Guest Milf GFE Skrevet 14. Februar, 2019 Godaften alle de herrer og damer... Nu er jeg de seneste to ugers tid blevet tudet ørene fulde af, at i aften nærmest er den mest romantiske aften på hele året - i hvert fald, hvis man er i de brancher, som ‘sælger’ blomster, chokolade, middage, spa-ophold osv. osv. Med al respekt, så synes jeg personligt, at det er noget opreklameret amerikaniseret fis. Rent optrækkeri. Stakkels mænd, som har koner og kærester, som har fået skruet forventningerne op om, at de skal modtage ‘ting og sager’ som vil tá sig fantastisk ud på Instagram og FB - steder har det kan dokumenterede a l a ‘se hvad jeg har fået’ - er i ikke misundelige...? Er nysgerrig - hvad tænker i? knus og god aften uanset hvad M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1292 Skrevet 14. Februar, 2019 Nu er jeg single så jeg køber mine blomster selv... Men havde jeg en mand så ville jeg hellere ha en blomst el andet på en hvilken som helst anden dag.. Idag er for mig ikk anderledes end andre dage.. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 458 Skrevet 14. Februar, 2019 Helt klart FIS. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 14. Februar, 2019 Jeg kan bedre lide 14. Marts bøf og blowjob dag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 14. Februar, 2019 Milf GFE skrev, for 19 minutter siden: Nu er jeg de seneste to ugers tid blevet tudet ørene fulde af, at i aften nærmest er den mest romantiske aften på hele året Bøf og blowjob dag er mere romantisk. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 14. Februar, 2019 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Jeg kan bedre lide 14. Marts bøf og blowjob dag.. Jeg kan lide din tankegang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 14. Februar, 2019 altså hvis nogen vil gi mig chokolade på valentinsdag så får de da lov til det men det er nu ikke kun 14 februar jeg tager imod chokolade 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 14. Februar, 2019 Dagen er vel primært opfundet til mænd, der ikke selv kan finde ud af hvornår og hvordan man skal påskønne sin kone, kæreste eller hvad hun nu kaldes. Jeg selv har intet imod dagen. Jeg kan såmænd godt finde på, at give blomster e.lign på dagen, det gør jeg såmænd også gerne på almindelige dage, sååå dagen rangere ikke på højde med juleaften 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Februar, 2019 Rent fis. Jeg sidestiller det med Halloween, Black Friday og lignende festivitas, vi har importeret fra USA. Jeg går så absolut ikke op i noget af det. Desuden kan jeg sagtens finde ud af at give blomster eller lignende til en, jeg holder af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 14. Februar, 2019 Gæst skrev, 1 time siden: Rent fis. Jeg sidestiller det med Halloween, Black Friday og lignende festivitas, vi har importeret fra USA. Jeg går så absolut ikke op i noget af det. Desuden kan jeg sagtens finde ud af at give blomster eller lignende til en, jeg holder af. Helt enig. Det er opfundet af blomsterhandlere og chokoladesheiker for at tjene penge. Fidusen er så også blevet opdaget herhjemme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 14. Februar, 2019 Det er noget f....... amerikaneri nægter at bukke under for det og holder heller ikke halloween. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 15. Februar, 2019 Valentinsdag den romantiske dag hvor par udveksler romantiske gaver. Det der med par, er vist gået tabt, i DK. Fejer ikke V D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 15. Februar, 2019 undrer mig ikke over hovedparten herinde , er negative over valentinsdag eroguide brugere er vel ikke , så erfaren med sprog bruget " den eneste ene " 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5572 Skrevet 15. Februar, 2019 (edited) surfingsam skrev, for 3 timer siden: Valentinsdag den romantiske dag hvor par udveksler romantiske gaver. Det der med par, er vist gået tabt, i DK. Fejer ikke V D Måske er VD ikke lige det mest romantiske at dele, eller fejre Redigeret 15. Februar, 2019 af DETH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 15. Februar, 2019 Milf GFE skrev, for 21 timer siden: Godaften alle de herrer og damer... Nu er jeg de seneste to ugers tid blevet tudet ørene fulde af, at i aften nærmest er den mest romantiske aften på hele året - i hvert fald, hvis man er i de brancher, som ‘sælger’ blomster, chokolade, middage, spa-ophold osv. osv. Med al respekt, så synes jeg personligt, at det er noget opreklameret amerikaniseret fis. Rent optrækkeri. Stakkels mænd, som har koner og kærester, som har fået skruet forventningerne op om, at de skal modtage ‘ting og sager’ som vil tá sig fantastisk ud på Instagram og FB - steder har det kan dokumenterede a l a ‘se hvad jeg har fået’ - er i ikke misundelige...? Er nysgerrig - hvad tænker i? knus og god aften uanset hvad M I min verden er det noget opreklameret LORT. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor vi skal overtage alle de amerikanske traditioner. Dem der har allermest glæde af det er de forretningsdrivende. Måske det også er dem, der har været med til at indføre det. Men måske er det fordi, at jeg er et gammelt røvhul, der ikke fatter en skid God aften og rigtig god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg