Hop til indhold

Recommended Posts

Guest vardeboy

Hvis du ikke har besøgt hende før,så er du gået glip af noget. Hun er super lækker,og man får fuld valuta for pengene. Nok den mest fantastiske GP jeg har besøgt,og det er blevet til en del efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er virkelig en frækkert. Høj og flot. Hun nyder at blive dusket. Stram de rigtige steder. Kærlig, imødekommende og snakkesalig. Dog tænder jeg ikke på hendes "kunst". For meget efter min smag. Og nødderne havde sikkert været bedre, hvis de ikke var fikset. Men hun virker enormt dragende. Måske fordi hun nok slet ikke er min type. Desværre for langt nu til at jeg vil køre efter hende. Det gik bedre, da hun regerede syd for Århus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 8 timer siden:

Hun er virkelig en frækkert. Høj og flot. Hun nyder at blive dusket. Stram de rigtige steder. Kærlig, imødekommende og snakkesalig. Dog tænder jeg ikke på hendes "kunst". For meget efter min smag. Og nødderne havde sikkert været bedre, hvis de ikke var fikset. Men hun virker enormt dragende. Måske fordi hun nok slet ikke er min type. Desværre for langt nu til at jeg vil køre efter hende. Det gik bedre, da hun regerede syd for Århus :)

“Kunst”??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...