtaget med et dejligt smil, knus og kindkys..

Aftale på plads, af med tøjet, hurtig skyller og retur..

Lisa sad på sofaen, for at få mobil til at spille musik..

Jeg lod håndklædet falde og befølte de dejlige bløde lår..

Så fandt hun musikken og rejste sig..

Dansende foran mig,  den lille jakke kom af, så kun iført bh og nederdel.

tag i banditten, mens bh en blev knappet op, og røg væk,, godt tag i de dejlige  bryster, mens rumpetten gned sig op mod mit lem..

Fræk begyndelse..  nederdelen blev lynet ned og faldt til jorden..

Lisa lagde sig på "sengen", hvor jeg nød de dejlige bryster, suttede og slikkede, mens mine hænder nød den dejlige overkrop..

Så kom vi til de dejlige kys, mens hænderne fortsatte længere ned, indersiden af lårene, hen over venus bjerget.. gentagende gange..

Som hun sagde, jeg er allerede våd, hvilket jeg kunne mærke med fingrene i den våde sprække..

Jeg kyssede hen på venus bjerget, mens jeg legede med klitten,  med hendes ønske at blive slikket, kravlede jeg ned og lod min tunge begynde arbejdet..

Fingre og tunge, resulterede i kraftige bevægelser i hendes understel og tilfredsstillende vejrtrækning..

Tro hun kom flere gange, at dømme efter ovenstående..

Så var det min tur til at få et blow,, det var rigtig god behandling,  lækkert, indimellem mega langt nede i svælget.., mens jeg legede med klitten..

Lagde mig ned på ryggen, hvor blow fortsatte, her måtte jeg foreslå et ridt.. på banditten..

På med frakken, op på hingsten, godt gang i hendes underliv..  så  var lige ved at eksplodere, men heldigvis foreslog hun missionær stilling..

Ind med den, forlangte hun, og så blev der banket på.. tror der var nogle stød der ramte for hårdt..

Den er sku stor, sagde hun..

Nu måtte jeg skifte gear,  foreslog 69, af med frakken..

Sutten og kærtegn af banditten, mens jeg slikkede den dejlige pussy, og havde en finger til leg i det bageste hul..  mega stram..

Her havde jeg aldrig fået banditten inden for,,

Så var gløden i lunten nået klimax, og der blev, med få håndstryg,  sendt en ladning, af de større,  ud over de dejlige bryster..

Banditten blev tørret med vådservietter, og jeg smuttede i bad..

Mens jeg kom i tøjet, talte vi om billeder, dem havde hun fået taget, og så skulle de lægges på annoncerne..

Standarten for stedet, var hun med på at den skulle holdes,  ægte billeder..

Blev fulgt til dørs, hvor hun fik et klap  i numsen,  og kys og kram til afsked..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj folkens...

Så blev det min tur til at besøge den dejlige Lisa. Skrev lørdag middag og fik en aftale i stand, fik adressen og instruktion om at skrive når jeg var der. Som sagt så gjort men fik svar tilbage om at jeg lige skulle vente et øjeblik - så ville hun være klar. Bum bum bum.... Måtte vente knap 20 min inden hun var klar. Vist lidt problemer med at den foregående kunde havde lidt svært ved at komme (ud af døren?) ;-) . Nå, men det var der jo ikke noget at gøre ved, håbede hun var ventetiden værd. Og DET var hun. :-P 
Endelig stod jeg i hendes lille men fine lejlighed. HOLD DA OP hun så dejlig ud. Rigtig fin lille mørk kvinde, langt sort hår, det dejligste smil, rigtig flot tilpas krop, ikke for slank, ikke for tyk, helt som den skulle være. I hvert fald efter min smag. Spurgte til hendes oprindelse. Bor i England hvilket også kunne høres på hendes sprog og har japansk mor hvilket man godt kan se på nogle af hendes træk, specielt øjnene. Dog er hun ikke typisk japansk at se på. Hvilket dog ikke havde gjort noget i mine øjne. ;-) 
Fik betalt, smidt tøjet og så i gang med løjerne.... Da hun smed tøjet åbenbarede der sig et par fine små bryster - ikke typisk struttende ungpige bryster men et par fine bløde bryster der passede godt til resten af hendes krop. Missen var helt glat og jeg kunne slet ikke vente med at gå om bord i hende. :-P 
Hun startede med at lege lidt med pikken og suttede den. Rimelig stor kommenterede hun men virkede heldigvis ikke skræmt. ;-) Spurgte om jeg ikke måtte slikke hende - måske svarede hun, grinte lidt og suttede videre... Vendte så rundt til en 69'er så jeg kunne komme til hendes dejlige lille mis. Uhmm den smagte godt og var dejlig at slikke, blev hurtig våd og hun "gav" sig lidt og ind imellem glemte hun at sutte. Kommenterede flere gange pikken som "master cock" hverefter den fik lidt ekstra hånd og mund. Uhhh glædede mig til at få den op i hende og kunne mærke fissen var våd og klar. På med gummi og godt hjulpet på vej af lidt glidecreme kom den ind i varmen i en "doggy".... Fuck fuck fuck den var stram, sulten og dejlig.... Her skulle der vist passes lidt på hvis jeg skulle holde mere end 2 minutter... Stille og roligt tog jeg hende bagfra... Efter lidt "tilkørsel" var hun bare klar og skubbede røven bagud så hun kunne få den helt i bund - danm en himmelsk følelse. Ville gerne rides så det skulle også prøves, men da jeg er en "velvoksen" mand og hun er en lille nips var det bare ikke rigtigt fysisk muligt, så det blev i stedet til missionæren hvor jeg så samtidig kunne se hendes dejlige krop og søde ansigt. Dejlig måde at afslutte på - hvilket jeg så gjorde. Jeg nød hvert et øjeblik med hende, og selvfølgelig nød hun også mig... ;-) Hun virkede i hvert fald som om det vi gjorde ved hinanden behagede hende. :-) 
Af med gummi og den nu lidt mindre pik blev tørret af og rengjort. Hun kommenterede den igen og sagde det var den største hun havde prøvet og den jo nærmest var lige så tyk som hendes håndled. Tjaaa nok ikke helt ved siden af. :-P Efter lidt small talk på sengen fik jeg tøjet på, sagt farvel og fik en klem, et kram og to små kys inden turen gik hjem. Glad og tilfreds. 
Opsummering for dem der ikke hargidet læse det hele:
Virkelig smuk ung kvinde, glad og imødekommende og virker som om hun kan lide det hun laver. Hendes service er på ingen måde præget af at være professionel glædespige - og det er ment positivt - men mere som noget der skal være en gensidig god oplevelse. Ja, kunne blive ved med at rose hende til skyerne. Men må hellere stoppe her. Lige en sidste ting, da hun er britisk er hendes engelske perfekt, ikke som man er vant til med mange af de andre glædespiger der besøger landet. Så her er der ingen problemer med at forstå hinanden. I så fald er det så ikke hendes skyld. :-) 
Om jeg kunne finde på at besøge hende igen? Ja gæt selv. :-P 

Skynd jeg hen at besøge Lisa, hun er sgu bare alle pengene værd. Hun vil være her i 10 dage, så der skulle være en chance for at nå det. Ærgerligt der ikke når at være lønningsdag inden da. :-( 
Og som altid - vær nu rigtig sød ved hende, hun har som så mange andre fortjent en rigtig god behandling. :-) 

God søndag til jeg der har gidet læse dette til ende. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 13 timer siden:

Mit besøg her lørdag formiddag..

Altid godt at høre om dine besøg. :-) Et lille trick til dig: Ved ikke om du ved det i forvejen, men hvis du i stedet for "enter" trykker "shift + enter" slipper du for de ekstra linieskift der får dine indlæg til at fylde dobbelt.
God dag til dig og alle andre her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 1 minut siden:

Efter hendes billeder at dømme med de af afdækninger der er må hun være temmelig tatoveret. Hvor "slemt" er det?

Jeg er ikke selv specielt vild med tatoveringer og synes ikke det er slemt, så det skal ikke lade dig stoppe. Altså med mindre du SLET ikke kan acceptere det. Ingen af dem er de der meget farvestrålende som man somme tider ser. Skal jeg være ærlig kan jeg på ingen måde huske hvad det var for tatoveringer, så kan med god samvittighed sige de ikke var voldsomme. Men det kommer selvfølgelig an på øjnene der ser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig den gode oplevelse hos hende. 

Jeg var forbi søndag morgen og mødte en lidt søvnig godte. Lidt til den runde side, men pæn. 

Efter et kort bad gik hun ombord og ydede en god service. Helt som lovet og aftalt.  Hun er en sjov pige og er let at tale med. 

Jeg kommer måske igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den ‎20‎-‎02‎-‎2019 at 17:23:

Så er den dejlige Lisa smuttet for denne gang. Heldigvis kommer hun tilbage sidst i marts. :-P 

ØV ØV.

Var ved at skillinge sammen til endnu et besøg..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...