Hop til indhold
Gæst

Rikke Vordingborgpigerne

Recommended Posts

Gæst

http://vordingborgpigerne.dk/girls/rikke/index.html

Så fik jeg en mulighed til at besøge Rikke hos Vordingborgpigerne.

Jeg finder huset som har en indkørsel som man kunne parkere i. Jeg ankom lige efter de er åbnet, men telefon damen oplyser at der allerede er en gæst der har bestilt en halv time.

Man kan vælge at komme igen eller vente indenfor, jeg vælger at vente og får en kop kaffe, der går vel ca. 20min før det bliver min tur.

Jeg bliver bedt om at gå ind i et indrettet værelse der nok oprindeligt var stuen i huset.

Her bliver jeg mødt af en smilende slank blondine i rødt og sort lingeri som giver mig et knus, og fortæller mig at hun er Rikke.

Ud fra hendes foto ligner det rigtig godt faste bryster, super flot slank krop plus et par tusser og de 21 passer fint, Hun har et pænt ansigt og øjne med glimt i.

Jeg bestiller en halv time med 2 udls hvis jeg kan, det skulle vi nok kunne finde ud af svarede Rikke. Hun gik ud med pengene og imens tager jeg tøjet af.

Hun kommer tilbage med to kondom pakker. Jeg ligger mig på ryggen på sengen og får stå pik af at se hun tager sit tøj af, en smidig nøgen pige sniger sig derefter over i sengen til mig hvor der bliver kysset og nusset bryster lår mv..

Jeg tog lidt på hende imens hun ruller et kondom på, hvorefter hun sætter sig sig klar til at glide ned over mig.

Hun føles dejlig stram og hun rider mig som en cowgirl det var mere end jeg kunne klare, så jeg kommer i et brøl.

Efter aftørring med lidt hygge snak, begynder hendes blide fingre at nusse mig forsigtigt dernede, og med sådan en nøgen flot pige ved siden af er jeg hurtigt klar igen.

Hun giver mig det andet kondom på og begynder at ride mig igen, men jeg vil gerne prøve at være øverst så vi bytter plads til missionær, på den måde styre jeg selv tempoet.

Hun lyder også som om hun kan li det,. på støn og vejrtrækningen.

Den faste stramme krop ligger og vrider sig samtidig med at stødende bliver hurtigere, og jeg endnu engang må overgive mig i en udløsning oppe i hendes stramme mis.

Vi fik sagt farvel med et knus, og jeg kørte derfra med et kæmpe stort smil på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan! Plet.

Så kan jeg sætte endnu en pige på listen :-) har godt nok kigget længe, men det ser ud til at et besøg skal føres ud i livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde også kigget på Rikke i lang tid, og da jeg så endelig mødte hende indfriede det mine forventninger til jeg endda havde mod på at det skulle blive min første dobbelte tur” betalt” ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver bedt om at gå ind i et indrettet værelse der nok oprindeligt var stuen i huset.

Det har faktisk været venteværelset der hvor der er hyggerum nu, inden de fik lavet det om.

men ellers en god anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...