Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Lad være med at prutte om prisen, det er så respektløst (og nej, jeg tager ikke hendes parti).

Skrevet
  • Author

Ja det var dumt. Ihvertfald i det her tilfælde... 

Skrevet

Hvis du ikke har besøgt hende før,så er du gået glip af noget. Hun er super lækker,og man får fuld valuta for pengene. Nok den mest fantastiske GP jeg har besøgt,og det er blevet til en del efterhånden.

Skrevet

Ja hun er en dejlig kvinde. Har besøgt hende dengang hun indimellem var i det Sønderjyske

Skrevet

Har også besøgt hende et par gange

kommer hun til Esbjerg området igen

så besøger jeg hende igen

lækker oplevelse 

Skrevet

Hun er virkelig en frækkert. Høj og flot. Hun nyder at blive dusket. Stram de rigtige steder. Kærlig, imødekommende og snakkesalig. Dog tænder jeg ikke på hendes "kunst". For meget efter min smag. Og nødderne havde sikkert været bedre, hvis de ikke var fikset. Men hun virker enormt dragende. Måske fordi hun nok slet ikke er min type. Desværre for langt nu til at jeg vil køre efter hende. Det gik bedre, da hun regerede syd for Århus :)

Skrevet
  • Author
lovingboobs skrev, for 8 timer siden:

Hun er virkelig en frækkert. Høj og flot. Hun nyder at blive dusket. Stram de rigtige steder. Kærlig, imødekommende og snakkesalig. Dog tænder jeg ikke på hendes "kunst". For meget efter min smag. Og nødderne havde sikkert været bedre, hvis de ikke var fikset. Men hun virker enormt dragende. Måske fordi hun nok slet ikke er min type. Desværre for langt nu til at jeg vil køre efter hende. Det gik bedre, da hun regerede syd for Århus :)

“Kunst”??

Skrevet
messi skrev, for 13 timer siden:

“Kunst”??

Hun har en del tatoveringer

Skrevet
  • Author
vardeboy skrev, for 2 timer siden:

Hun har en del tatoveringer

Ok tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.