Hop til indhold
Bozz

Min fjerde tur til Pattaya

Recommended Posts

Som overskriften siger er jeg I Pattaya fra d.4 maj til 24 maj

Jeg har lejer et hotel værelse på I-Rover sportsbar  der ligger midt i LK Metro i 2 dage og derefter finde et andet hotel 

Hvis der nogle der vil mødes derude over en flaske øl eller flere, vi kan evt dele erfaringer fra byen så smid en besked her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du lander midt i minefeltet :D

Husk ørepropper :D og masser af penge <3

ellers go bar, åben 24/7, hvis du er til fodbold, viser hele pakken :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak newbee

Jeg er natteravn når jeg er på ferie. Får et værelse med balkon så jeg kan overskue hele Lk Metro

Morgenmaden på hotellet er rigtig god.. Har spist der mange gange

Hvis man spørger pænt finder Darren sportsudsendelser fra dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spiser morgenmad næsten hverdag på I-rovers når jeg er i Pattaya.

Man kan se lidt sport og bruge WiFi'en som er god i en 30-45 min og pigerne er søde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg rejser for første gang til Pattaya, Thailand i morgen. Ikke sikker på hvad mine forventninger er, men jeg vil gerne møde mange piger! Ønsker mig held og lykke venner!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrNiceGuy25 skrev, for 22 timer siden:

 

Jeg rejser for første gang til Pattaya, Thailand i morgen. Ikke sikker på hvad mine forventninger er, men jeg vil gerne møde mange piger! Ønsker mig held og lykke venner

Held og lykke på turen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrNiceGuy25 skrev, den 14.3.2019 at 08:13:

 

Jeg rejser for første gang til Pattaya, Thailand i morgen. Ikke sikker på hvad mine forventninger er, men jeg vil gerne møde mange piger! Ønsker mig held og lykke venner!

 

Det er ca 100% sikkert at du vil møde mange

 

Har boet 3 år i Thailand, det ene i Pattaya, så hvis nogle har brug for info så det bare at sige til 

 

Er dog flyttet tilbage til DK nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, den 13.2.2019 at 20:21:

Som overskriften siger er jeg I Pattaya fra d.4 maj til 24 maj

Jeg har lejer et hotel værelse på I-Rover sportsbar  der ligger midt i LK Metro i 2 dage og derefter finde et andet hotel 

Hvis der nogle der vil mødes derude over en flaske øl eller flere, vi kan evt dele erfaringer fra byen så smid en besked her

 

 

Hils den tandløse chef, som jeg lige pt har glemt navnet på, men LK er et godt område, men ikke meget ro før efter kl 4 ish

Del dette indlæg


Link til indlæg

held og lykke og kan kun anbefale at du den første onsdag du er i byen finder vej til Soi 6 og går ned til baren Sexy in the City og spørger efter AJ som er bar manager.

Han holder Newbee aften hver onsdag fra 17-19 han kan hjælpe dig med alle dine spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, for 4 timer siden:

 

 

Hils den tandløse chef, som jeg lige pt har glemt navnet på, men LK er et godt område, men ikke meget ro før efter kl 4 ish

Skal jeg gøre.. 

Er klar over det. Men jeg er heldigvis natteravn når jeg er på ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...