Æ´Synderjyde 809 Skrevet 14. Februar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/268879 Har lige haft lidt SMS korospondace med pigen eller pimp på denne. Skriver og får adressen, centrum af Aabenraa. Formaster mig til at spørge om billederne er 100% ægte. For dælen en sand SMS mængde retur. “Hvis jeg ikke tror billederne er ægte, så bliv væk” skrevet på engelsk. Jeg formaster mig så til at skrive, at det bare var et spørgsmål, ikke andet. Da der er mange fake billeder på AnnonceLight lige for tiden. Så kommer der over 10 identiske sms’ere retur, hvor der står, “Billederne er ægte” Nogen der har erfaringer herfra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 15. Februar, 2019 Som sagt kan godt forstå du er skeptisk. MEN billederne er gode nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 15. Februar, 2019 Dansk eller engelsk sms kontakt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 17. Februar, 2019 Hun skrev på engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg