Hop til indhold

Recommended Posts

Suisis har solgt den ene del til en anden, som hedder Maya, det står også nu på den første dør, om så Suisis deler rum ved den bagerste dør sammen med de andre ved jeg ikke ( endnu ) Stella har jeg heller ikke lige “styr på” hvor hun er 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suisi, har lige været ud for uheld, der hvor hun bor, og er nu ved at flytte privat.

så giv lidt tid og Suisi kommer tilbage 

jeg har talt med Suisi flere dage, på grund af problemer, men det går igen fremad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både Sussie og Stella holder ferie, men skulle stadig holde til på Østerbro, ved bare ikke hvor, som det er nu, er Maya ved første dør og “Nyborg pigen” ved bagerste dør, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 3 timer siden:

“Nyborg pigen” ved bagerste dør, 

Hun ser rålækker ud, vurderet ud fra det enlige billed, men jeg synes jeg kan huske at servicen ikke var helt i top i Nyborg. Nogen der kan udtale sig om oplevelser hos hende i Odense?

Redigeret af stein
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 5 timer siden:

Hun ser rålækker ud, vurderet ud fra det enlige billed, men jeg synes jeg kan huske at servicen ikke var helt i top i Nyborg. Nogen der kan udtale sig om oplevelser hos hende i Odense?

Hejsa.

Jeg har besøgt hende på østerbro 38, og må desv. sige at det ikke er noget som gentager sig.....    massagen som sådan kunne måske være ok, men meget blød.    jeg havde som altid købt fuld pakke, og forventede så som de andre jeg besøger at hun tog tøjet af fra start, men nix ,  heller ikke selv om jeg opfordrede til det.

jeg prøvede at nusse hende blidt undervejs , men nix så kunne hun ikke koncentrerer sig ....   i slutningen  tog hun så sit tøj af og satte sig mellem mine ben ( jeg lå på maven)   og var så den bedste del , hun havde en god håndbehandling af kalorius i denne stilling :) ,  men så gik det ned af bakke igen, jeg kunne tydeligt mærke hun ikke havde lyst til sex delen og ville ikke at jeg tog hende bagfra, så endte i en forkølet ridetur,  og måtte afsluttes med hånden .  BtB var der intet af....

Hun er måske sød nok , men hun skulle holde sig til at tilbyde massage og HJ .

 

Har så i mellemtiden besøgt Anna hos 123 ,det er super :)  og i næste uge skal jeg besøge Patty  på Rugårdsvej det bliver også super :) 

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 9 timer siden:

Både Sussie og Stella holder ferie, men skulle stadig holde til på Østerbro, ved bare ikke hvor, som det er nu, er Maya ved første dør og “Nyborg pigen” ved bagerste dør, 

Maye , mener ikke jeg har set hende, kan du give en kort beskrivelse :) 

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 12 timer siden:

Maye , mener ikke jeg har set hende, kan du give en kort beskrivelse :) 

 

VH 

Tjaaaa, alm thaihøjde, alm udseende, pæn krop, ca 50 år, vil jeg tro. Maya  var i  Nørre Aaby før, samme sted som Ning.

men en livlig snaksaglig pige som kun giver alm massage, vil man mere, må man gå til næste dør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Update mht Østerbro:

både Suisi og Stella holder ferie til en gang i Juni !!!!!!!!!!

så starter de to op igen på Østerbro, med 3. Indgang

de to andre døre tilhører Maya og pigen fra Nyborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 11 timer siden:

både Suisi og Stella holder ferie til en gang i Juni !!!!!!!!!!

 

Tak for info... Bare det snart er juni.... ;-)  "Trænger" til Stella. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er den 3. Indgang? 

Glæder mig til at besøge Stella igen, det er nok det tætteste man kommer på en GFE oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...