Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

På mange menuer og hjemmesider står der at der ydes fodmassage. Jeg har på fornemmelsen at de fleste steder kun skriver det, for at ligne et seriøst sted, men når der samtidig også ydes tanters og måske BTB, kan det vel ikke være derfor. Men er der nogen her, som før har besøgt et thai sted og bare bestilt en gang fodmassage?

Hvem er god til denne del?

Hvordan foregår det rent praktisk? Tager man kun sko og strømper af, eller også bukser, eller tager man det hele af, hvis man også vil have det til at udvikle sig til mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, 1 time siden:

Hej

På mange menuer og hjemmesider står der at der ydes fodmassage. Jeg har på fornemmelsen at de fleste steder kun skriver det, for at ligne et seriøst sted, men når der samtidig også ydes tanters og måske BTB, kan det vel ikke være derfor. Men er der nogen her, som før har besøgt et thai sted og bare bestilt en gang fodmassage?

Hvem er god til denne del?

Hvordan foregår det rent praktisk? Tager man kun sko og strømper af, eller også bukser, eller tager man det hele af, hvis man også vil have det til at udvikle sig til mere?

tror i dette ville jeg aftale hvad der skulle ske, mens jeg har tøjet på.

er det så " kun" fodmassage vil jeg kun smide strømperne, hvis ikke hun siger noget.

er det fodmassage med efter følgende kropsmassage, vil jeg smide alt tøjet fra start.

men har endnu ikke kun prøvet fodmassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 2 timer siden:

... eller tager man det hele af, hvis man også vil have det til at udvikle sig til mere?

Nok ikke det mest oplagte valg, hvis man vil have det til at udvikle sig til mere :rolleyes:

Men OK, smider man alt klunset efter at have bedt om en omgang fodmassage, har man da i hvert fald sendt et vink med en vognstang. Eller også anser massøsen bare en for skør - i hvert fald hvis man ligesom i Thailand sidder i en liggestol i forbutikken :D 

De gange jeg har bedt om fodmassage i kombi med andet, har massøsen stort set altid glemt det. Der har i hvert fald ikke været tale om en ordentlig fodmassage af den slags, man får i Thailand. Så jeg tror, man skal gå efter seriøse klinikker, evt. med stole beregnet til formålet.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, 1 time siden:

Nok ikke det mest oplagte valg, hvis man vil have det til at udvikle sig til mere :rolleyes:

Uheldig formulering. Selvfølgelig er det det oplagte valg at smide tøjet, hvis man vil have det til at udvikle sig til mere ..... Men fodmassage er måske ikke lige det allermest oplagte udgangspunkt for sådan et ønske. 

Ikke mere vrøvl for nu.

God lørdag

V

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...