Hop til indhold
Guest Milf GFE

Valentins Day - fedt eller fis...?

Recommended Posts

Guest Milf GFE

Godaften alle de herrer og damer...

Nu er jeg de seneste to ugers tid blevet tudet ørene fulde af, at i aften nærmest er den mest romantiske aften på hele året - i hvert fald, hvis man er i de brancher, som ‘sælger’ blomster, chokolade, middage, spa-ophold osv. osv.

Med al respekt, så synes jeg personligt, at det er noget opreklameret amerikaniseret fis. Rent optrækkeri.

Stakkels mænd, som har koner og kærester, som har fået skruet forventningerne op om, at de skal modtage ‘ting og sager’ som vil tá sig fantastisk ud på Instagram og FB - steder har det kan dokumenterede a l a ‘se hvad jeg har fået’ - er i ikke misundelige...?

Er nysgerrig - hvad tænker i?

knus og god aften uanset hvad

M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 19 minutter siden:

Nu er jeg de seneste to ugers tid blevet tudet ørene fulde af, at i aften nærmest er den mest romantiske aften på hele året

Bøf og blowjob dag er mere romantisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, Lige nu:

Jeg kan bedre lide 14. Marts bøf og blowjob dag..

Jeg kan lide din tankegang

Del dette indlæg

Link til indlæg

altså hvis nogen vil gi mig chokolade på valentinsdag så får de da lov til det

men det er nu ikke kun 14 februar jeg tager imod chokolade

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dagen er vel primært opfundet til mænd, der ikke selv kan finde ud af hvornår og hvordan man skal påskønne sin kone, kæreste eller hvad hun nu kaldes. :)  Jeg selv har intet imod dagen. Jeg kan såmænd godt finde på, at give blomster e.lign på dagen, det gør jeg såmænd også gerne på almindelige dage, sååå dagen rangere ikke på højde med juleaften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Rent fis. Jeg sidestiller det med Halloween, Black Friday og lignende festivitas, vi har importeret fra USA. Jeg går så absolut ikke op i noget af det.

Desuden kan jeg sagtens finde ud af at give blomster eller lignende til en, jeg holder af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, 1 time siden:

Rent fis. Jeg sidestiller det med Halloween, Black Friday og lignende festivitas, vi har importeret fra USA. Jeg går så absolut ikke op i noget af det.

Desuden kan jeg sagtens finde ud af at give blomster eller lignende til en, jeg holder af.

Helt enig. Det er opfundet af blomsterhandlere og chokoladesheiker for at tjene penge. Fidusen er så også blevet opdaget herhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

undrer mig ikke over hovedparten herinde , er negative over valentinsdag :D

eroguide brugere er vel ikke , så erfaren med sprog bruget " den eneste ene " :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
surfingsam skrev, for 3 timer siden:

Valentinsdag den romantiske dag hvor par udveksler romantiske gaver.

Det der med par, er vist gået tabt, i DK.

Fejer ikke V D

Måske er VD ikke lige det mest romantiske at dele, eller fejre 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Milf GFE skrev, for 21 timer siden:

Godaften alle de herrer og damer...

Nu er jeg de seneste to ugers tid blevet tudet ørene fulde af, at i aften nærmest er den mest romantiske aften på hele året - i hvert fald, hvis man er i de brancher, som ‘sælger’ blomster, chokolade, middage, spa-ophold osv. osv.

Med al respekt, så synes jeg personligt, at det er noget opreklameret amerikaniseret fis. Rent optrækkeri.

Stakkels mænd, som har koner og kærester, som har fået skruet forventningerne op om, at de skal modtage ‘ting og sager’ som vil tá sig fantastisk ud på Instagram og FB - steder har det kan dokumenterede a l a ‘se hvad jeg har fået’ - er i ikke misundelige...?

Er nysgerrig - hvad tænker i?

knus og god aften uanset hvad

M

I min verden er det noget opreklameret LORT.

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor vi skal overtage alle de amerikanske traditioner.

Dem der har allermest glæde af det er de forretningsdrivende. Måske det også er dem, der har været med til at indføre det.

Men måske er det fordi, at jeg er et gammelt røvhul, der ikke fatter en skid:P

God aften og rigtig god weekend:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...