Hop til indhold

Recommended Posts

Efter hvad jeg nok kun kan beskrive som min bedste oplevelse indtil videre i denne branche, syntes jeg (modvilligt) at resten af holdet skulle have lov til at læse lidt mere om denne dejlige dame.

Jeg havde læst et par anmeldelser og besluttede mig for at nu skulle Emma altså besøges. Et valg jeg ikke har fortrudt.

Selve bookningen forgik let via et opkald. Så drog jeg ellers afsted mod Hampen til en halv times hygge.

Prisen er som andre skriver lidt over hvad normalt er, men når servicen er på sådan et niveau gør det bestemt ikke mig noget.

Jeg ankom til stedet som er meget diskret. Udefra ligner huset ikke noget særligt, men forholdene inde i huset er ikke til at klage over. Det ligner at huset er blevet renoveret indvendigt et par år tilbage. Jeg blev mødt at den frækkest pige i en dejlig stram nederdel som ikke efterlod meget til fantasien og en top som i den grad viste hendes fantasiske små bryster frem. Hun snakker godt engelsk og var nem at kommunikere med. Betalingen blev klaret og jeg hoppede i bad. Inde i soveværelset stop hun fint og ventede på mig. Jeg blev pænt bedt om at tage plads i sengen, hvor efter hun gjorde klar til et lille stripshow. Så hviskede hun i mit øre, at jeg ikke skulle holde mig tilbage den næste halve time, jeg måtte pille at det jeg ville og lege så meget som jeg kunne. Som Emma sagde "I'm your girlfriend for the next half an hour".

Nu startede det sjove en fantasiske indlevende pige som ikke sparede på kys og kram. Selve agten bliver mellem Emma og jeg, men kan berolige om at det var en himmelsk oplevelse. Hun tog sig god tid til det hele her var ingen hast værk fra Emma sides hun ville bare gerne have at jeg var glad og godt tilpas når jeg gik. Så nu sidder jeg hjemme foran computeren og desperat forsøger at få tankerene over på noget andet. Men jeg kunne ligeså godt prøve på at stoppe med at trække vejret, da det jo nok er den eneste løsning til det problem. Så gentagelses fare ja det tror jeg da pokker der er. Har allerede helt sommerfugle i maven over tanken om at skulle bruge mere tid med Emma. 

Jeg kan ikke understege dette nok, Emma har i den grad åbnet mine øjne for hvilke højder nydelse kan opnå.  Hun er i sandhed en diamant. <3 

Er helt tabt for ord, selv her små 3 timer efter besøget. 

Det var alt herfra.

Ham den unge.

https://annoncelight.dk/showad/240772

 

Redigeret af Ham den unge
Grundet et ønske om ikke at overtræde pigens ønske om tidshåndtering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, ja, Emma er da en dejlig pige, men pas nu alligevel på, at det ikke løber løbsk for dig - der er andre piger i Midtjylland, der kan måle sig med hende, bl.a. et par stykker i Bording !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
31hans07 skrev, for 47 minutter siden:

Ja, ja, Emma er da en dejlig pige, men pas nu alligevel på, at det ikke løber løbsk for dig - der er andre piger i Midtjylland, der kan måle sig med hende, bl.a. et par stykker i Bording !!!

Tja jeg kan jo desværre kun udtale mig vedrørende de besøg jeg har haft. På intet tidspunkt har jeg sagt noget om andre pigers service niveau har kun snakket om min subjektive holding om hvad jeg oplevede, og mine erindring der på. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
31hans07 skrev, for 2 timer siden:

Ja, ja, Emma er da en dejlig pige, men pas nu alligevel på, at det ikke løber løbsk for dig - der er andre piger i Midtjylland, der kan måle sig med hende, bl.a. et par stykker i Bording !!!

Hej. Hvem i Bording mener du? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne
31hans07 skrev, for 19 timer siden:

Bl.a. Rikke S, Kati, Rita, m.m.

 

Smag og behag er heldigvis forskellig..:D

Julie og Rita i Bording er dejlige, men Emma er i min bog noget helt særligt.. hende kan de ikke måle sig med.

men mon ikke det har en hel del med kemi at gøre.. ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

Nå, så blev det lige til en tur mere hos Emma :wub:

Og hold nu kæft en omgang .. hun er altså en fantastisk pige. først et fantastisk dybt blowjob, så en tur ned og smage på missen til hun ikke kunne klare mere af det :biggrin: og så ellers en omgang fantastisk sex... 

Sådan en tur kan man altså leve højt på længe, men skulle det gå helt galt er hun her heldigvis også i næste uge.

Jeg har ikke tal på antal besøg, men det bliver stadig bedre for hver gang og jo bedre jeg lærer hende at kende B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheFirstOne skrev, for 3 timer siden:

Nå, så blev det lige til en tur mere hos Emma :wub:

Og hold nu kæft en omgang .. hun er altså en fantastisk pige. først et fantastisk dybt blowjob, så en tur ned og smage på missen til hun ikke kunne klare mere af det :biggrin: og så ellers en omgang fantastisk sex... 

Sådan en tur kan man altså leve højt på længe, men skulle det gå helt galt er hun her heldigvis også i næste uge.

Jeg har ikke tal på antal besøg, men det bliver stadig bedre for hver gang og jo bedre jeg lærer hende at kende B)

Ja hun er bare dejlig ;) Havde også lige et besøg i Torsdags, det var bestemt ikke til at klage over. 

Det bliver nemlig kun bedre gang for gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver i også genkendt af hende, når i vender tilbage  til hende?

Jeg besøgte hende  første gang for 6 måneder siden. 3 måneder senere besøger jeg hende igen i Hampen.  idet jeg træder indenfor  kikker hun på mig med et smil,  og spørger mig, hvorfor hun kan huske mig. Hertil svarer jeg, at det ved jeg ikke, og spørger hende om det er godt eller skidt, at hun kan huske mig, hvortil hun med et smil svarer det siger jeg senere. 

Nogle minutter senere under samlejet griner hun med et skønt smil og siger, at nu kan hun huske mig. Mere får jeg aldrig af vide :D 

Er det et  trick hun bruger som en del af sin service, eller hvad mente hun mon ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sigerdetikke skrev, for 47 minutter siden:

Bliver i også genkendt af hende, når i vender tilbage  til hende?

Jeg besøgte hende  første gang for 6 måneder siden. 3 måneder senere besøger jeg hende igen i Hampen.  idet jeg træder indenfor  kikker hun på mig med et smil,  og spørger mig, hvorfor hun kan huske mig. Hertil svarer jeg, at det ved jeg ikke, og spørger hende om det er godt eller skidt, at hun kan huske mig, hvortil hun med et smil svarer det siger jeg senere. 

Nogle minutter senere under samlejet griner hun med et skønt smil og siger, at nu kan hun huske mig. Mere får jeg aldrig af vide :D 

Er det et  trick hun bruger som en del af sin service, eller hvad mente hun mon ?

Jeg har besøgt hende 2 gange, første gang i Februar og anden gang her slut Maj. Anden gang jeg gik igennem døren sagde hun. "oh it's you" og spurte ind til hvordan min ferie havde været. Ved første besøg fortalte jeg hende at jeg skulle på en miniferie. Så tror bestemt hun genkender hendes gæster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Ved I om Emma stadig er i Hampen? Hendes annonce er aktiv men hun svarer ikke på telefonen eller SMS 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7400 skrev, for 2 timer siden:

Hej

Ved I om Emma stadig er i Hampen? Hendes annonce er aktiv men hun svarer ikke på telefonen eller SMS 

Hej 7400, jeg vil mene hun stadig er der - jeg var på “besøg” igår... hun fortalte godt nok at hun var i gang med “de sidste dage” uden jeg dog fik præcis fik fat i hvornår hun tog hjem - men håber da for dig at du når at besøge hende.. :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frøns skrev, for 7 timer siden:

Hej 7400, jeg vil mene hun stadig er der - jeg var på “besøg” igår... hun fortalte godt nok at hun var i gang med “de sidste dage” uden jeg dog fik præcis fik fat i hvornår hun tog hjem - men håber da for dig at du når at besøge hende.. :biggrin:

 

Mener hun rejser hjem søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg idag 10/6 og det var skide godt.men når hun tager fra Bording måske i næste uge ,så kommer hun ikke til DK før til Sep. sagde hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheFirstOne

nej, hun er kun i Hampen, mon ikke Bollebob har fået blandet et par piger sammen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheFirstOne skrev, for 12 timer siden:

nej, hun er kun i Hampen, mon ikke Bollebob har fået blandet et par piger sammen ;)

Jo det må han desværre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...