ero198 1 Skrevet 15. Februar, 2019 Hej Tænker jer der besøger Trans aldrig på at blive smittet med sygedomme.. Vi kan flittigt læse her inde om mænd der giver owo, tager cum i munden, til den Trans de er sammen med.. er i ikke bange for sygedomme.? Hvor går grænsen for risiko for smitten henne.. man kan rimme og få golden shower uden risiko. ? Det er først for nyligt jeg blev opmærksom på at man kan blive smittet ved oralsex.! Hvad er jeres oplevelse / synspunkt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 15. Februar, 2019 brug din sunde fornuft. brug kondom når du er sammen med partnere , du ikke kender 100 % uanset om det købesex-eller andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 15. Februar, 2019 Læs disse gode råd og enjoy: https://aidsfondet.dk/Find-fakta/Sikker-Sex/V%C3%A6rd-at-vide-om-oralsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 15. Februar, 2019 ero198 skrev, 1 time siden: Hej Tænker jer der besøger Trans aldrig på at blive smittet med sygedomme.. Vi kan flittigt læse her inde om mænd der giver owo, tager cum i munden, til den Trans de er sammen med.. er i ikke bange for sygedomme.? Hvor går grænsen for risiko for smitten henne.. man kan rimme og få golden shower uden risiko. ? Det er først for nyligt jeg blev opmærksom på at man kan blive smittet ved oralsex.! Hvad er jeres oplevelse / synspunkt. Om man er trans kvinde eller mand gør da ingen forskel ift ubeskyttet sex Der løbes en risiko uanset køn når man dyrker ubeskyttet sex Undre mig over dit spørgsmål blot fordi det er en trans 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg