Hop til indhold
Jogge

lilje - mae chan welness østerbo

Recommended Posts

Besøgte http://maechanwellness.dk/ for at få noget massage, uden ekstra, da jeg havde hørt at tidligere surin massør namnam havde åbnet dette sted. Og ganske rigtigt, det var hende, og ønsker man rigtig god massage er hun bestemt kvinden der kan levere det. Men hun er ikke helt ung. Det er Til gengæld hendes niece Lilje, som kom ind bagefter.

Hun er en klar anbefaling værd, med enorm sødme masserede hun kærligt og tilpas hårdt til jeg også fik lidt ud af det. Og så derefter relativt hurtigt til det svenske (jeg havde jo fået rigtig massage af namnam først). Det svenske leverede hun med en langsomhed og nysgerrighed som om det var hendes første gang. Hun kiggede nysgerrigt på lemmet mens hun nærmest udforskede hendes berøringers reaktion. Med dybe vejrtrækninger og intense øjne leverede hun en formidabel oplevelse. så jeg var solgt, og syntes andre også skal besøge hende.

hun er bestemt ikke nybegynder, men hun formår bare at virke sådan. det giver det perfekte match mellem rutinerede hænder og intens sødme...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte http://maechanwellness.dk/ for at få noget massage, uden ekstra, da jeg havde hørt at tidligere surin massør namnam havde åbnet dette sted. Og ganske rigtigt, det var hende, og ønsker man rigtig god massage er hun bestemt kvinden der kan levere det. Men hun er ikke helt ung. Det er Til gengæld hendes niece Lilje, som kom ind bagefter.

Hun er en klar anbefaling værd, med enorm sødme masserede hun kærligt og tilpas hårdt til jeg også fik lidt ud af det. Og så derefter relativt hurtigt til det svenske (jeg havde jo fået rigtig massage af namnam først). Det svenske leverede hun med en langsomhed og nysgerrighed som om det var hendes første gang. Hun kiggede nysgerrigt på lemmet mens hun nærmest udforskede hendes berøringers reaktion. Med dybe vejrtrækninger og intense øjne leverede hun en formidabel oplevelse. så jeg var solgt, og syntes andre også skal besøge hende.

hun er bestemt ikke nybegynder, men hun formår bare at virke sådan. det giver det perfekte match mellem rutinerede hænder og intens sødme...

Tak for spændende anmeldelse....den overvejer jeg klart .....pris for massage + svensk ? Og smed hun tøjet ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

450 kr. hun smed ikke tøjet, men jeg fik lov at blotte hendes bryster, og til sidst en hånd på røven under de korte shorts.

Del dette indlæg


Link til indlæg

450 kr. hun smed ikke tøjet, men jeg fik lov at blotte hendes bryster, og til sidst en hånd på røven under de korte shorts.

Tak Jogge...det lyder som om det skal opleves :-)...snart :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt stedet, fik god omgang massage af namnam, men sagde nej tak til afslutning,

da jeg ikke vidste om det var hende, eller den yngre der var i butikken der skulle udføre den.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt stedet, fik god omgang massage af namnam, men sagde nej tak til afslutning,

da jeg ikke vidste om det var hende, eller den yngre der var i butikken der skulle udføre den.

-OD

Du ku jo have spurgt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ku jo have spurgt ;)

Det er rigtigt, men sådan er jeg ikke, kunne ikke lide at sige jeg ikke ville med hende efter en god massage.

Jeg så også først da jeg skulle i bad at der var en anden i butikken.

Og havde da også andre planer, hvis nu det skulle gå som det gik. ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak jogge!!!!!!!!

Nåede af få aflagt 2 besøg hos Lilje inden hun rejste hjem til Thailand. Smuk og ung thaipige der både kan massere og derudover giver et guddommeligt hj uden hast (nærmere omvendt!), uden bizarre støn og med en opmærksomhed omkring opgaven, der alene var det hele værd. Lige i skabet.

Meget god oplevelse!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak jogge!!!!!!!!

Nåede af få aflagt 2 besøg hos Lilje inden hun rejste hjem til Thailand. Smuk og ung thaipige der både kan massere og derudover giver et guddommeligt hj uden hast (nærmere omvendt!), uden bizarre støn og med en opmærksomhed omkring opgaven, der alene var det hele værd. Lige i skabet.

Meget god oplevelse!!!!!!!!

Calletti .....vil det sige at den smukke unge pige ER rejst ? Mere inden man overvejer et besøg ud fra jeres gode anmeldelser :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som jeg forstod det på den flinke thaimama derinde skulle Lilje rejse hjem igen i Lørdags - ved dog ikke om hun vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg forstod det på den flinke thaimama derinde skulle Lilje rejse hjem igen i Lørdags - ved dog ikke om hun vender tilbage.

Damn....vi må håbe det bedste :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige til info hvis nogen skulle være interesseret. Lilje er tilbage hos Mae Chan nu. Jeg mødte hende for et par uger siden der og hun skal vist være her til omkring juli hvis jeg husker ret.

Desværre kender jeg Nam Nam lidt for godt til at jeg kan få ekstra der og det var lidt ærgeligt for hende Lilje er altså virkelig en lækkerbisken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der noget spændende hos Maechan nu?

 

Jeg var der for en uge siden, men ved ikke helt hvad du specifikt søger efter som værende spændende. Stedet har jo ikke de yngste modeller, så det skal være noget andet du værdsætter, hvis du vælger stedet.

Jeg besøgte stedet for første gang sidste uge og der var 3 piger / damer om man vil. Trode først, at forretningen var lukket for der var ingen ringeklokke eller jeg kunne ikke se den, samt døren var låst (fair nok). Heldigvis kom hjælpen hurtigt og en nydelig pige på måske 40 +/- 5 år åbnede hurtigt døren. Fik bestil 1 times massage til 350 kr. som i min verden rundes op til 400 kr. (ligeløn til Thaihytterne), nå men pigen kom tilbage med 50 kr !. Fint nok, så kan der jo ikke ske misforståelser og man kan jo lade den indgå i drikke pengene. 

Fik super massage af Pen tro jeg hun hedder og lidt inde i forløbet kom mama-san til og gav en hånd/ ben med. Det kunne mærkes, at mama-san har værret hos Surin for hendes ben bruges effektivt til at undertrykke en stakkels dansk mand men det hjælp på ryggen at der blev jogget på mig :-).

Fik vil 30 min fourhands massage uden at det var aftalt og herefter var jeg alene med Pen, som er utrolig sød og dejlig. Snakkede lidt om det sjove ved Thai massage, at man ved ikke helt hvor det ender eller bare bliver ved massagen. Efter 1 times massage dog uden nogen antydninger, tro Pen holdt mig på pinebænken hentede hun varmt vand i en balje og fik så spørgsmålet om ekstra, så det blev en 300 kr. håndtrold, der blev godt udført og Pen tager nok din hånd til et varmt og dejligt sted. Vandet var dog blevet koldt imellemtiden i baljen men, som tidligere kostskole elev overlever man også dette.

Gentagelses faktor 100 %.

Damage: 650 kr. + 150 kr ekstra mønt + 200 kr. mama-san

er man således på et thight budget bliver det jo kun 650 kr.

 

/giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...