bollebob 23 Skrevet 16. Februar, 2019 Hvordan kan det være at når man besøger pigerne, så skal lyset i bollerommet næsten være slukker, elle meget lidt så man næsten ikke kan se hvad man lave. Det har undre mig meget, nam komme jo også for at se og nyde den lækker pige man har givet penge for. Manger af pigerne vil ikke, at man tænder lyset i loftet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 16. Februar, 2019 bollebob skrev, for 24 minutter siden: Hvordan kan det være at når man besøger pigerne, så skal lyset i bollerommet næsten være slukker, elle meget lidt så man næsten ikke kan se hvad man lave. Det har undre mig meget, nam komme jo også for at se og nyde den lækker pige man har givet penge for. Manger af pigerne vil ikke, at man tænder lyset i loftet. måske pigerne vil skåne sig selv, for at se mindst muligt af de gæster der besøger dem. nok ikke alle gæster, er drømme prinser for pigerne. syntes nu personligt ikke, jeg møder rum der så mørke at jeg ikke kan se pigerne. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 16. Februar, 2019 For at hun slipper for at se hvem hun har med at gøre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 16. Februar, 2019 (edited) bollebob skrev, for 2 timer siden: Manger af pigerne vil ikke, at man tænder lyset i loftet. Eller også har de ikke bedre lys - og så vælger jeg bare at gå igen, da jeg ikke vil give penge for mørkekammersex. bollebob skrev, for 2 timer siden: Det har undre mig meget, man komme jo også for at se og nyde den 1. nogle steder er så ulækre at lyset ville afsløre det 2. nogle piger er så gamle at lyset ....... 3. nogle piger mener det ikke er romantisk - LOL 4. det er mørke piger - så det med lyset er ligemeget Redigeret 16. Februar, 2019 af Jernsvinet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 16. Februar, 2019 Jeg synes nu aldrig, at jeg har været steder hvor jeg synes der var for mørkt. Jeg vil nok hellere betegne det som stemningsfyldt belysning (det jeg har oplevet) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 16. Februar, 2019 Vi ser alle bedst ud i dæmpet belysning, så det er ren win-win . Og så virker den dæmpede belysning i øvrigt også beroligende - vi bliver lidt mere medgørlige og måske knap så krævende. Det stemningsfyldte mørke gør bare det hele lidt nemmere (muligvis også rengøringen). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 16. Februar, 2019 Virgula skrev, for 2 timer siden: Og så virker den dæmpede belysning i øvrigt også beroligende - vi bliver lidt mere medgørlige og måske knap så krævende Jeg giver normalt pigerne 1 - 2 chancer for at skaffe eller lave ordentlig belysning, men hvis deres indsats på det område ikke bærer megen frugt - tænker jeg at så er deres indsats på lagnerne nok heller ikke meget værd, stemningen er efterhånden også ødelagt - og så må de åbenbart have nok af kunder, der gerne nøjes med at føle sig frem - bare mærkeligt at bruge timer på at støve de flotteste piger op, betale en pæn sum i døren - og så ikke få lov til at beundre deres ynder IRL 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgula 498 Skrevet 16. Februar, 2019 Jernsvinet skrev, for 55 minutter siden: Jeg giver normalt pigerne 1 - 2 chancer for at skaffe eller lave ordentlig belysning, men hvis deres indsats på det område ikke bærer megen frugt - tænker jeg at så er deres indsats på lagnerne nok heller ikke meget værd, stemningen er efterhånden også ødelagt - og så må de åbenbart have nok af kunder, der gerne nøjes med at føle sig frem - bare mærkeligt at bruge timer på at støve de flotteste piger op, betale en pæn sum i døren - og så ikke få lov til at beundre deres ynder IRL Måske er de i virkeligheden generte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 16. Februar, 2019 Virgula skrev, for 14 minutter siden: Måske er de i virkeligheden generte En model på 40 + LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 16. Februar, 2019 Det er omkostningsbesparende. Der sparer på el, rengøring og make-up. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luksusmassage 56 Skrevet 17. Februar, 2019 Dæmpet lys virker beroligende, det er en grund, men ellers er det også sådan at mange mænd har nemmere ved at give slip og give sig hen når lyset er dæmpet, men hos os kan lyset skrues helt op hvis spotlys ønskes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 17. Februar, 2019 bollebob skrev, for 15 timer siden: Hvordan kan det være at når man besøger pigerne, så skal lyset i bollerommet næsten være slukker, elle meget lidt så man næsten ikke kan se hvad man lave. Det har undre mig meget, nam komme jo også for at se og nyde den lækker pige man har givet penge for. Manger af pigerne vil ikke, at man tænder lyset i loftet. Hvis belysningen genere dig hvorfor Bliver du så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bollebob 23 Skrevet 17. Februar, 2019 Madame Illona skrev, for 5 timer siden: Hvis belysningen genere dig hvorfor Bliver du så ? Kære Madame Illona det har også hent, men det var et spørgsmål, fordi jeg ikke lige forstod hvorfor. Men nu er der kommet nogle gode akkobenter, for hvorfor det måske er sådan. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 21. Februar, 2019 Mange piger kan måske godt lide at arbejde sort 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskerinderne 30 Skrevet 27. Februar, 2019 Vi har altid fuld lys på, og er kun en enkelt gang blevet spurgt om vi kunne slukke lyset, og kun have lidt naturligt lys ind. Det var da også meget hyggeligt, men fortrækker nu at kunne se hvad jeg laver. Hvis der skulle være en kunde som ikke kan lide hvad han ser under lyset, så er han jo velkommen til at smutte igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Februar, 2019 Jeg har altid en pandelampe med så jeg kan finde vej. Hader at fare vild dernede.......... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 27. Februar, 2019 Butch skrev, for 37 minutter siden: Jeg har altid en pandelampe med så jeg kan finde vej. Hader at fare vild dernede.......... Jeg kan heller ikke finde vej derned uden pandelampe - min lugtesans virker ikke 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Februar, 2019 (edited) Butch skrev, for 3 timer siden: Jeg har altid en pandelampe med så jeg kan finde vej. Hader at fare vild dernede.......... Så skulle du bare have oplevet 1970'erne med fuld busk og med feminister, der havde optrænet de nederste læber op til at snerre, når "noget" uønsket kom i nærheden. Redigeret 28. Februar, 2019 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 28. Februar, 2019 Elskerinderne skrev, for 11 timer siden: Vi har altid fuld lys på, og er kun en enkelt gang blevet spurgt om vi kunne slukke lyset, og kun have lidt naturligt lys ind. Det var da også meget hyggeligt, men fortrækker nu at kunne se hvad jeg laver. Hvis der skulle være en kunde som ikke kan lide hvad han ser under lyset, så er han jo velkommen til at smutte igen Ohh, der er måske nok nogen der ikke bryder sig om at se sig selv i lampens klare lysende skær , Jeg selv undgår for det meste steder men mange spejle, bryder mig ikke rigtig om at se mig selv i et sådanne,, måske fordi mit krop er temmelig skamferet efter en grim ulykke, og mange operationer, sådan er vi nok, heldigvis, meget forskellige.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. Februar, 2019 (edited) Borende X skrev, for 6 timer siden: Så skulle du bare have oplevet 1970'erne med fuld busk og med feminister, der havde optrænet de nederste læber op til at snerre, når "noget" uønsket kom i nærheden. Jeg fik fisse for første gang i 70’erne, men der var der ikke noget der snerrede..... tværtimod. Nu hang jeg så heller ikke ud med feminister Redigeret 28. Februar, 2019 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskerinderne 30 Skrevet 28. Februar, 2019 Misjo1 skrev, for 8 timer siden: Ohh, der er måske nok nogen der ikke bryder sig om at se sig selv i lampens klare lysende skær , Jeg selv undgår for det meste steder men mange spejle, bryder mig ikke rigtig om at se mig selv i et sådanne,, måske fordi mit krop er temmelig skamferet efter en grim ulykke, og mange operationer, sådan er vi nok, heldigvis, meget forskellige.... Men sådan skulle pigerne jo helts ikke have det, hvis kunden har det sådan så kan de jo altid bede om at holde lyset slukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 28. Februar, 2019 Borende X skrev, for 16 timer siden: Så skulle du bare have oplevet 1970'erne med fuld busk og med feminister, der havde optrænet de nederste læber op til at snerre, når "noget" uønsket kom i nærheden. Jeg var osse ung i 70’erne og det genkender jeg ikke – jeg kom en del i de venstreorienterede kredse netop pga. alt det gode fisse der var der – pigerne udnyttede jo ligeberettigelse til at tillade sig at “kræve noget sex”. Men det er rigtigt at retorisk i medier, politisk osv. var der ind i mellem en hård tone, men i praksis var det noget helt andet. Husker kun 70’erne som “en herlig tid” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2375 Skrevet 28. Februar, 2019 Det med de mørke lokaler undrer også mig. Jeg har et synsproblem, der gør, at mine øjne er meget længe om at omstille sig, hvis jeg kommer lige fra sollyset og ind i et dunkelt lokale. Jeg kan helt enkelt absolut intet se, de første tre-fire minutter - nogle i nogle klinikker er det galt, allerede i entreen ... det virker som om det hører med i set-up'et ... Så jo, de burde have een eller anden form for trin-regulering af lyset, så man ikke går og skvatter, og slår eet eller andet i stykker - eller selv kommer til skade ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finger 213 Skrevet 28. Februar, 2019 Hvordan kan det være at man ikke kan finde på en beskrivende overskrift? Du gætter aldrig hvor irriterende det er.... Han skrev en ligegyldig overskrift, men så... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg