Hop til indhold
Guest Eron

Trekant med Alice og Jessy – kan i så komme afsted!

Recommended Posts

Guest Eron

Jeg havde læst både den enes og andens positive anmeldelse og har klart en svaghed for polske piger, som jeg ofte syntes levere god service, til en god pris.
Så da jeg så det fantastiske udbud til 1000 for 30 min med mine præferencer – superfransk og tungekys, skyndte jeg at lave en aftale.

Ved godt jeg bliver ved med at sige at det var den bedste gang med to piger, senest Tina og veninden, før det Cathrine og både Carmen (som vist snart kommer igen) og Isabella – men fuck  – det her var så fantastisk. 

Det skal lige siges af pigerne har både til gården og gaden – de skønneste store naturlige bryster og klart curvy piger. Hvis man er til petit modelpiger, skal man slet ikke kigge denne vej. Hvis man er til modne totalt frække og søde tungekysseende piger, med det vedvarende dybe blow, alt det knep du kan styre – så er det lige dem du skal fange. 

Bare at blive kysset igennem, forfra og bagfra i starten, stående i deres værelse, mens den ene bliv GFE agtig med mig i ansigtshøjde, mens dan anden bagfra og bagom fandt vej til mit meget stive lem – og tog det så dybt at det forsvandt – det gøres ikke meget bedre

- Kan slet ikke beskrive og huske det hele – men Alice var for mig den lidt mere frække, med tunge pircing, og energisk dybt frækt blow – drillende frække tungekys – mens Jessy mere var min GFE pige med alle de dybe tungekys jeg ville have og med lige så vedvarende dybt dybt blow – altså må gribe mig til hovedet, det var så fantastisk, og så til sølle 1000 for 30 min med to piger. 

Jeg kommer igen i morgen og overmorgen og dagen efter i overmorgen, hvad hedder sådan en dag? men også dagen efter hvad den dag hedder …

Da jeg havde skudt den af, kyssende med Jessy og i hånden på Alice (havde ikke tilkøbt mega) var der bare den bedste og sjoveste stemning. De jokede med hinanden og med mig, og de lå på begge sider af mig. Sådan vil jeg starte næste gang. Fik lidt flere søde kys af Jessy, min nye (betalings)kæreste. Årrrr mannn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Jeg syntes klart begges er øko - men lægger ikke dilleren for øksen på det.  De føles sådan. Vil spørge dem i morgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 17 timer siden:

Jeg havde læst både den enes og andens positive anmeldelse og har klart en svaghed for polske piger, som jeg ofte syntes levere god service, til en god pris.
Så da jeg så det fantastiske udbud til 1000 for 30 min med mine præferencer – superfransk og tungekys, skyndte jeg at lave en aftale.

Ved godt jeg bliver ved med at sige at det var den bedste gang med to piger, senest Tina og veninden, før det Cathrine og både Carmen (som vist snart kommer igen) og Isabella – men fuck  – det her var så fantastisk. 

Det skal lige siges af pigerne har både til gården og gaden – de skønneste store naturlige bryster og klart curvy piger. Hvis man er til petit modelpiger, skal man slet ikke kigge denne vej. Hvis man er til modne totalt frække og søde tungekysseende piger, med det vedvarende dybe blow, alt det knep du kan styre – så er det lige dem du skal fange. 

Bare at blive kysset igennem, forfra og bagfra i starten, stående i deres værelse, mens den ene bliv GFE agtig med mig i ansigtshøjde, mens dan anden bagfra og bagom fandt vej til mit meget stive lem – og tog det så dybt at det forsvandt – det gøres ikke meget bedre

- Kan slet ikke beskrive og huske det hele – men Alice var for mig den lidt mere frække, med tunge pircing, og energisk dybt frækt blow – drillende frække tungekys – mens Jessy mere var min GFE pige med alle de dybe tungekys jeg ville have og med lige så vedvarende dybt dybt blow – altså må gribe mig til hovedet, det var så fantastisk, og så til sølle 1000 for 30 min med to piger. 

Jeg kommer igen i morgen og overmorgen og dagen efter i overmorgen, hvad hedder sådan en dag? men også dagen efter hvad den dag hedder …

Da jeg havde skudt den af, kyssende med Jessy og i hånden på Alice (havde ikke tilkøbt mega) var der bare den bedste og sjoveste stemning. De jokede med hinanden og med mig, og de lå på begge sider af mig. Sådan vil jeg starte næste gang. Fik lidt flere søde kys af Jessy, min nye (betalings)kæreste. Årrrr mannn

Nogen idé hvornår Carmen+Cath kom tilbage? jeg ved Nicole kommer tilbage 25. februar ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Trompeten skrev, for 1 time siden:

Vil du spørge “dem” begge to?

:-)

Er ikke helt med - det er jo  en anmeldelse af “dem” begge to, og skal se “dem” i morgen så jeg spør “dem”  begge to :-)

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 17 timer siden:

Er ikke helt med - det er jo  en anmeldelse af “dem” begge to, og skal se “dem” i morgen så jeg spør “dem”  begge to :-)

tror han mente "begge bryster" ...:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Trompeten skrev, den 14/2/2019 at 17:07:

Vil du spørge “dem” begge to?

:-)

Så er det jo ikke dem begge to men alle 4 - og de er alle økologiske. Det siger pigerne i hvertilfald og jeg mærkede og mærkede, er enig. Der var endnu en intens session med dem. Man skal skynde sig derhen. De har sidste dag tirsdag men kommer vist igen 2 april. Det er et par travle kvinder, godt gået. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Alice & jessy kommet tilbage

Er lige kommet hjem efter en fed time med alt hva hjertet kunne begære..  er helt rød på hagen/læben af alle de kys og 69'er

Se at komme afsted de er her kun i 14 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

For satan.... Havde en 1/2 time med Alice sidst... og det var godt.. rigtig godt. Må afsted igen...

Er det stadig samme sted på 4. Sal..??

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sutter sammen, en pige på hver side af skaftet. De har ingen problemer med at dele savl. På et tidspunkt slikket jessy , Alice. Så røg min tunge ned til hende Det var så vildt at jeg ikke nåede at kneppe dem. Det var et slikkeorgie i en time.. tror faktisk at det er det bedste jeg har oplevet ever...   Ja det er stadig på 4 sal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...