Hop til indhold
Sexeren

Lisa_21 på 24 år i Tarup/Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/269852

Læste denne annonce torsdag morgen..

Senere skrev jeg til Lisa, for at spørge ind til hendes erfaring..

Svaret:

Mine billeder er Look a likes, da jeg er ny i dette game, så jeg har ikke turde få lavet billeder..

Det er sku ærlig snak, som jeg aldrig har hørt før, fra en GP..

Foreslog at jeg kunne tage billeder af hende, med hendes mobil..

om hun vil bruge dem, er op til Lisa selv.

"Du bliver ikke skuffet", det lover jeg.. skrev hun..

Med hensyn til mine ydelserne, dem vil du komme til at nyde..

Ja så, kan du kl. xxxx, desværre, kan først en time senere.., der kunne jeg ikke..

Så håber at booke en tid i nær fremtid.., hvor hun er ledig.

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he hun kalder sig Lisa_21 men er ny i branchen og er 24. Lidt sært, men det kan jo have en naturlig forklaring. :-) Har selv set mig lidt "lun" på hende, så måske jeg smutter forbi en af dagene. Kommer lidt an på om jeg har tid og om Stella (Meesuk Thai) har tid. Hvis hun har bliver det måske hende jeg besøger igen. :-P  "Det sted" har da ellers ry for at bruge deres egne billeder, lidt træls hvis de stopper med det. Men sgu da helt fair at hun indrømmer det ikke er hende. Megafransk "efter mit skøn".... Gad vide hvad hun mener med det. :-) 
Lyder som om man skal bestille i god tid, håber ikke hun bliver "kørt træt" alt for hurtigt. 
Vender tilbage med anmeldelse hvis jeg besøger hende. :-) 

Edit:
Lige et ekstra indspark... Plejer dette sted ikke at have en "telefonpasser" der svarer på sms?  Så måske det skal tages med et vist forbehold hvad der bliver svaret. Men - under alle omstændigheder er der vist generelt kun gode anmeldelser fra dette sted.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 3 timer siden:

Plejer dette sted ikke at have en "telefonpasser" der svarer på sms?

Jo.

Dette bygger jeg dels på den betydelige diskrepans der ofte er mellem engelskniveauet hos pigerne, og i de svar man får på sms, og ikke mindst på at en af pigerne har fortalt mig det. Jeg har også været ude for at have smsét om megafransk 1 time før besøget, hvor pigen så på gebrokkent afviser at mega overhovedet er på hendes menukort.

Men ellers et ok sted - blot ærgerligt hvis billederne (selvom de ofte er lidt pyntede) ikke længere er ærlige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er normalt med ægte billeder, måske kan jeg få lov til at tage nye  billeder med hendes mobil.

hvis det lykkes mig at aflægge et besøg..

om hun vil bruge billederne??

Der har været telefon dame af og til..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Glæder mig til at høre din beretning. I dag? Har også set mig lidt lun på hende. :-P 

Den skal nok komme, nårjeg er alene med hakkebrædet. 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...